Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door L3MMING, 5 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hansie

    Hansie Kanonnenvoer

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt zeker Core systeem? Denk dat je de kabel moet hebben die standaard bij de premium zit. Component dus ja (Xbox 360™ Component HD AV-kabel).

    Kan me voorstellen dat je tv een vga signaal niet als HDTV signaal ziet, maar dat je dan bepaalde dingen niet kan instellen is wel vaag.
     
  2. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren deze Samsung LE23T51B LCD TV besteld. Volgens de specificaties zit er een pc input op zoals hier beneden is afgebeeld.
    [​IMG]
    Nu heb ik op mijn pc al een monitor aangesloten op ook zo'n zelfde connector die achterop mijn pc zit. Als ik de TV heb zou ik ze graag beiden willen aansluiten. Zou iemand me kunnen vertellen hoe dat moet?
     
  3. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    dat kan je doen met een kvm switch
     
  4. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Is een kvm switch er niet voor om 2 pc's aan te sluiten op 1 monitor, muis en keybord?
     
  5. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is zo maar je kan het ook andersom zien dat je 2 monitoren op 1 pc doet ;) .
     
  6. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah das wel mooi dan. Kan ik dan wel beeld op de monitor en TV tegelijk krijgen?
     
  7. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    maar het is wel of beeld op je tv of beeld op je monitor.
     
  8. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmz daar was ik niet helemaal naar op zoek. Toch bedankt voor je hulp ;)
    Is er misschien nog iemand met suggesties?
     
  9. Tuneman

    Tuneman Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    het enige echte jammere ondanks het onhandige updaten (kom op fixen ms!!) is de lage refreshrate!! Als je na een 2uurtjes spelen ff iets anders gaat doen flikkert je hele wereld je tegemoet.. tsssssssss... 60hz is echt wel achterhaald!! en dan zit ik niet op 40 cm maar op 2,5 meter... beeld is perfect.. op mijn vision master pro 510 (22" crt) @ 1280*1024.

    in ieder geval bedankt voor de tip mbt updaten.. overigens kon ik de updates voor oude games via halo2 wel downloaden (eerste keer error, uitloggen en inloggen en de zwik kam over de lijn).. maar nog steeds niet spelen.. halo2 komt tot in het inlogscherm en dan moet ik live updaten en dan ketst ie er pas uit.. RB6 BA doet het helemaal niet.. hang ik 'm dan aan een gewone tv werkt alles perfect.. nu moet ik alleen er nog een kabeltje naar toe leggen op internet/live bij de tv te krijgen.. wie weet krijg ik het dan voor elkaar..
     
  10. Hansie

    Hansie Kanonnenvoer

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Never mind, niet begrepen wat je wilde. Je wil denk ik een vga splitter. Zoek daar maar eens op.
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2005
  11. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah jah ik zie het, tnx. Damn, een beetje goede spliitter kost al snel 50 tot 70 euro
    dat had ik niet helemaal verwacht.
     
  12. Glutinous

    Glutinous Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Op deze site hebben ze echt alle kabels. Ik koop er altijd mijn kabels en de service is goed. www.allekabels.nl
     
  13. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0

    Kijk even bij de eerste post op pagina 3, bedoel je dat niet?


    @tuneman, probeer eens echt alles te downloaden op een tv, maps updates, alles, dan even je xbox 2 keer daarmee opstarten, dat alles een beetje gedraaid heeft en daarna op pas je vga proberen...

    TC serie, wil bij mij op mn monitor ook helemaal niet werken.


    oja de persoon die laatst problemen had met zijn tv, de zwarte balken en het niet uit kunnen lijnen van het beeld, probeer je xbox eens op te starten, nadat je tv op het vga kanaal staat.... dus eerst je tv helemaal klaar maken, en daarna pas je xbox aanzetten.. ik had het gister namelijk ook op mijn monitor...
     
  14. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik zoek iets om vanuit mijn pc beeld te krijgen op mijn TFT scherm en op mijn HDTV die een PC input heeft. Maar daarvoor kan ik een VGA splitter kopen heb ik gemerkt. Toch bedankt.
     
  15. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Hansie

    Hansie Kanonnenvoer

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Mhua, ligt eraan wat je wil. Het werkt natuurlijk, maar als het puur voor je 360 is, dan zou je eigenlijk naar iets moeten kijken wat HD ondersteund. Ik denk zelf dat dit dump-prijzen zijn en dat er binnenkort wat nieuwere widescreen monitors bijkomen. philips komt bijv. binnenkort met een 19" widescreen waar een surroundsysteem aan hangt (wel wat prijzig) en zover ik weet werken ze nog steeds samen met lg? Wil alleen maar zeggen dat er nu al voldoende widescreen zijn voor redelijke prijs en dat ze volgens mij die richting op willen.
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2005
  17. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad een vet scherm zeg! Maar ik vindt 550 euro voor een 48 cm HDTV toch best prijzig.
     
  18. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik wou even zeggen, dat als je pgr 3 splitscreen speelt, je met een reslotie van 1280*1024 gewoon volledig scherm hebt, wel 2 gedeelde, maar dit is logisch, maar zonder zwarte balken, verder is het beel wel normaal dus niet dat de auto's vervormd zijn of iets dergelijks
     
  19. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier pas ook iets gepost, maar ik ben er nog niet aan uit. Ik heb alleen een DVI-I aansluiting in mijn TV, dus geen VGA of Component.

    Ik heb dit HD kabeltje van de Xbox 360

    [​IMG]

    Dit DVI-I kabeltje zat bij mijn TV

    [​IMG]

    Het probleem is dus dat ik neit op HD kwaliteit kan spelen. Kan ik beide kabeltjes op mekaar aansluiten met dit dingetje, zonder kwaliteitsverlies, zodat ik eindelijk op HD kwaliteit kan spelen?

    [​IMG]
     
  20. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat ligt eraan of je tv HD wel aankan? Zo ja, dan zou het in principe moeten werken zonder merkbaar/zichtbaar kwaliteitsverlies.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina