De taser gebruik ik bijna nooit. Het is nu meestal wachten tot die junks komen, blokken slaan en schoppen,én daarna nog een finishing move . Taser gebruik ik alleen als er meerdere met hakbijlen/hamers staan :{.
ik hou van die melee gevechten, maar soms gebruik ik een vuurwapen...Tazer gebruik ik soms, beetje afwisseling in de gevechten maar als ik terug met een new game start, ga ik enkel melee wapens gebruiken
Ik gebruik mijn taser om afstand tussen twee ventjes te creëren. Bij het vechten met een wapen dat vrij sloom is, duw ik al op de trigger als ik buiten bereik ben van de tegenstander en kom dan naar voren. Je raakt hem maar hij heeft jouw niet kunnen raken. Ik heb wel gehoord dat het einde van het spel niet zo leuk is. Ik wil niet dat mensen iets voor gaan zeggen maar het is in het begin spannend en daarna wordt er geloof ik snel een einde aan gemaakt. Ik ben benieuwd.
Mja, nu nog 5 omdat ik net PGR3 erbij heb dus speel die ook veel. Maar misschien later, maar het is leuk om te gebruiken de taser, maar vergeet hem altijd.
Ik heb hem vannochtend uitgespeeld. Ik kan je zeggen dat de (een na) laatste level wel spannend is._0/
Ik heb hem ook uitgespeeld maar 1 ding snap ik nou niet he. Spoiler Is die gast op het eind nou een demoon of gewoon zo´n drugsverslaafde ??? Geeft het antwoord maar in zo'n spoiler ding anders worden menschen boosch !? En zet er zoiets bij van NIET OP KLIKKEN ALS JE HEM NOG NIET UITGEPSEELD HEB!!!
nou, zit nu in level 4 en vind 't echt genieten. Speel de game uitsluitend 's nachts en er zitten een aantal lekkere schrik momenten in. Eindelijk weer eens game die me sinds Silent Hill 2 weer een beetje bang krijgt. Heerlijk. Eigenlijk doe je niks anders dan rammen en zoeken maar het is echt een geweldige sfeer
Wat een wazig spel zeg. Ik ben een absolute schijthak wat betreft dit soort spellen. Ik hou ook helemaal niet van horror games, maar na het bekijken van een trailer van dit spel, en de vecht momenten die erg gaaf zijn uitgewerkt, moest ik het spel gewoon hebben. Ik vind het dan ook erg knap van mezelf dat ik het op kan brengen om dit spel te spelen. Zij het niet met mijn dolby setje aan, (behalve als mijn vrienden er zijn, dan kan ik niet doen alsof ik bang ben he ), en niet in het donker. Het mooiste vind ik dan ook om één van de fatality's uit te voeren op een gast die je net een paar pakken slaag hebt gegeven met je gevonden stuk hout. De mooiste is de fatality waar je hem vol op het hoofd slaat en dat de gast zegt 'Take this'.
Deze kan niet online he, dan haal ik hem wel als die goedkoper is in de winkel. Word dan mijn eerste echte horror game. Op de PU gameplay gespeeld en vond het echt een tof spel
Ik ben nu zo'n beetje aangekomen bij dat huis waar je 4 raadsels moet oplossen. Spoiler Je moet door het gehele huis lopen om de teksten op de muur te volgen met je blacklight. Als je alle 4 de riddels hebt opgelost kom je op een gegeven moment de gast tegen die je een paar klappen moet geven en dan ineens krijg je een klap van een andere gast met een schep in je nek en ga je neer. Dan is het einde van het level. Weet iemand hoe ver ik dan eigenlijk ben in het spel?