1 360 op 2 tv's

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JorkyL, 11 dec 2005.

1. JorkyL

JorkyL Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Is het mogelijk om 1 xbox 360 aan te sluiten op 2 tv's? zo ja, hoe?
    Het lijkt me namelijk heel relax als ik in mijn kamer ook kan gamen aangezien de wireless controller het makkelijk haalt. Ik kwam op dit idee omdat we hier ook 1 video recorder hebben aangesloten op de tv in de huiskamer en de tv in mijn kamer(vraag me niet hoe).

edit: Ik weet niet of het van belang is maar die video recorder hangt met coax kabels aan de bijde tv's en aan DE kabel. Dus geen scart van vhs naar tv 1 zoals het volgens mij hoort.

Alvast bedankt voor de antwoorden.

Laatst bewerkt: 11 dec 2005
  2. winnieandbuzz

winnieandbuzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, is mogelijk door gebruik te maken van een splitter of, als het niet mogelijk is draden te trekken, door gebruik maken van een zender/ontvanger constructie.

3. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan het op dezelfde manier doen als met de videorecorder(coax), sluit je 360 aan op de videorecorde en dan zou het heel goed kunnen dat het werkt, want de video recorde heeft vast wel een scart oid over

kabeltv----videorecorder--------tv
    xbox360-----/ .........\---------tv

zoiets zou het moeten zijn:)

4. Celius

Celius Guest

Ik weet niet of het mogelijk is, maar Fardo heeft vast wel een oplossing :9

5. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarom maak je daar dan een gehele nieuwe topic voor :confused:

6. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    waarom niet?:confused: is tog geheel nieuw onderwerp? heb je hier iemand anders over zien vragen? post dan even een link wil je...|:-

7. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en jij denkt van: laat ik eens een reply geven die de topicstarter alleen maar in de weg zit in plaats van dat je hme helpt.... aap

8. FabianNL

FabianNL Guest

2x hetzelfde beeld is gewoon heel goed mogelijk. Heb je waarschijnlijk gewoon wel splitters voor of iets. Dus 1 SCART kabel erin en 2 eruit. Ff kijken of ik met google verder kom....

edit: het eerste beste resultaat al:
    http://www.mcsnet.nl/nl/dept_47.html

en dan kijken bij scart splitter. Gewoon dus ff googlen en je komt er wel

Laatst bewerkt door een moderator: 11 dec 2005
  9. Andy01

Andy01 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon een scart box halen voor een tientje.. Dan kun je er wel 4 tv's op aansluiten.

10. JorkyL

JorkyL Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heeft iemand dan wel eens een scartkabel van 30 meter ofzo gezien?
    Correct me if I'm wrong maar volgens mij bestaan die niet. Nooit van gehoord in ieder geval.

11. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ze zijn er denk ik nauwelijks, maar als je het over zo'n afstand doet heb je vaak niet veel qualiteit meer over, dus dat word of zo'n draadloos ding, of met de videorecorder+coax

12. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Het zal best kunnen maar verwacht er niet te veel van.. Kwaliteit verlies zal zeker optreden en stekkers van een tientje zijn in ieder geval prut..

13. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou gewoon de coax+videorecorder manier doen, die is het makkelijkste want die hem je al aangeslotenvolgens je eerste post, en dus ook meteen de goedkoopste

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    het is niet mogelijk ...althans je ziet op elke tv het zelfde beeld

15. JorkyL

JorkyL Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat moet ook want het was mijn bedoeling om dan in bed te xboxen als ik zin heb.
    Eerder waren de kabels altijd de drempel omdat ik mijn hele xbox weer los moest trekken van tv en voeding en je komt hier niet gemakkelijk bij die kabels dus liet ik het maar bij wat het was maar nu dacht ik dat het mogelijk was omdat de controllers het makkelijk halen.
    Het is me ook gelukt met de videorecorder coax manier alleen moet de video recorder aan zijn en na 5 minuten springt hij op stand-by. Is er een manier om dit te verhelpen of heb ik nu gewoon pech?

16. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    joh relax man, dat ik ff 1 fout maak hoef je me niet meteen aap te noemen

Deel Deze Pagina