1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuws !

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Slakkie_, 9 dec 2005.

  1. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    ik denk dat hordo juist TE veel speelt :p
    hij heeft een gamerscore van bijna 2000 :p
     
  2. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    en dat in nog geen 10 dagen 8)

    FREAK!!O-)
     
  3. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    ja ik heb ook media markt gebeld en ze zeide dat ze woensdag of dindsdag binne kome :confused: me hart doet pijn van het wachte
     
  4. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Check voor de grap even de score van Mirik (Kobold). :mad: Ware competitie hier losgebarsten bij XBW :+
     
  5. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Voor op de mainpage komen hoef je geen lid te zijn?
     
  6. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    ja, daar kwam ik op nadat ik het gepost had...
    vergeten te editten. mijn fout :)
     
  7. Slakkie_

    Slakkie_ Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok het ziet eruit alsof ik sinds vandaag lid ben, maar ben eigenlijk lid sinds 27-04-2002 onder de naam slakkie, ben alleen mijn wachtwoord kwijt. Maar als je dus nieuw bent mag je niks Posten ofzo? Komaan zeg, ik vind het de laatste weken alleen maar slapjes op de site, dat wou ik even kwijt.
     
  8. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    hee, beetje dimmen jij.
    ik zei net al sorry, en ik heb al helemaal niet gezegt dat je niet mag posten.
    Ik zag alleen dat je gister de account Slakkie had aangemaakt, en vroeg me dus af hoe je daarover kon praten omdat je dan dus op die dag voor het eerst op het forum bent.
    Ik had er even niet aan gedacht dat je geen account nodig hebt voor te kijken op de homepage (wat dus behoorlijk logisch is, maar ik dacht er gewoon op dat moment niet aan)

    dan moet je niet spastisch gaan doen, want ik heb mijn excusses aangeboden.
    waarschijnlijk is er nu even wat minder nieuws, omdat eerst iedereen zijn aandacht op de xbox 360 had gevestigt, wat is er nieuw enz. nu die gereleased is, is dat geen onderwerp meer. Nu speelt de halve aardkloot bij wijze van spreken al op de 360 en kan je daar dus moeilijk nog nieuws over vermelden, aangezien dat je daar dan onderhand alles wel van weet als je een beetje oplet.

    Nu zullen de komende nieuwtjes strak weer gewoon over spellen gaan, als de crew even uitgexboxed is :+
     
  9. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Chill...

    De 360 erbij is heel wat. Dat er wat minder nieuws is valt mischien op maar vergeet niet de mooie revieuws van PDZ, PGR3, GUN en Kameo En de revieuw van de 360 zelf. Van deze hele hoop games wil XBW er natuurlijk ook voor zorgen dat ze daar revieuw's van hebben. dus moeten de games ook gespeeld worden,en het zijn dus een boel games tegelijk. Ik neem het ze niet kwalijk, en hou anders andere site's in de gaten.
     
  10. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Dude....nee:eek:

    :+
     
  11. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    offtopic

    Nog niemand die het weet hoe het met Xbox Live zit :{
     
  12. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom offtopic gaan als je niet offtopic hoeft te gaan:

    Hier

    Beetje zoeken kan geen kwaad:{
     
  13. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks _O_ Ik gebruik die zoeken ook altijd eerst. Maar voor als nog ken ik het soms niet vinden. Ik zal voortaan nog uitgebruider gaan zoeken, hopelijk vind ik dan wel voortaan.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2005
  14. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Hoe kan je dat topic nou NIET vinden?
     
  15. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    We deden het even rustig aan, genieten van de 360. We zullen in de loop van de komende dagen onze gebruikelijke gang weer op proberen te pakken. Daarna, kerst, daarna weer vollop aan de bak! :)
     
  16. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    En gelijk heb je ;)
     

Deel Deze Pagina