1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

?

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

  1. Mijn Xbox360 werkt prima!

    70,5%
  2. Mijn Xbox360 was inderdaad 'Dead on Arrival'.

    3,7%
  3. Mijn Xbox360 deed het eerst wel, maar nu is hij ook overleden.

    8,4%
  4. Mijn Xbox360 doet het wel, maar heeft wel wat mankementen.

    17,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan nog wel eens gelijk hebben. Al lijkt mij dit niet helemaal handig. Dan kan de klant (wij in dit geval) nadat hij een nieuw nummer heeft gekregen, zijn product niet meer volgen. Iemand die moet weten wanneer ze langs komen, zoals ik, moet dat kunnen zien aan het tracken van het product. Maar zoals ik al zei, je kan nog wel eens gelijk hebben...
     
  2. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn twee verschillende tracking nummers. Een voor de heen weg een voor de terug weg. Als je xbox belt en je referentie nummer hebt dan kunnen ze je het nieuwe tracking nummer geveb.

    Vandaag komt als alles goed is mijn 360 eindelijk...
     
  3. High 5

    High 5 _/_/_/

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    1
    [Sleept zijn vermoeide karkas achter de controller vandaan]
    :9
    Oei.
    Sorry mannen, ik heb het trackingnummer niet bijgehouden.
    Het lijkt me logisch dat het trackingnummer niet meer geldt omdat het om een hernieuwde verzendopdracht gaat van meneer Microsofts repaircenter in Duitsland naar jouw adres.

    Maar neem mijn woorden niet klakkeloos aan want het is heel goed mogelijk dat ik me vergis.

    [Kijkt wezenloos rond en bromt "Maandagochtend...WAT!! maandagochtend?!! Wat is er in vredesnaam met mijn weekend gebeurd??"]
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2005
  4. perfectbas

    perfectbas Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    AAAAAAAAAAAAARG mijn 360 is er al mee gestopt GOD#@%#@
    system error e74 :mad: lekker is dat, denk je nog effe te gaan gamen. Is er gewoon geen leven meer in te krijgen...
     
  5. ArCaDe

    ArCaDe Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dan weer zin om m'n kop tegen de muur te slaan!
    Zaterdag zet ik m'n xbox360 rechtop en nu crashed hij NIET meer!!
    ... zaterdag 12 uur gegamed en ook zondag 12 uur gegamed (zonder crash!)

    Daar al m'n consoles, vroeger en nu, altijd al liggend werden opgesteld, dacht
    ik er niet meer aan om de xbox360 rechtop te zetten... dom, dom, dom!! :eek:

    Alhoewel, al liggend moet hij natuurlijk ook naar behoren functioneren en niet
    crashen na 20min spelen (dvd-lezer crashed door de warmte onderaan).

    UPS komt hem straks ophalen, dan kan ik hem maar zeker beter meegeven.
    Je weet nooit dat deze toch later ook zou crashen rechtop.

    Greetzzz!
     
  6. High 5

    High 5 _/_/_/

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    1
    Geen paniek.
    Eerst rustig gaan zitten.
    Diep ademhalen..tel even mee. 1..2..1..2..2 (sorry geintje) ..1..2..1..2..1
    Ok, je bent nog gezond, je pc doet het nog en je bent nog genoeg bij zinnen om dit forum te vinden, het ziet er nog best goed uit allemaal.
    Het is maandagochtend, de meest gunstige tijd om een kapotte 360 te krijgen.
    Echt waar, dat meen ik.
    Bel de servicelijn en je hebt je 360 (of een nieuwe) nog voor het weekeinde terug in huis.
    Zeg ze maar dat je door ons gestuurd bent.

    Even alle gekheid op een stokje.
    Een kapotte 360 is echt vervelend maar niet het einde van de wereld.
    En dat van die maandagochtend, dat meen ik dus echt.
    Trouwens, dat je weer kunt gamen voor het weekend , dat meende ik ook echt.
    Ga bellen met de servicelijn en laat je niet afschepen met "we bellen zo snel mogelijk terug", maar zorg ervoor dat je een servicenummer krijgt en de belofte dat ze je kaduuke kastje komen ophalen.
    Morgen opgehaald, woensdag of donderdag weer terug.

    Veel succes!!
     
  7. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    IK HEB HEM BINNEN .... DUS 9:24 HEREN (DE KENNERS WETEN WAT IK BEDOEL) HOUD JE BRIEVENBUS IN DE GATEN...
    GA VANANVOND DIRECT TESTEN...

    lijkt me dat ik een goede 2 plaats heb gehaald :)
     
  8. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn.... Gefeliciteerd kerel en heel erg veel plezier toegewenst.
    Ik ben vandaag pas rond 17:00 uur thuis... Ach we zien wel, ik geloof dat ik dan de UPS kan bellen om het pakket op te halen en het distributiecentrum van UPS zit in Best, dat is redelijk dichtbij mij in de buurt.

    Mocht het zijn dat er meer informatie is dan laat ik het jullie weten.

    Groeten,

    Bart.
     
  9. GAARA79

    GAARA79 Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Update

    Ik heb hem net aan UPS mee gegeven, nu kan het wachten beginen;)
     
  10. High 5

    High 5 _/_/_/

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    1
    Gefeliciteerd WeeGee, goed nieuws voor de 9:24 lichting!
    Welkom op het ereschavot.

    Mooi zo!
    Laat in deze draad weten hoe je verdere ervaringen zijn.
    Binnenkort bundelen we alle ervaringen in een soort stappenplan voor kapotte 360's.
     
  11. GAARA79

    GAARA79 Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik doen :)
     
  12. perfectbas

    perfectbas Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    ooh super, klinkt toch wat positiever dan dat mooie zwarte beeld op mijn tv haha, alleen kan ik vnvd pas bellen :confused: zit op mijn werk en met mobiel kan je ook niet naar de servicelijn bellen. ach ja, dan maar ff wachten.
     
  13. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Met mobiel kun je idd niet naar de servicelijn bellen. Ik ben alleen in het bezit van een mobiele telefoon en heb geen vaste aansluiting wat je dan moet doen is het volgende:

    - Bel 0205001058 (Algemeen nummer Microsoft)
    - Kies de juiste menu optie (iets van thuisgebruiker)
    - Kies Xbox
    - Vraag aan de persoon die je dan aan de lijn krijgt of deze je kan doorvinden met de Xbox Helpdesk.

    Zo heb ik het iedere keer gedaan en dit gaat perfect!

    Succes.

    Groeten,

    Bart.
     
  14. Adaptor

    Adaptor Wipeout op de Xbox!

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag m'n nieuwe 360 bezorgd gekregen! Inmiddels de derde maar zoals het spreekwoord luidt, het is scheepsrecht. Hij doet het perfect! Ik heb overigens ook met MrX gePM't nadat hij had gezien dat ik tot twee keer toe een kapotte 360 had gekregen. Hij heeft me een erg leuk pakketje aangeboden om mijn herinneringen aan de 360 launch wat te veraangenamen. Ik ben erg blij met dit gebaar! Zoals High 5 ook al zei, het is erg vervelend om een kapotte 360 te krijgen maar het is zeker niet het einde van de wereld. Microsoft heeft erg snelle en adequaate service en je hebt binnen no time een nieuwe. In mijn geval heeft Microsoft, in de persoon van MrX, het helemaal goed gemaakt.
    Ik baal nu nog maar van één ding en dat is dat ik nog zoveel werk te doen heb..:mad: ;) Ik wil gamen!! :D
     
  15. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb me 360 ook vandaag gekregen, en hij doet het wel. Alleen leest hij de spellen niet :mad::mad::mad::mad: Ik krijg de hele tijd zo'n raar geluid dat hij de cd niet wil 'pakken' en soms krijg ik de message: put this disc in a 360! Ik ben echt fokking hendig pissed:mad::mad::mad: echt te ver ******d, moet ik weer gaan wachten tot ik een nieuwe krijg!
     
  16. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Dag,

    Mijn Xbox360 is nog onderweg, net even gebeld met de helpdesk en zij hebben me het trackingnumber gegeven waarmee ik kan kijken waar hij op het ogenblik is. Er staat dat hij 'Out for delivery' is maar er is nog niemand langs geweest. Zal dus wel morgen worden. Morgen dan maar even contact opnemen met de UPS om te zeggen dat ik hem 's avonds wel op kom halen want overdag ben ik toch niet thuis.

    @Rikkel: Heel erg veel sterkte, is dit nu de 2e keer? MrX to the rescue!!!

    Groeten,

    Bart.
     
  17. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Dag,

    Mijn Xbox360 is nog onderweg, net even gebeld met de helpdesk en zij hebben me het trackingnumber gegeven waarmee ik kan kijken waar hij op het ogenblik is. Er staat dat hij 'Out for delivery' is maar er is nog niemand langs geweest. Zal dus wel morgen worden. Morgen dan maar even contact opnemen met de UPS om te zeggen dat ik hem 's avonds wel op kom halen want overdag ben ik toch niet thuis.

    @Rikkel: Heel erg veel sterkte, is dit nu de 2e keer? MrX to the rescue!!!

    Groeten,

    Bart.
     
  18. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, dit is mijn 2e 360! En ik heb pas twee dagen kunnen gamen met me eerste! En met deze nog eens geen minuut! Hij leest gewoon geen dvd's/games/cd's niks :mad:
     
  19. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    jezus man jij hebt wel heel erg veel geluk met dat poep ding :mad: ik zou maar is gaan vragen om een dikke schadevergoeding want daar heb jij alle recht toe!!! En dat terwijl die gast van dat promoteam nog zei dat de kans daarop echt 0.01% was :confused:

    Ik heb net ook gemeld bij die belgische dame dat mijn 360 een error 74 bevat en ik zou nog worden terug gebeld ofzo...
     
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Damn dude, dat is afzien! En dan ben je al zo fel voor microsoft, en dan heb jij juist een slechte xbox, dat is erg! Ik leef met je mee man!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina