GTA SAN ANDREAS (HOE HAAL JE DEZE MISSIE?)

Discussie in 'Algemeen' gestart door IND33, 11 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IND33

IND33 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi mensen, ik zie dat het GTA topic inmiddels paar blz. terug alweer is, daarom dat ik deze even aanmaak.
    Ik ben weer verder aan het spelen waar ik gebleven was, maar ik haal deze missie maar niet!!!!
    Ik moet Jizzy (die pimp) een bezoekje brengen aan de Pleasure Domes club (onder die grote brug in san fierro richting 3e stad), om een nummer te regelen. Maar dan vlucht hij met de auto en zeggen ze 'hunt him down'.

Heb ik dus gedaan: heletijd achter hem aanrijden maar er gebeurt niks. En als ik die auto lek schiet is de mission failed.
    Ik zou niet weten wat ik moet doen, wie kan me helpen????? :'-( :'-(

2. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Welkom, er is op dit forum uiteraard een zoekfunctie waarmee je een boel GTA: San Andreas topic's gevonden had. Dit is de FAQ. En Hier kon je je vraag stellen.

Ik zie nu dat je er al een tijdje zit, had je toch wel kunnen weten...

4. IND33

IND33 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al tijdje aangemeld ja, maar is niet zo dat ik elke dag hier ben ofzo. Maar bedankt zal m'n vraag daar ook wel ff stellen ;).

De missie heet trouwens ICE COLD KILLA, en begint bij je garage waar je in zo'n filmpje met die latino de missie bespreekt ofzo. misschien weet je het nu NICOS??

5. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    je moet de hele tijd zijn auto beuken of klem rijden ofzow en daarna stapt jizzy uit dan moet je hem doodrije of neerschieten en dan kan je zen telefoon pakken en dan heb je de missie gehaald..

suc6 :)

6. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik niets aan toevoegen lijkt me zo. Duidelijker kan niet. Op grond van het bovenstaande zal ik deze thread dan ook sluiten.

~Closed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina