[XOne] NFS: Most Wanted

Discussie in 'Games' gestart door baszs, 26 aug 2005.

  1. mars15

    mars15 Guest

    Zeker wel,

    wat voor heat heb jij tot nu toe gehad. Als er een heli achter je zit en ongeveer 20 politie wagens wedde dat het dan echt wel moeilijk word,

    zit vaak in een achtervolging van 15 minuten en dan nog verlies ik
     
  2. dweisz

    dweisz Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Tis wel een vette game geworden ja.
    Een mix tussen NFS:Underground en NFS:Hot Pursuit.
    Vooral als je rond zit te rijen en dat er ineens 15 cops 8er je aan zitten das wel leuk.
    Alleen als je ff de Snelweg opgaat en niet botst dan kom je er makkelijk mee weg :p.
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb inmiddels de Punto verkocht en een Audi A4 3.2 Quattro genomen. Echt een hele gave snelle bak. Heb hem al flink getuned en hij heeft echt een heel mooi bodykit, ziet er echt stoer uit.
    Het valt me alleen op dat je zelf nog geen uitlaat kan kiezen.
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Klinkt goed! Misschien wordt dit mijn launchgame wel. Ik twijfel tussen PDZ of NFS: MW
     
  5. dweisz

    dweisz Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar je nieuwe auto`s kan kopen.
    Kweet alleen maar waar je kan verkopen maar kopen niet.
    K kreeg een Lexus erby in ut begin maar had al een Fiat Punto gekocht en eraan gesleuteld ?? Is dat normaal ?
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Auto's kan je kopen bij de car-lot. Dat is dat blauwe symbooltje volgens mij.
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb nog geen helikopter gehad. Bleef ook maar bij een handjevol wagens en zo nu en dan een blokkade. Gister een minuut of 10 de cops even zoetgehouden, maar toen werd ik het een beetje zat (leek wel of het niet moeilijk werd, maar kan zijn omdat ik nog maar op 9% zit in career mode) en heb ik ze afgeschut. :)
     
  8. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan je vertellen dat ze steeds lastiger zullen worden
     
  9. dweisz

    dweisz Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoever in Carierre zijn jullie eigelijk.
    Ik heb de xbox gisteren gekregen en heb eraan gesleuteld en ff gespeeld en ben op 8 procent en bij nummer 13 van de blacklist.
    K heb een Fiat Punto helemaal gepimpt.
    Waar zijn die punten eigelijk voor ?
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zit op 10% en ook bij BL 13. Vandaag voornamelijk met een vriend multiplayer gespeeld en tot de conclusie gekomen dat die speed/handling balkjes van geen meter kloppen. :+
     
  11. Padraig

    Padraig Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de multiplayer optie hier net zo eenvoudig en goed te spelen als voorgaande nfs-games? Bij PGR3 vind ik dit weer een stuk minder
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Zit inmiddels op 25%, heb me Audi A4 echt flink getuned en kan bijna de Mercedes SL55 AMG kopen.
    Misschien een leuk idee om binnenkort een NFS MW competitie te maken?
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2005
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vanavond nog even gespeeld naar 18%. Tot nu toe kan ik nog winnen met mn getunede Golf. :)
    Merkte vanavond ook dat wanneer je events opnieuw speelt ook gewoon opnieuw weer het bedrag ervoor krijgt. Lekker als je goed in een bepaald onderdeel bent en even wat geld nodig hebt.
     
  14. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een tering bak die punto, en licht het nou aan mij, maar aan het begin kan je die golf toch niet kopen?

    ik ben maar op die chevy ss overgestapt.. wat een ruk punto....
     
  15. dweisz

    dweisz Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had mun Punto helemaal gepimpt maar toen moest k een nieuwe kopen omdat de Politie wist welke auto ik ur in rij.
    Toen kocht ik een leuke Mitschubishi (of hoe ju ut ook schrijft :p) en ik krijg gewoon nog meer Politie achter me aan dan met die Punto.
    K ben nog geen ene keer gepakt maar had gister avond wel een achtervolging van bijna 20 minuten :D
     
  16. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ik begin zo mijn twijfels te hebben over deze game
    ik hou natuurlijk wel van lekker arcade scheuren maar misschien is het leuker om een derde controller te kopen zodat ik lekker met me vrienden PDZ kan spelen.
    wat zou leuker zijn?
     
  17. Dutch Raven

    Dutch Raven XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit is een tof spel, maar moet nu ff mijn woorden terug nemen.....

    Door dit hoerespel is mijn 360 nu naar de klote.... ik had in het begin veel last van "freeze" tijdens het spelen van NFSMW (lees ik heb 7 spellen en deze titel is de enigste die mijn xbox laat vastlopen, en dat met een beeldverversing van maar 30 fps)

    Anyway: vandaag had ik weer 2 "freezes" dus ik met een pissige kop terug naar het 360 dashboard, daar sloeg mijn xbox opnieuw vast, en nu doet ie helemaal niets meer :mad: ja je leest het goed, mijn 360 is dood......... R.I.P
    Binnen 4 dagen word ie gehaald en ik krijg een nieuwe thuisgestuurd :)

    Maar ff alles op een rijte (wat hierboven staat is met een kwaaie kop getypt namelijk) er zitten foutieve DVD's in de NFSMW oplage, mocht jou game vastlopen (dus ook alleen bij Need For Speed Most Wanted) probeer hem dan om te ruilen voor een andere NFS-dvd, ik ben namelijk niet de enigste met deze problemen, zoek maar met gooooogle :p
     
  18. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij liep ook vast, toen had ik hem omgeruild maar liep nog steeds vast.
     
  19. Dutch Raven

    Dutch Raven XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    1
    Xbox customer service vertelde mij eerst dat het waarschijnlijk een corrupte savefile was...... Maar dat is het ook niet :confused:

    In ieder geval ben ik ervan overtuigd dat NFSMW mijn 360 heeft vermoord....... :mad:
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ze roepen bij mij ook geregeld in wat voor auto ik rij, maar tot op heden trek ik me er niets van aan (weet tot nu toe ook steeds te ontkomen). Kan met mn huidige wagen ook nog winnen en spaar intussen lekker door voordat ik echt en nieuwe auto nodig heb.
     

Deel Deze Pagina