goeiedag, weet iemand wanneer de 'Xbox360 harde schijf' in de winkel verkocht gaat worden? Het zou ook zomaar eens aan het boeren gat kunnen liggen waarin ik leef dat ik ze nog niet in de winkel zie. Thx
Als het goed is is ie al te koop, voor €99.99.. misschien zijn ze overal uitverkocht (ik kan me ook niet herinneren dat ik ze gezien heb in de winkels bij mij in de buurt..) *edit* anders kan je em bij Dixons bestellen, die rekenen geen bezorgkosten bij bestellingen boven de €45
Accesoires zijn moeilijk te vinden nu. Ik heb met geluk een harde schijf kunnen kopen bij de lokale game speciaalzaak, hun hadden hun dozen met spullen nog niet uitgepakt. FF kijken of ie niet gereserveerd was en daarna mocht ik em meenemen. Ik denk dat je op de volgende levering spullen moet wachten, alleen niemand weet wanneer die komt.
neen ik denk niet dat ze momenteel te koop zijn, maar ik heb wel gehoord dat de accessoires om de week weer binnen komen dus misschien daarbij de hardeschijf.
De HHD's zijn al te koop, alleen het is even zoeken waar je ze nu nog op de kop kunt tikken. Voor de rest had deze vraag prima in het algemene 360 topic gesteld kunnen worden. Deze gaat dan ook dicht.