Ik heb dit afgelopen week ook gedaan.. had altijd al spijt dat ik Macer77 had genomen ipv Macer NL.. Nu kon ik het dus eindelijk veranderen, kost idd wel 8 euro, maar die ben je ook zo vergeten..
Je kan het in je gamercard doen op je 360.. Is allemaal vrij simpel te regelen.. Je behoudt gewoon je friendslist en je gamerpunten, je moet alleen op de sites waar je je gamertag hebt ingevuld deze even veranderen, want je oude gamertag werkt natuurlijk niet meer.
Nog nooit iets van gemerkt.. Als ik een achievement hebt gehaald zie je zo'n tekentje in het beeld (hetzelfde als iemand online komt) met achievement unlocked.. Daarna staat hij gelijk bijgeschreven op mijn gamercard.
Dit zal ongetwijfeld te maken hebben dat iedereen die demo wil hebben.. Zelfs ik als fanatiek PESser ga toch even kijken hoe next gen voetbal eruit ziet.. Voetbal is de grootste sport op deze wereld, dus als de gratis demo beschikbaar zullen de servers wel even overbelast zijn.,..
Je kan ze gewoon in de winkel kopen.. Heb ze al regelmatig zien liggen.. Je hebt alleen maar 1 keuze, die van 2100 punten voor ongeveer 25 euro...
Je kan ze ook kopen via je dashboard, wel CC nodigl
Laatst bewerkt: 11 dec 2005