Tja, je word dood gegooid met scans van Blue Dragon. Ik denk dat ze in Japan echt zitten te wachten op dit spel aangezien het iedere keer uit de Famitsu komt. Ik ben nu trouwens wel nieuwsgierig naar wat trailers of gameplay filmpjes, maar ik heb zo'n gevoel dat dat nog erg lang gaat duren. Ohjah, volgens mij wordt Blue Dragon turn-based [weet ik haast zeker] en Lost oddysey niet.
ik vind het alleen maar beter als het turn-based is, heb ik altijd leuk gevonden, maare wanneer komt deze game eigenlijk uit?
Hier is een oud interview over Lost Oddyssee en Blue Dragon. Volgens mij hebben beide games een nieuw systeem..ipv gwoon turnbased. Ik vind het beter als het een mix is in plaats van dat statische turnbased. Het ziet er niet uit wanneer je character een attack moet doen ..naar je vijand toe rent 1 slash/magical attack doet en weer terug naar de groep rent en dan aangevallen word door een attack v de tegenstander.. +_+ Interview http://www.kikizo.com/viewer/vidvie...kizo_sakaguchi_mistwalker_vidint_aug05_sd.wmv [Klik op right click here to save vid file op de pagina] Een scan http://images.xboxyde.com/gallery/public/2329/748_0003.jpg _0/
ooh dat vind ik juist geweldig, dan komt er tenminste een beetje tactiek anders word het al snel gewoon hack'n slash
Ik denk dat hij niet in de war was met dat stukje van [eM] Enchant arm, maar er was eerst volgens mij vaag gezegd dat Blue Dragon turn based zou worden. Ik weet het nu ff niet meer, want ik heb nog geen goeie bron gezien. Lang geleden dacht ik is [betrouwbaar] gehoord te hebben dat er 1 turn based en 1 real time zou worden. Ik weet het ook niet meer...:{
M'n gebeden zijn verhoord. Er is een nieuwe trailer. Mijn gevoel klopte dus niet, maar dat vind ik dit keer niet zo erg. Ziet er trouwens best leuk uit. Is een keer wat anders. De trailer!
ja ik hoop het echt want deze game word echt fantastisch, kheb net 2 reclaametjes gezien en een cam opname en ... ik ben er echt stil van, hopelijk word het een soort chrono trigger (beste rpg allertijden voor mij) die shit staat btw op www.gametrailers.com
het word een nieuw soort van turnbased aanval systeem.. waarschijnlijk vrij in bewegen. maar dan wel om de beurt.. deze titel spreekt me erg aan om 2 redenen 1: Omdat het eigenlijk van de designer en tekenaar van dragonballz afkomt en opzich brengt dat al een wereld apart op.. en het is geen onaangename design.. tweede reden is dat het er gewoon top uitziet