We hadden het inderdaad ook nog over dat teletekst, dat schijnt ook dan verholpen te worden.
Verder runnt de xbox 360 intern alles op 720p en de video scaler van ATI scaled deze omhoog of naar beneden. Je krijgt dus geen zwarte balken vermoed ik (heb ik nu ook niet, en met vga helemaal niet gok ik). 768i is indd geen standaard, maar ik vraag hier eigenlijk wat voor signaal is een computersignaal? progressive of interlaced, ik vermoed het eerste.
Ben zojuist naar de winkels geweest maar die ***** dingen zijn nog dicht
Ok niet zo snugger van mij... Maar ja ik zit tot 17:30 op school en moet dan nog naar huis, ik moet dus nog ff wachten.
Toch heb ik nog wel me twijfels. Als de volgende firmware namelijk wel 1:1 kan weergeven en niet zoals nu delen afsnijd. Dan heb je daar volgens mij net zoveel aan. Want dan interpoleerd het scherm het signaal wel omhoog, maar volgens mij is de scaler in de xbox 360 daar alleen beter in. Ik ben er dus nog niet over uit.
Tot die tijd kijk ik films wel in 1080i dan zou ik geen tearing moeten hebben... Ik kijk toch 1080i films dus dat maakt verder niet zoveel uit.
Klik om te vergroten...