1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Xbox Live Marketplace

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Martini, 30 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berrens

    berrens Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht ook dat volgend jaar, naast muziek, ook films gestreamed zullen gaan worden en het releasen daarvan gebeurd per regio (dat fijne dvd regio systeem en de BUMA STEMRA die weer een euri wilt vangen voor een film en muziek.....;)). Eigenlijk een beetje offtopic, maar zou het niet mooi zijn dat we NL radio stations zouden kunnen streamen.
     
  2. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat kan in Mediacenter... Gisteren al een tijdje 538 gestreamed..
     
  3. berrens

    berrens Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja MediaCenter/360 werkt daar perfect mee, alleen heb ik geen media center thuis staan. En daar hebben we een issue te pakken, waarom nog een Media Center gebruiken/kopen als de 360 toch alles al kan......... Dat is niet goed voor de licentie verkoop, dus toch maar een MediaCenter pc kopen, zucht.
     
  4. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Fifa demo is best lachen, ziet er best strak uit, alleen sommige herhalingen storreren een beetje. Ook jammer dat je na elk potje de demo weer helemaal opnieuw moet opstarten. Anyway, Duitsers zagen er nog nooit zo eng uit 8)
     
  5. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    is de demo van fifa er al dan...???
     
  6. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    ja, sinds gisteren

    470 MB oid.
     
  7. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @Rutty x
    bedankt ;)
     
  8. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de eerste dag met mijn 360 uit wanhoop dat ik niet op live KO, me HDD gedefragmenteerd en al mijn gamerpictures era gegooit, nu wilik nieuwe downloadn, maar geen musoop doen, waar kan ik die gamer pictures ergens op internet een previeuw van bekijken?
     
  9. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg maar geen demo's binnen. Telkens wordt de download gecanceled. Elke keer als ik hem hervat gaan ze maar niet verder. Alle andere downloads verlopen uitstekend. Iemand een oplossing?
     
  10. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik de xbox net had, trok ik zo die demo's binnen:cool:

    Maar nu gaat het zo sloom als de ....|:-
     
  11. mark8925

    mark8925 Guest

    aardig wat demo's staan er nu op:)
     
  12. casje

    casje XBW PRO

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    aah....dat idee van demo's downloaden op de consolen hebben ze aardig overgenomen van de PC. Opzich moedig ik het heel erg aan maar zo zie je maar weer dat heel veel mogelijkheden steeds meer op de (computer) mogelijkheden gaan behoren. Maar goed hopelijk moge er nog vele demo's volgen_O_
     
  13. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    mm bij mij download hij toch wel pittig snel hoor! Fifa 06 demo in ongeveer 25 minuten binnen met ADSL Basic (xs4all)

    Jammer dat er niet van wat meer games speelbare demo's zijn zoals King Kong, Amped 3, Condamned
     
  14. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Een demo van Call of Duty 2 zou wel op z'n plaats zijn.
     
  15. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Wel een nieuwe Gamekings aflevering, Tokyo Game Show :9
     
  16. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    super tof die marketplace, heb sinds vandaag me Xbox 360 en ik downlaod al volop :). Ik wil dat de volgende gamekings snel komt want dan kan ik dat X05 event eens bekijken (heb het namelijk gemist op TV).
     
  17. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    In het xbox 360 magazine komt die volgende maand. Ook full auto en uh..nog 1 zag ik vandaag staan in het nummer van deze maand. Is niet gratis das wel jammer.

    Wil namelijk wel meer demo's proberen!


    Las net trouwens ook in de "Saint's Row" thread dat deze met kerst ook als demo valt te downloaden..ben erg benieuwt.
     
  18. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Komen er ook mp demo's?
     
  19. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik dacht dat King Kong gewoon een downloadable demo had? Dat staat iig in de OP.
     
  20. Tecnomic

    Tecnomic Guest

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina