Dead Or Alive 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door tecmo, 3 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Release 12/13 Januari
    Online mogelijk : Ja
     
  2. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat die online kan, is sinds mn geboorte al duidelijk. Ik vroeg of je Helena moest unlocken tijdens de online sessies of dat het offline moet gebeuren. Ik denk online, omdat ze online de statistieken bijhouden. Check zelf ook regelmatig mn stats.

    En nu staat de releasedatum inderdaad op 13 januari, maar het zou kunnen zijn dat het spel wordt uitgesteld, omdat dit in Japan is gebeurt. Dat kan ook gevolgen hebben voor de Europese release. Boeit wel niet, want ik heb nog geen eens een 360, dus die 12 dagen zullen me een worst zijn
     
  3. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat het gevolgen zal hebben voor de Europese release. De game is dan af, dus hij zou gewoon op tijd uit moeten komen.

    IGN heeft veel tijd besteed met Tomonobu Itagaki van Team NINJA, las ik een paar dagen terug. Er staan hele features over de arena's en characters op de site. En sinds eergisteren ook over de game modes zie ik nu, dus die ga ik zo even lezen.

    The Stages

    The Characters

    The Modes of Play

    In die character feature is ook te lezen dat Helena pas in de Story Mode selecteerbaar is als je die met alle andere characters uitgespeeld hebt.

    Zelf heb ik mijn Xbox 360 als het goed is eind januari, inclusief PGR 3, DOA 4 en een jaarabonnement op Xbox Live Gold. Ik zal dan het meest in de lobby's van Dead or Alive 4 te vinden zijn. Ik heb er in ieder geval al zin in! Het wachten is moeilijk, maar DOA 3 maakt het me een beetje makkelijker, hoewel ik niet goed word van al die offline matches. Zelfs of Very Hard is het verre van uitdagend.

    Laatste feature heb ik nu ook gelezen en dit belooft echt een topper van formaat te worden! Niks anders dan ik verwacht had. Zelfs de versie die ik gespeeld heb speelde al geweldig en zag er prachtig uit, alsof de game al bijna af was. En zoals je kunt lezen in die laatste feature zijn ze nog niet klaar. Ze gaan volgende week gewoon verder. Dit keer over de online mode en ze gaan dieper in op het vernieuwde gameplay systeem. Inclusief een match van hun DOA expert vs. Itagaki himself. I can't wait. =]
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2005
  4. alibabaz

    alibabaz Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mortal kombat altijd beter gevonden als dead or alive
    ik vind dead or alive meer voor kleine kinderen
    het is allemaal een beetje onrealistisch
    bij mortal kombat zie je bloed, blauwe plekken enz...
    bij dead or alive lijken de poppetjes net strip figuren (geen stijl)
    maar jah, dat zijn die chinezen of japanners ook
    die het spel hebben ontworpen
     
  5. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    jezus wat ben jij dom zeg...
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dude, Japanners zijn de beste game-ontwikkelaars op gebied van fighters, rpg's, adventure's,...en zo veel meer, en de ontwikkelaars van dit spel zijn ook super goed, kijk maar naar andere games als ninja gaiden,...wat ben je allemaal aan het verkopen?
     
  7. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Lol, die post gaat de geschiedenis in als meest onnozele post ooit.
     
  8. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    10 jaar geleden was Mortal Kombat erg in vanwege het bloed en de finishing moves. Maar qua gameplay stelde het niet zoveel voor. Jouw reactie lijkt juist een beetje kinderachtig, omdat je blijkbaar alleen let op het bloed en de blauwe plekken. Want je zegt niets over de gameplay elementen uit Mortal Kombat die je goed vindt. En je valt Dead or Alive aan op het character design, volgens mij juist 1 van de punten waarin DOA uitblinkt
     
  9. Sanderlagrande

    Sanderlagrande The master of gaming

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind Doa persoonlijk veel beter. Het is gewoon veel plezieriger om te spelen. Heb mortal kombat ook voor de xbox maar speel het amper. Doa heeft niet van die ongelovelijk moeilijke combos en dat vind ik de gameplay alleen maar ten goede komen. Ook op grafix wint Doa het dik. Kijk erg uit naar doa4 heb hem gepreorderd op gcshop dus hoop het op de release date binnen te krijgen. Word echt heel vet!!!_O_
     
  10. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoeveel bloed verliezen mk characters tijdens 1 match?..juist LITERS..erg realistisch? Ze zouden eigenlijk al op de grond liggen voordat je "Finish Him "hoort door tekort aan bloed..

    Ieder zn ding maar DOA heeft echt wel stijl..
     
  11. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    het is in mijn ogen altijd de beste fighter serie geweest, maar ik hou eigenlijk niet van fighters maar deze heeft wel altijd mijn aandacht getrokken. Ik snap ook echt niet hoe je dit kunt vergelijken met mortal kombat :confused: dan is net een vergelijking tussen een rolator en ferrari of zo.

    (Doa= dan natuurlijk de ferrari (A)
     
  12. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    mortal kombat was vroeger heel vet...in 2D wel te verstaan..3D is nix aan,kwaliteit komt niet eens in de buurt van de dead or alive spellen
     
  13. GAARA79

    GAARA79 Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Weer een niewe release datum?

    Release datum
    Xbox 360
    20 januari 2006

    |:-

    Kan niet wachten tot die game eindelijk de gold status heeft gekregen..
    Kunnen ze eindelijk een definitieve release datum geven..
     
  14. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    waar heb je dat gelezen????
     
  15. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, in Japan was die ook al uitgesteld. Dit nieuws verbaast me dus niks
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    In Dead or Alive Ultimate 2 speelt Leon toch niet mee?
    Er is wel een Special Character dat op hem lijkt, maar die heeft donker haar.
    Leon heeft wit-blond haar.

    Zit Leon wel of niet in DOAU2?

    En wat is de volledige naam van Lise, één van de nieuwe vrouwelijke karakters in DOA4.
    Niet Christie uit DOAX dus, maar die ander.
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Willem :p je moet ook de vorige delen bekijke daar had hij die kleur haar niet maar het kan ook zack zijn op die DOA4 cover dingens. Hij zat trouwens ik Deel 2 , Deel 2 (ps2) , Deel 2 ultimate , Deel 3.
     
  18. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Lisa? Bedoel je met haar achternaam of de naam in Dead or Alive 4? Volgens mij is het nog niet officieel bekend gemaakt dat zij het is, maar in DOA 4 heet ze 'La Mariposa'.
     
  19. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    officieel niet nee,maar ik kan echt ZEER goed zien dat het lisa is uit DOAXBV:D
     
  20. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, ja idd. Toen ik haar voor het eerst zag dacht ik meteen: "Lisa!" :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina