Nieuwe Lading 360's

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nice2beatyou, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koentje.k

    koentje.k Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand al een Dixons gezien of gehoort met 2e levering?
     
  2. Boefje

    Boefje Joost NL

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, in r'dam en utrecht, maar hoofddorp en a'dam nog niet...ze verwachten ze morgen...
     
  3. *Boo*

    *Boo* Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Woon ook in dordrecht en bij dixons zeiden ze dat ze nog niet wisten wanneer ze zouden binnenkomen, daarom bel ik morgen maar.
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2005
  4. koentje.k

    koentje.k Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik woon ook in dordrecht, ik sta als eerste op de lijst bij de Dixons in sterrenburg. Maarja het zal je maar gebeuren dat ze je vergeten te bellen...
     
  5. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de MM in ENSCHEDE zijn nog 4 premiums!!! en nog 6 core. Dat stond in ieder geval in de 'schappen'. Toen ik kwam waren er nog 6, dus weer er rap bij!
     
  6. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben in ieder geval wel erg benieuwd. Ik hoop dat ik een streepje voor heb, omdat ik regelmatig bij bol bestel en altijd netjes op tijd betaal. Maar jah, we zullen zien :D Ik kijk iig uit naar de 15e en mn mail
     
  7. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0

    :'-( ze hadden alleen nog 1 core :'-(

    Bedoelen ze bij dynabite dan de 3e lading of moeten ze nog een 2 de lading krijgen? ik heb gereserveerd en stond dacht ik aardig bovenaan maar of daar al de 2de lading is geweest? dynabite leiden
     
  8. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Als er iemand hier een premium zoekt, en in de buurt van R'dam woont... Ik sta bij een paar winkels op een lijstje maar heb zelf al een xbox360 kunnen vinden. MOCHT ik gebeld worden door een van die winkels, heeft er dan iemand interesse? Zo ja: PM me even.
     
  9. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    aangezien de meesten bij meerder winkels reserveren, en je hebt hem al en je wordt gebeld omg. leiden, katwijk, den haag, pm me dan zodat ik hem kan ophalen :)
     
  10. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Weten jullie of de V&D of dixons in maastricht wat krijgen??
     
  11. nickyb

    nickyb ...

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0

    ik heb hem volgens mij op 4 dec bestelt en bij mij staat "niet op voorraad" en bij extra info ofzo staat" 2 tot 4 werkdagen" inplaats van 4 tot 6 weken. :confused: beetje raar :confused:

    ik heb pas geleden nog een mail gestuurd:



    Hartelijk dank voor uw e-mail van 9 december 2005.

    Als gevolg van grote drukte duurde het beantwoorden van uw bericht wat langer
    dan u van ons gewend bent. Wij bieden u hiervoor onze welgemeende excuses aan.

    De Xbox 360 zal uitkomen op 15-12-2005. We kunnen u helaas niet garanderen dat u
    het artikel zal ontvangen, gezien de enorme vraag hiernaar. Wij streven ernaar
    om het artikel uit te leveren binnen de voorgestelde indicatieve levertijd maar
    zijn hiervoor volledig afhankelijk van de voorraad van onze leverancier. Door
    onvoorziene omstandigheden kan het dus voorkomen dat uw bestelling vertraging
    oploopt of in het ergste geval helemaal niet uitgeleverd kan worden.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Gulsen Devre



    als ik hem 15 dec niet heb gekregen, duurt het dan echt 4 tot 6 weken tot de volgende lading binnen is? beetje lang lijkt mij...
     
  12. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    De dixons krijgt er wel. De V&D weet ik niet zeker maar aangezien meerdere V&D's in het land hem krijgen lijkt het me wel. Als ze hem krijgen moet je op de bovenste verdieping zijn waar alle elektrische apparaten verkrijgbaar zijn. De mediamarkt zou je ook kunnen proberen, maar je hebt grote kans dat die gereserveerd zijn. Dan heb je nog E-plaza en Free Record Shop. Misschien dat Bart Smit nu wel iets krijgt maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Suc6 met zoeken ;)
     
  13. Cubewood

    Cubewood Jodenkoeken

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu wordt ik echt helemaal gek van die kut MM Amsterdam... Gisteren een emailtje gestuurd of hun ze al binnen hebben. Heb ik vanmiddag op me werk nog gebelt of ze ze al hebben, en toen zeiden ze nee we hebben ze nog niet binne. Kom ik thuis zie ik dat ik om 11:00 een emailtje van Mediamarkt heb gehad dat ze ze wel binnen hebben gehad.....
     
  14. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    ik word ook echt niet goed van die lompe winkels, bijv eplaza:

    hebben jullie de xbox 360 al binnen?
    - nee
    kan ik hem dan reserveren?
    - heeft geen zin, dan wordt het februarie /maart
    laat dan maar gaan, koop ik hem wel ergens anders
    - heeft geen zin, niemand krijgt er meer voor februarie!
    ooh, heelveel winkels hebben gewoon al weer een nieuwe lading hoor, mediamarkt verkoopt ze nog
    - denk je soms dat je het beter weet dan mij?!?
    toen liep ik maar kwaad weg...........|:-
    en dacht wat een ..........:mad:
     
  15. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem hebt ga je er naar toe en vraag je:
    hebben jullie de xbox 360 al binnen?
    - nee
    kan ik hem dan reserveren?
    - heeft geen zin, dan wordt het februarie /maart
    laat dan maar gaan, koop ik hem wel ergens anders
    - heeft geen zin, niemand krijgt er meer voor februarie!
    ooh, heelveel winkels hebben gewoon al weer een nieuwe lading hoor, mediamarkt verkoopt ze nog
    - denk je soms dat je het beter weet dan mij?!?
    ja
    - dan ga naar de mediamarkt als je het zo goed weet
    hoeft niet
    - wtf, waarom niet?
    dan laat je je 360 zien, zeg je: "wat een ballentent" en loop je met een big smile weg
     
  16. Krullen

    Krullen Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Net MM en Dixons in Eindhoven gebeld. MM heeft nog alleen core's en Dixons heeft helemaal niks meer en zegt dat alles maar een grote zooi is, en dat het nog lang kan gaan duren:mad:
     
  17. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    MM in Utrecht neemt niet op! Ik sta wel 15e op de reserveringslijst bij de E-Plaza..
     
  18. Cubewood

    Cubewood Jodenkoeken

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Gvd wat een kut zaak toch dat MM......Eigenlijk wil ik ernaartoe gaan, maar het is best ver en als ik voor niks ga heb ik er ook niks aan.
     
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Een kut-zaak, omdat?
    Omdat de andere klanten een Premium konden kopen, en jij niet?
    Of omdat ze te druk zijn om de telefoon aan te nemen?
     
  20. geraldo

    geraldo pro evo king

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet of er nog mensen zijn die hun 360 premium pakket via de wehkamp, of iets dergelijks hebben besteld maar ik heb net contact gehad met de otto waar ik mijn 360 dus heb besteld, en die vertelde mij dat het waarschijnlijk januari gaat worden dat hun ze weer gaan leveren en hetzelfde geld voor wehkamp werd mij verteld.... behoorlijk zuur|:-
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina