Project Gotham Racing 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je naar een andere garage gaan. Zodra je er een vol hebt, krijg je de keuze om naar een andere garage te verkassen.. Als je een auto koopt, moet je op het moment dat je van bovenaf je garage bekijkt, op de linker of rechter trigger drukken.
     
  2. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes, daarnet de career mode uitgespeeld, op Silver. Nu alles op Platinum proberen. Vind alleen de laatste race een beetje tegenvallen.
    Had gewoon een Eliminator op Nurburgring moeten. Niet op het Full F1 Circuit. Beetje jammer
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2005
  3. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het ook tegenvallen...

    * Deelt dezelfde mening

    Ik had dé uberace verwacht van 15 minuten ofzo, maar dat was het dus niet...
    Zet jouw post ook ff in een spoiler, daar doe je veel mensen een plezier mee ;)

    Dan online... Ik heb me zó ge-ergerd aan de n00bs weer. Ik wordt gewoon 3e in een race waar ik met 2 vingertoppen in m'n neus 1e had kunnen worden, alleen maar omdat die gasten me gewoon expres beuken. |:-

    Maar goed dat BC ervoor gekozen heeft géén 16 man online te laten doen. :9
     
  4. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, idd, kom ook elke keer met noobs. Probeer ik netjes in te sturen in een bocht. Remmen, sturen, gas geven. Wodrt ik door zo'n kerel keihard aan de kant gebeukt omdat hij ff met 200 kph door de bocht wil...
     
  5. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, ik stond net 345e, ik helemaal blij :+, wordt ik door één zo'n ***race in één keer 450e omdat al die gasten ratings van 10 hebben, en ik een Pro van 28 ben |:- Op zo'n moment wil je dat je ook een rating van 10 hebt ofzo... :p

    Ik ga vanavond weer ff een sessie doen, misschien zie ik één van jullie, kunnen we ff racen :+
     
  6. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan weer overnieuw beginnen met de career mode..
    Gisteren wilde ik zo snel mogelijk op Live kunnen, en nu blijkt dus dat ik m'n Gamertag heb gereset ofzo.. Baal er ontzettend van.. maja, ik kan wel online (vork)
     
  7. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Kheb nu paar potjes online gedaan (wel allemaal one on one) en die gingen allemaal goed, was erg sportief en leuk. Maar ik ben bang inderdaad dat het bij de grote races fout gaat...
     
  8. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het ook mee eens, vooral vergeloken met de afsluiting van PGR 2, die vergeleken met 2 erg spectaculair vind, hoe langer ik het speel, hoe minder k het begin te vinden, op het online na.
     
  9. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, online vind ik het ecth super. Maar de carriere mode hebben ze toch wel een beetje gehaast afgemaakt heb ik het idee
     
  10. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Lol _O_ Net uurtje online gespeeld en wtf gek, kwam mexicanen tegen en dat was zooo droog. Il cabron... where you from? Holland. Ahhh, nice, so you smoke lots of weed? Like duh. name one man from Holland that doesn't...

    Toen werd het even stil... en even later werd ie de weg afgeramt: IGO DEL PUTA. Dus ik zo: De Puta Madre! Vond ie wel grappig:+

    Maar over het algemeen ging het wel aardig, veel beukers idd maar heb ze allemaal geavoid in elk geval. Heb stuk of 10 races gedaan, 2 keer 1e en 8 keer 2e. Ben er wel tevreden mee want ik ben toch een paar keer flink in me kont geneukt door die hommels...

    Nog een leuk verhaaltje. Was in Londen. Ik deed een race met zn 8en. Ik reed 4e doordat de 2 voor me mij allebei full speed geramt hadden. Toen bij de aller laatste bocht van de aller laatste ronde ramden ze elkaar van de baan en reed ik echt zo 20 meter voor die finish er rustig langs _O_ Heb nog nooit mensen zo uitgelachen :D
     
  11. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik wel s omgekeerd, we zijn op het moment wel wat xbw'ers aan het spelen, dus als er mensen mee willen doen, mij of JP of meneer stefan toevoegen!
     
  12. DarkwishNL

    DarkwishNL Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik wil heel graag mee doen, alleen ik moet nog wachten tot komende week voor ik de 360 binnen heb :mad:.

    Maar als ik hem heb wil ik zeker mee gezellig:)
     
  13. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Misschien vanavond nog ff maar kmoet zo weg, zie het wel :)
     
  14. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1

    nondeju en ik telkens me wagens verkopen |:-

    maar idd met het online race is het wel jammer dat sommige er niet tegen kunnen dat je ze gaat inhalen. gelukkig ben ik dan ook niet high ranked 13890 ofzo, dus kan de humor er wel van inzien aan de ene kant. Daarnaast bepaald de 1e bocht ook veel vind ik.

    maar nog steeds geen bekende van hier gezien :{

    en ander minpunt aan het spel zijn de verdomt kleine lettertjes.
     
  15. mrdoubleb

    mrdoubleb Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0

    Of je zit gewoon op een TE klein scherm te spelen :p is natuurlijk ook gemaakt voor HDTV he grote schermpjes :9
     
  16. Black-Hole

    Black-Hole Zwart gat

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    De letters in het menu zijn anders groot zat :p
     
  17. DvDongeren

    DvDongeren Active Member

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Wauw ik ben sinds kort dit spel is wat vaker gaan spelen, wat een verdomd gaaf spel! Het uitzicht als je over een brug heen raced, Geweldig!! _O_

    Al lijkt het online vaak meer op een derby dan lekker racen, maarja dat hou je toch online. Verder is het een heerlijke race game!
     
  18. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook last van de kleine letterjes, ik heb volgens mij een heel gewone tv
     
  19. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Welke letters dan? Ik heb in elk geval nergens last van :) Alles is juist groot..
     
  20. Game-Nerd

    Game-Nerd Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    het is bij mij idd ook erg klein en erg onduidelijk te lezen, terwijl ik wel net een nieuwe hd-tv heb
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina