Zag hem vandaag staan bij de Bart Smit, heb hem niet genomen omdat hij volgens bijna alle recensies K*T =, heeft iemand hem al en hoe is tie??? Greetz Panzer
jaaaaaaa ik heb hem en vind hem geweldig....leukste spel op xbox tot nu toe.......maar dat komt waarschijnlijk omdat ik zwaar grote fan ben van WWF (of E), maar hij is echt vet
spel ziet er ongelofelijk mooi uit (voor wwf begrippen), worpen zijn zeer mooi gemaakt (tekken 3 achtig, je weet wel die King). en is gewoon heel leuk--> een soort vervolg op no mercy het spel heeft ook vele slechte kanten, teveel eigenlijk, maar je kan gewoon heel veel lol ermee hebben. Ik heb het nou een dag lang gespeeld en nog maar 1 titel gehaald dus over season mode (die zeer verrot is) kan ik nog niet zoveel zeggen nog ff: de moves zijn echt zooooooooo vet, een voorbeeld: je tegenstander staat in de hoek, je irish whipped hem naar het midden, rent naar hem toe, geeft hem een dropkick en je tegenstander vliegt de halve ring door tegen de andere turnbuckle---->ongelofelijk cool en meer van dat soort dingen, vraag maar als je wat wil weten
Als je zegt teveel minpunten wat bedoel je dan zoal?? Wat ik uit verschillende revieuws begreep was het zo, dat het er inderdaad zoals je al zei super uitziet, maar dat er errug weinig match types in zaten, zoals hell in a cell, ladder match enz. Ik vond bijvoorbeeld de laatste WWF Smackdown op de PS2 errug tegenvallen, is tie een beetje vergelijkbaar?? Greetz Panzer
ik heb de laatste smackdown niet gespeeld------>sorry maar qua match types zit er echt helemaal niks in. 1vs1, 2vs2 (evt tornado), battle royal, fatal 4 way, 2vs1`en 3vs1........maar die wedstrijden zijn wel leuk om te spelen minpunten zijn vooral: -weinig variatie -gelijk opstaan na finisher -blokje wat knippert (hoe harder die knippert hoe makkelijker je gepint kan worden, dit neemt niet af naarmate je niks meer incasseert) -niet klimmen in ladders -enz nu lijkt het spel wel heel slecht, maar het is nog steeds ongelofelijk leuk om te spelen... een soort mix van no mercy en x8
Hey dude waar hebbie hem gekocht en voor hoeveel (vooral dat eigenlijk) Zag hem namelijk bij e-plaza voor 69 maar dat vinik een beetje teveel..
Ik hoor het al dit spel zuigt, geef mij nog steeds maar smackdown 2 op de PSX, dat spel had pas opties, kwa matchmodes enz.!!! Bedankt voor de informatie in ieder geval, koop hem misschien wel een x als hij goedkoper =!!!
Ik zag net trouwens op de site van de WWE dat XBOX de sponser is van WWE Survivor Series. Goede zet van Microsoft de WWE is in de VS mega-populair, maar ook in bepaalde Europese landen.
ja xbox heeft al meerdere ppv's gesponsord, maar ook voor x8 (ngc) werd flink reclame gemaakt.... maar om ff terug te komen op vorige zooi: het spel is gewoon vet, er zitten te weinig opties in, maar het is gewoon vet. Raw 2 zal waarschijnlijk ook geweldig worden, maar deze mag je echt niet missen en zeker niet als je groot wwf/e fan bent. Ik vind raw dan ook beter dan wwe x8 en dat spel was al leuk om te spelen......
MIj lijkt hij ook vet maar de bladen enz zeggen dat ie niet suer is het gemiddelde 6.5 ik ben zeker een wwe fan maar ik twijfel of ik ga wachten dat raw 2 die uitgebreider wordt en waarom zou ik hem kopen wat moet mij over de streep trekken??? Help een twijfelaar
raw is echt gaar ...het is wel mooi en zo maar het speelt onwijs langzaam en de worstelaars zijn niet up to date , verder heb je te weinig modes en teveel lompe wapens ...dus ik zeg je niet doen je kunt hem beter huren ofzo amaar niet kopen voor 70 euro das echt zonde van je geld. en misschien is legends of wresling 2 wel leuk( 1 is gaar) dan kun je testen.
jullie moeten het zelf weten maar je mist wel vetste wwf spel van het moment (sm3 nog nooit gespeeld---->dus niet helemaal ingelicht)......... op de functies en het blokken van worpen na is er niks mis met dit spel....... ach ja wat boeit het mij ook, jullie missen wat.....
is hij beter als smackdown op de ps2 want die was echt zware fun buiten de ring vechten eigen ventje maken???
engine is gewoon goed, net als dat die goed was bij no mercy: alleen het blokken van worpen is nep. maar je kent wel van die spellen (bv fps) dat het schieten goed was maar de levels klote. zoiets is dit ook, maar ik let in dit geval niet op de levels-->het is gewoon leuk
Het spel is nu 70 euro:r dit vindt ik veel te duur voor een spel waarbij er van alles ramelt mischien als ie wat goedkoper is koop ik hem.....
en je kan altijd fff de pc demo downen van i-net is bijna is praktisch hetzelfde als xbox versie....even gaar