1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 6]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou ja omdat iedereen zijn idee laat horen doe ik die van mij ook maar:p

    Oke je hebt blauw en rood team..

    1e game host blauw
    2e game host rood

    ze spelen 1-1

    en spelen een beslissende game.. Met een 7e man die de host is en zich ergens op de map verstopt.

    Misschien is dat wel het eerlijkst*)
     
  2. Towel

    Towel Guest

     
  3. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    2 games op beide host, wordt geen derde gedaan!

    dan is killcount wel eerlijk

    Morgen maak ik die site, hoop dat ie ook af is dan... moet even kijken hoe het loopt.. en je zit niet vast aan 1 bepaalde week, is alleen wel handiger als het een btje dicht bij elkaar zit!
     
  4. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    ja en dan doe je gewoon 1min. extra op ivory tower ofzo, en die verstopt zich dan achter die dozen(waar carbine ligt volgens mij ;))
     
  5. Rolf85000

    Rolf85000 Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is dit niet de juiste plek om deze vraag te stellen. Ik doe het toch want deze topic over halo2 wordt nog regelmatig bezocht.
    Is het mogelijk op twee xboxen splitscreen 4 tegen vier te spelen. Over lan natuurrlijk. alvast bedankt voor het antwoord
     
  6. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Jah das mogelijk..
     
  7. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Systemlink kabel kan je dan toch gebruiken :confused:.
     
  8. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Benodigde zijn dan:

    8 controllers
    2 tv's
    2 xboxen
    1 Corsscable

    Jah en scarts blabla als die onzin.. Ieder krijgt dan wel een klein schermpje want het wordt opgesplitst in 4re... Niet bepaald overzichtelijk...


    _0/
     
  9. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Staat de site van het toernooi al online?
     
  10. mars15

    mars15 Guest

    zo ik speelde gister halo2 voor het eerst met dolby surround was echt heftig lekker hard alles. komt er in dat ene level met een treinstation de trein boven me langs hoor je het helemaal van links achter naar rechts voor gaan _O_
     
  11. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon best of 5. Je host omstebeurt. Vantevoren wordt bepaald wie de 1e game host, en dus 3 keer host.
     
  12. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik werk er hard aan! Probeer het vanaaf online te hebben!

    Je ziet het vanzelf wel hoe het gaat, maar het gaat niet zoals wat jij zegt. Niet eerlijk! Het werkt niet als er 1 team 1x meer host, hoe je het ook went of keert is het niet eerlijk...
     
  13. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar kom op. Het is een toernooi voor de fun binnen NL. De connecties zijn over het algemeen ok. Er zijn altijd nadelen voor het niet-hostende team ok. Maar daar gaan we toch niet over zeiken. Als je gewoon iemand laat hosten met een goede host dan zijn er weinig problemen, zeker 3 op 3.
     
  14. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zitten onder de mensen die voor de fun spelen ook mensen bij die er wel waarde aan hechten om hoog te eindigen... Ik noem geen namen... Maar ik doe het ook om frustraties te voorkomen, je weet hoe mensen kunnen zijn als ze verliezen omdat ze geen host hadden. De 1 denk is maar voor de fun de andere denk ja ik was beter maar verlies ik blabla host dit en dat blabla. Op mijn manier wordt die frustratie niet zo groot;) Maargoed je zult het hopelijk vanavond zelf kunnen zien_0/
     
  15. SjaaK3

    SjaaK3 Drie keer niks

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Even over host keuze,
    ik vind dat per team de beste host uitgekozen moet worden...Gewoon uit sportiviteit..it's just a game.. Je kan wel een laggy host pakken om er voordeel uit te behalen, maar dat zou echt zielig zijn.
     
  16. Tig3rclaw

    Tig3rclaw d0delijke klauw

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het voor fun is waarom loopt iedereen nu al te zeggen hoe zij het liever willen zien laat ice het zelf doen hij organiseert het toch..dus chill gek:p
     
  17. SjaaK3

    SjaaK3 Drie keer niks

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit gaat niet voor ice, maar voor de spelers die meedoen tiger;) Maargoed misschien was ik wat voorbarig...
     
  18. Tig3rclaw

    Tig3rclaw d0delijke klauw

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook niet specifiek op jou gericht. ;)
     
  19. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    als racefan in hart en nieren vind ik het jammer dat alleen schietspellen als Halo 2 zo intensief gespeeld worden. Veel mensen zien helaas geen lol in het racen en tunen van auto's. Ik waardeer het en ik vind Halo 2 zelf ook een prachtspel, maar als iets zo veel gespeeld wordt dan mist dat gewoon iets. Ik weet het niet, maar het is altijd allemaal zo druk en met schietspellen vind ik gewoon niet genoeg ontspanning. Zelfs als je dik gaat winnen, kan je niet onderuit in je stoel gaan zitten en doelloos wat rondlopen, omdat je altijd wel op den duur zomaar wordt neergeschoten of in je rug wordt geassinsinated. Bij racegames als pgr2 kan je echter wel op je gemak de laatste meters afleggen zonder enig gevaar.

    De vraag is dus: Zijn er op een Halo2 forum mensen die dat ook vinden? (waarschijnlijk niet veel)
     
  20. Champion

    Champion Guest

    neeuh, vind het wel spannend :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina