Ik denk niet dat het gevolgen zal hebben voor de Europese release. De game is dan af, dus hij zou gewoon op tijd uit moeten komen.
IGN heeft veel tijd besteed met Tomonobu Itagaki van Team NINJA, las ik een paar dagen terug. Er staan hele features over de arena's en characters op de site. En sinds eergisteren ook over de game modes zie ik nu, dus die ga ik zo even lezen.
The Stages
The Characters
The Modes of Play
In die character feature is ook te lezen dat Helena pas in de Story Mode selecteerbaar is als je die met alle andere characters uitgespeeld hebt.
Zelf heb ik mijn Xbox 360 als het goed is eind januari, inclusief PGR 3, DOA 4 en een jaarabonnement op Xbox Live Gold. Ik zal dan het meest in de lobby's van Dead or Alive 4 te vinden zijn. Ik heb er in ieder geval al zin in! Het wachten is moeilijk, maar DOA 3 maakt het me een beetje makkelijker, hoewel ik niet goed word van al die offline matches. Zelfs of Very Hard is het verre van uitdagend.
Laatste feature heb ik nu ook gelezen en dit belooft echt een topper van formaat te worden! Niks anders dan ik verwacht had. Zelfs de versie die ik gespeeld heb speelde al geweldig en zag er prachtig uit, alsof de game al bijna af was. En zoals je kunt lezen in die laatste feature zijn ze nog niet klaar. Ze gaan volgende week gewoon verder. Dit keer over de online mode en ze gaan dieper in op het vernieuwde gameplay systeem. Inclusief een match van hun DOA expert vs. Itagaki himself. I can't wait. =]
Laatst bewerkt: 9 dec 2005