Xbox 360 Geluidsinstalatie

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Ramon NL, 13 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een paar vraagjes over het kopen en aansluiten van een Dolby Surround Instalatie. Nu ik in het bezit ben van de 360 wil ik ook graag het optimale geluid eruit halen. Ik ben alleen nog niet in het bezit van een dolby surround set. Ik vroeg me dan ook af of Microsoft binnekort met een speciale geluidsinstalatie komt voor de 360.

Zo niet dan wil ik graag een andere kopen. Maar waar moet ik aan denken voor een slaapkamertje, ik hoef geen 5x250 watt boxen, meer gewoon iets degelijks en niet te duur. Het liefst met de 2 achterspeakers draadloos.

Maar wat heb ik dan nodig? Zijn alleen de boxen voldoende, of moet je nog een soort van kastje tussen zetten?

Deze van logitech is wel leuk (72 euro), alleen wel maar 70 watt in totaal, en dat lijkt me aan de lage kant.

Mijn vraag is dus, wat heb ik nu allemaal nodig om een Xbox 360 op Dolby te spelen, en wat kan ik het beste kopen. Ik zoek het in de prijsklasse 150 tot 200 euro maximaal.

2. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou heel snel maar eens goed gaan zoeken op dit forum.
    Op dit soort vragen staat hier een stevige knauw van de mod.

3. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het hele 360 Forum afgegaan, en ik heb er geeneen topic over kunnen vinden. Dus vandaar dit topic

4. shinobi

shinobi ninja master flex

Leuk Bevonden:
    0
  5. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Laatst bewerkt: 13 dec 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina