1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Vs. PS3 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 8 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Sony komt in maart uit in Japan en Sony zegt dat ze nog op schema liggen dus dat het gewoon gaat lukken. Maar dat de 360 niet goed zou verkopen in Japan was wel te verwachten.
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Sony zegt zoveel.
    Helemaal na dat Killzone 2 ingame flimpje, heb ik niet zoveel vertrouwen meer in beloftes van Sony.
     

  3. Sony zegt weleens vaker iets zonder het na te komen, hopen voor ze dat dit nu niet weer het geval is.

    Annalisten hebben er namelijk grote twijfels bij vanwege het feit dat er nog geeneen developer is geweest die heeft gezegd voor eind 2006 een spel af te kunnen hebben voor de PS3. En eerder launchen dus zinloos zou zijn.


    Om nu al te zeggen dat de Xbox360 niet goed verkoopt in Japan kan je nog niet zeggen. De Jappen kijken gewoon nu nog een beetje de kat uit de boom.
    De conclusie of hij wel of niet goed verkoopt in Japan kan je echt pas trekken na een paar maanden of een jaar.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 dec 2005
  4. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ook over de verkoop bij de launch. Er is pas 40% verkocht terwijl ze in Amerika en Europa om staan te springen. En als er iemand is die de kat uit de boom kijkt dan zijn het vooral niet de Jappanners. Zij zijn altijd degene die niet bang zijn voor vernieuwing terwijl Europa en Amerika dat wel weer is.
     
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ach who cares, van mij part hadden ze de 360 gewoon alleen in de VS, EU en de rest laten uitbrengen dan waren er ook geen tekorten meer. ;)

    De bevolkings groei daar ligt mischien een stuk hoger, maar ze willen toch vaak hun eigen meuk hebben laat ze dat dan ook houden.
     


  6. Wie weet verkopen ze die andere 60% in de loop van deze/volgende week wel.

    Die japanners kopen bij voorbaat al bijna niets dat niet uit Japan komt, vandaar dat ze met de Xbox360 ook een beetje afwachtend zijn.
     
  7. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    De xbox staat al heel slecht in de Japanse markt en de Playstation staat ijzersterk. Ik denk niet dat MS die 360 nog zo makkelijk gaat kwijtraken. Die Jappanners wachten gewoon een paar maandjes en kopen dan massaal de PS3. Dat is hoe ik erover denk maar we kunnen het pas zien zodra de PS3 uitkomt.
     

  8. Als de PS3 inderdaad binnen een paar maandjes uitkomt heb je misschien gelijk.
     
  9. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    wat de krachtmeting tussen microsoft en sony aangaat.

    pffff....zowel mickeysoft als sjony schreeuwen maar wat in de rondte.
    de propaganda machine draait op 200% door links en rechts een visje uit te gooien.......de fanboys doen de rest namelijk wel.
    het zal beide merken worst wezen wie er nou precies het sterkst is......de verkoopcijfers en inkomsten daar gaat het immers om.
    dit laatste zal denk ik sony wederom gaan winnen.....nog steeds omdat zoveel mensen de oude vertrouwde pleestation (wat overigens een perfect product is) opnieuw verwelkomen in een nieuw jasje met betere specs........precies zoals hier gebeurd met de 360.

    welk systeem het sterkst is?????
    ik denk dat het elkaar helemaal niets ontloopt.....de een pakt hier wat en de ander doet het daar.
    ik geloof echter niets van de verhalen dat de ps3 twee keer zo krachtig is als de xbox 360.

    waarom niet.....omdat een bedrijf als sony gewoonweg niet kapitaalkrachtig genoeg is om een systeem te ontwikkelen wat voor een 400 a 450 dollar/euro verkocht gaat worden maar 800 dollar/euro kost om te produceren.
    financieel is het op dit moment een bende bij sony want een week of wat terug zijn er 10.000 man op straat gezet.....het loopt er niet op rolletjes op dit moment.

    de ps3 zal ook een prachtige machine worden die zich direct kan meten met de 360..maar qua prestaties verwacht ik geen enorme verschillen want sony wil graag zijn spullen verkopen.
    een playstation 3 die hardwarematig 2 keer de 360 opeet en eventueel in de winkel 600 euro moet kosten koopt de meute niet.
    de fanboys wel.....maar die brengen het grote geld niet binnen...dat doet de meute namelijk.
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Precies, dat heb ik ook.

    Maar het verbaast me niet dat de 360 zo slecht loopt in Japan, was eigenlijk te verwachten, lijkt wel of ze in Japan het product xbox boycotten.
    De grootste reden waarom de Xbox (360) niet loopt in Japan is omdat de console van Microsoft is, en Microsoft is Amerikaans, en daar hebben ze het in Japan niet zo op.
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Heeft sony nu ook een guide button?

    [​IMG]

    nog meer foto's

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Mooie plaatjes Fardo! En aan al de mensen die constant slecht zitten te praten over de release van ps3, waarom doen jullie dit? Sony wil gewoon in het HD tijdperk zitten met hun ps3, en het is gewoon te vroeg! Ja, tuurlijk is de console nog niet af, en tuurlijk zijn er volle bak aan het werken,maar ze zitten zeker op schema, als de console january 2007 hier uitkomt, dan is het HD gedoe hier mss hetzelfde als dat nu in America is. En ze willen echt in de lente lanceren in Japan(kan april,mei ook zijn in plaats van maart...) maar wat maakt het uit, waarom vinden jullie die er zoooooo slecht over praten dat zo erg? Jullie kan dat toch niet bommen, jullie hopen toch dat Sony failliet gaat, maarja, ik zeg zooo, laat ze maar heeeeeel laat uitkomen, en we zullen zien of ps3 de xbox 360 inhaalt!
    ps: ik ben volledig voor xbox 360, echt een geweldige console, ik zeg maar dat jullie het weten.
     
  13. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben helemaal nergens voor. Ik denk alleen dat de PS3 net iets beter wordt. Niet dat het me veel uitmaakt want de 360 heb ik al en de PS3 ga ik ook halen. Misschien ook nog de Revolution als hij echt zo goedkoop wordt, en wat nog belangrijker is, dat de accesoires net zo goedkoop zullen zijn. Anders ben je meer kwijt aan een paar controllers dan aan de console zelf :confused:
     
  14. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Welcome to Playstation Live

    :cool:
     
  15. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach jah. PS zal lang niet zo goed online zijn als xbox maar dat betekent niet dat het slecht wordt ;) en een groot voordeel is: het is gratis :)
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Vroegah had ik een Aristona cd speler *zoekt plaatje*

    [​IMG]

    En ik kan er echt niks aan doen, maar elke keer als ik de PS3 zie dan denk ik aan die oude cd speler. Het ding was top hoor daar niet van, maarja het design vind ik nog steeds niet mooi. Toen d'r tijd voor me cd speler wel, maar voor een next gen console niet, maarja das dan mijn smaak, ik denk dat het komt door het gedeelte waar de knopjes zitten en waar de cd lade uitkomt dat ik eraan moet denken, want nu ik nog eens kijk valt het wel mee...damn laat ook maar. :D
     
  17. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat met de controller van de PS3. Eerst vond ik het maar een lelijk ding, maar hoe vaker ik ernaar kijk hoe mooier hij wordt :9
     
  18. ArCaDe

    ArCaDe Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de PS2 was de launch op 4 maart 2000 in Japan.
    Ik denk voor de PS3 zal dit wel in april 2006 gebeuren.
    En voor een markt die al verslaafd was aan PS2, zullen ze zeker opteren om
    een paar maanden te wachten ipv van nu een xbox360 te kopen.
    Hier zullen ze nog moeten wachten tot dec 2006, begin 2007!

    Woonde ik in Japan, dan zou ik ook wachten tot de lente.
     
  19. *NK*

    *NK* The American Dream

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn wat zeiken de mensen hier over het design van de PlayStation 3 hij schopt echt aars gewoon , fuckin gruwelijk ding ik ga hem zeker te weten halen :D

    HDMI , Blu Ray , Metal Gear Solid 4 : Sons of the Patriots damn dat wordt genieten
     
  20. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @Kameo
    dat MS op dit moment het in Japan slecht doet heeft idd te maken met dat de console van MS maar ook simpelweg omdat er op de xbox360 geen systemsellers op dit moment er zijn ( ik bedoel bijv. final fantasy waar alle Jappen ontzettend gek op zijn), en als dus de Jappen tot het einde van 2006 moeten wachten op Blue Dragon/Lost Oddysey dan begin ik echt te twijfelen over het succes van de xbox360 in Japan. Begrijp me niet verkeerd , tuurlijk zullen de andere games zoals N3 het wel goed doen op de 360 maar dat zijn bepaald niet de games die ervoor moeten zorgen dat de xbox360 opeens beter gaat verkopen daarvoor heb je betere wapens nodig en dat zijn dus oa Blue Dragon zoals ik al zei. De begin van MS in Japan is dus erg slecht te noemen en ik hoop dat het beter gaat worden, maar ik zeg toch dat de ps3 het veel beter in Japan gaat doen simpelweg omdat zij DE franchises hebben zoals Dragon Quest, Final Fantasy , Shadow Of The Colussus en zo kan ik nog wel doorgaan. Dat de xbox360 het goed gaat doen in Amerika en in Europa zal mij totaal niet verbazen en ooh ja ik zeg het even voordat er fanboys zijn die beginnen te flippen: ik heb een xbox360 :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina