halo 2 op 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door jorisB, 11 dec 2005.

1. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom doet halo 2 het bij sommigen van jullie wel goed maar bij anderen weer niet? Da's toch vreemd, of niet soms?

2. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is iedereen zijn 360 dan wel up to date?

3. OT Edge

OT Edge On The Edge

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus ook problemen met Halo 2 op de 360, het lijkt net of hij de hele tijd een frame overslaat.

Ik denk dat vooral de hardcore Halo 2 gamers het merken. Als je af en toe speelt dan let je er niet echt op. Speel je elke dag dan is snelheid van de game en de verbinding het belangrijste wat er is. De personen die zeggen dat alles goed werkt hebben ook niet echt hoge stats en weinig games staan. Ik merkte in ieder geval meteen dat er wat mis was, zeer irritant! Het kan een game maken of kraken!

Laatst bewerkt: 12 dec 2005
  4. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    je 360 op pal 60 aanzetten.

5. OT Edge

OT Edge On The Edge

Leuk Bevonden:
    0
    Hij staat op PAL-60. Jij hebt toch aardige stats, dat weerlegt mijn theorie dus weer! Hmmm.....

Laatst bewerkt: 12 dec 2005
  6. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Heb ik dus ook, ik erger me echt mateloos. Op de gewone xbox was ik gewoon redelijk tot goed (kijk niet naar mijn level, ik speel niet voor level) maar nu bak ik er echt NIETS meer van. Voeg me anders ff toe op live :) .

7. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    bij moet doet halo 2 het super en die headset is vele malen beter dan die ouwe. iedereen verstaat mij en ik versta iedereen dus echt super duidelijk. eerste potje halo2 in 3 maanden en nog versloeg ik iedereen, bewijst toch wel dat de 360 het gewoon geflikt heeft om een super console te zijn

8. pippinNL

pippinNL I LOVE LIVE

Leuk Bevonden:
    0
    gister de nieuwe halo2 update gehaald en speelde weer helemaal goed!

had eerst ook het probleem dat het aan alle kanten zoog. is gelukkig verholpen :)

9. FuriousFreak

FuriousFreak April 29

Leuk Bevonden:
    0
    Dus jullie hadden de Halo2 update nog niet gedaan...lol

gelukkig maar, ik speel veeeel Halo2 en heb dus de 360 gereserveert, ik schrok al...

10. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik HaLo2 op de xbox 360 online wou doen, ging dat echt mega sloom

11. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Deze problemen had ik ook allemaal, even updaten naar 1.2 (en xbox aan en uit zetten) en hij gaat weer als een tierelier :).

12. OT Edge

OT Edge On The Edge

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je de gameplay tussen beide consoles vergeleken?

13. OT Edge

OT Edge On The Edge

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal je toevoegen....

14. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    update

ff een vraagje, gaat die updat automatisch of moet je die zelf doen?_0/

15. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik dit zo allemaal lees denk ik dat de 1e versie van de emulatiesoftware voor Halo2 op de Xbox 360 gewoon een beetje matig is.. Idd upgraden als dat mogelijk is..

Laatst bewerkt: 16 dec 2005
  16. OT Edge

OT Edge On The Edge

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren weer Halo 2 aangezet op de 360 en hij werkte echt perfect. Blijkt dat je de 360 na de update eerst even uit en weer aan moet zetten!

17. zildjian

zildjian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb volgens mij de emulator voor xbox spellen een tijd geleden gedownload op mijn 360 toen ik HALO 2 voor het eerst op mijn 360 ging spelen, maar HALO 2 loopt niet lekker. Het beeld is schokkerig (lage framerate). Het speelt echt niet lekker.

Ik heb gelezen dat er een patch 1.2 is. Maar hoe weet ik welke patch ik mogelijk al heb gedownload? Op mijn HALO 2 opstartscherm staat v1.1 rechtsonder. Heb ik dan de verkeerde? Ik kan nergens op mijn 360 vinden welke versie ik heb gedowned. Verder heb ik alle content downloads ook al.

Wie zou mij hiermee kunnen helpen?

Alvast bedankt!

18. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Ja er is een update..maar die moet je dan gewoon kunnen dl'den d8 ik:confused:

19. zildjian

zildjian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar via welke weg download ik hem dan? Content download?? Xbox-live menu? Ik heb denk ik alles al bekeken waar ik hem mogelijk van zou kunnen dwnldn.

20. OT Edge

OT Edge On The Edge

Leuk Bevonden:
    0
    Als je H2 opstart dan zal hij de update automatisch downloaden, je zal dus eerst naar het updatemenu worden gebracht. Zodra de update klaar is wordt H2 opgestart. Noodzaak is dan om de 360 aan en uit te zetten. Dan werkt het weer perfecto!

Deel Deze Pagina