Heej mensen ik heb inmiddels begrepen dat de eerste PES voor de X360 pas eind volgend jaar komt.. ik overweeg nu PES5 te kopen... Hebben mensen ervaringen met PES5 op de XBOX 360... Heeft ie breedbeeld ondersteuning... hoe speelt ie met de x360 controller.... etc... Laat het hier weten... En zou iemand mij de PESFAN Option filve v2 voor de xbox kunnen sturen via e-mail...? ALvast bedankt!
Het is de Xbox versie, die speelbaar is op de Xbox360... Maar heb em zelf ook niet.. Kan je niet verder helpen, sorry *ben wel benieuwd naar de antwoorden
Ik speel PES5 tegenwoordig op de Xbox 360, ik zal mijn bevindingen even melden: - De controller vind ik stukken beter dan de Xboxcontroller. Vooral dankzij de 4 shoulderbuttons - Het is wat scherper op de Xbox360 - Hij laadt wat sneller Dit is eigenlijk het enige verschil. Verder is het precies als op de 'gewone' xbox.
Ik kan bovenstaande beamen....PES5 werkt perfect bij mij. En ja...vanwege de controllers speelt ie nog beter weg. Helaas word breedbeeld nog steeds niet ondersteund alhoewl idd. het beeld er scherper eruit ziet en het spel sneller laad.
Ik geloof dat de optionfile niet langer online aangeboden wordt omdat er gedreigd werd met rechtzaken ofzo, mbt. de licenties ofzo? Dus waarschijnlijk EA ofzo... Weet het ook niet precies. maar goed, wel fijn om te horen dat ie nog lekkerder speelt op de x360...
idd niet meer online dus... maar ik verwacht dat een van jullie allen dat bestandje vast nog wel op z'n cpu heeft staan en zo vriendelij wil zijn mij dit te e-mailen .... En dan tevens te vertellen hoe ik dit op mijn 360 krijg ...
Ik vind het beeld nog niet scherper, maar dat komt omdat ik bij de oude xbox een advanced scart kabel had en bij de nieuwe xbox 360, raad eens?....................uitverkocht hier in de buurt.
Ik vind het alleen irritant dat ik nu niet de functie van de shoulder buttons kan wijzigen. Ik wil left trigger met left shoulderbutton wijzigen. Zodat het hetzelfde werkt als op de PS2 controller. Maar helaas, dat kan nogsteeds niet En het is in een lelijke 4:3 aspect ratio op mijn hdtv. Dus moet ik mijn 360 terugzetten naar 480p. Dat is wel jammer.. Verder alles wel prima.
feit! maa er was toch beloofd dat je bestanden kon uit wisselen via xbox live nu? wat zou er gebeuren als je een option file hebt die je gemaakt heb op de 360 kun je die dan (via marketplace ) dan wel aan elkaar uitwisselen?
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is dit spel op wide screen te spelen met de 360? Ik speel em nu op de 360 maar heb aan beide zijden een zwarte rand...