Stelling: Rare stelt teleur

Discussie in 'Algemeen' gestart door DiaLogical, 14 dec 2005.

1. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Grabbed by the ghoulies: niets bijzonders
    Conker: aardig, maar slechts een remake
    Kameo: leuke game...niets bijzonders
    Perfect Dark Zero: tegenvaller

Conclusie: Rare stelt een beetje teleur

mee eens?

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Niet mee eens ... ik ben verslaafd aan kameo en Perfect Dark Zero!

Tevens vraag ik me af waar je je mening op hebt gebasseerd ... want ik zie dat je beide games niet hebt gespeeld!

Laatst bewerkt: 14 dec 2005
  3. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet niet hoe je daarbij komt want ik heb perfect dark zero sinds de launch, Kameo heb ik de demo van maar mn neef heeft het volledig speel dus die heb ik ook gespeeld. Conker en GBTG heb ik ook trouwens

4. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    niet mee eens.... ben zwaar verslaafd aan Perfect Dark Zero. Ellende, ik moet die punten voor m'n gamescore halen!!!

5. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Kameo een hele goede game. Na mijn mening de beste launch game.

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Oja ik zie het ... maar je hebt nog geen scores gehaald? Hoe kom je dan tot zo'n snelle conclusie? Tevens heb je Kameo nog nooit gespeeld! Ik heb trouwens ook nog geen score voor perfect dark, omdat ik nog geen tijd heb gehad om te gamen :)

7. Koert

Koert Kubus-Biets

Leuk Bevonden:
    0
    Conker: mee eens
    Kameo: Niet mee eens. Het is echt een meesterlijk spel, het enige nadeel is dat het zo kort is. Dat zou je niet verwachten van een spel dat al zó lang in ontwikkeling is... Qua lengte valt het dus wel wat tegen.
    Perfect Dark Zero: Klopt, vind het zeeeeeeer tegenvallen

Ze stellen dus wel een béétje teleur. Ik denk dat je niet meer zo super veel moet verwachten van Rare.

8. Notice

Notice Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind juist dat Rare zichzelf weer op de kaart gezet heeft met Kameo en PDZ, al komt dat misschien doordat ik geen torenhoge verwachtingen had van beide games wat sommigen wel hadden.

9. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Dus ik kan pas een mening geven als ik veel achievements heb gehaald :{ juist doordat ik het een tegenvallende game vind (PDZ) heb ik weinig gespeeld

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je leert een game waarderen als je het vaker speelt ... en Kameo is zelfs geweldig ... heel origineel :)

11. Victor

Victor Guest

Als ik het zo lees, ligt het er gewoon aan dat je de lat te hoog legt. Face it, elke studio heeft zijn hoogt- en dieptepunten. Zo ook Rare..

12. Cubewood

Cubewood Jodenkoeken

Leuk Bevonden:
    0
    Kameo vind ik tot nu toe een heel erg leuk spel. En PDZ moet ik nog binnen krijgen (kut tpg en kut gcshop) dus daar kan ik nog niks over zeggen.

13. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is bij heel veel spellen zo, maar dat zegt natuurlijk nog niks over de kwaliteit.

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Maar wat had je verwacht van PDZ? Toch geen game ala Halo hoop ik? Klopt maar de kwalitiet van PDZ is gewoon heel erg goed :) ...

15. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    nee

je kan een game in bepaalde gevallen leren waarderen als je het vaker speelt. ik vind het dus een tegenvaller, maar ik heb deze topic niet gemaakt om te verdedigen wat ik ervan vind. Ik wil graag weten hoe andere forumleden over deze stelling denken.

nee ik verwachte een waardige opvolger (qua verhaal, gameplay, vernieuwingen, multiplayer fun etc) van goldeneye en perfect dark op de n64. Graphics doen mij niet zoveel. Als een game zo lang in ontwikkeling is dan mag ik toch best wel verwachten dat de multiplayer net zo uitgebreid is als die van timesplitters bijvoorbeeld

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ja, maar als je een mening geeft moet jet het wel bekritiseren .. wat vind je dan aan PDZ en Kameo tegen vallen ... Grabbed with the Ghoulies vond ik trouwens ook geniaal ... een leuke kids game!

17. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Nou heb Kameo vanaf de launch en die is super vet en heb sinds vandaag na enige twijfel toch maar PDZ aangeschaft en ben ook zeer te spreken over deze game!

18. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Conker remake ja....
    Perfect dark schijnt tegen te vallen maar nogmaals , we verwachten tegenwoordig te veel.

Perfect dark schijnt een ultieme replay te hebbe.

Conker was minder ja ( singleplayer oke multiplayer minder)

Grabbed, was wel een leuke game hoor.

Kameo / PDZ , heb geen 360 srry :p

19. fl0wrush

fl0wrush Vitamin R

Leuk Bevonden:
    0
    Conker:Alleen het l!ve gedeelte stelde mij teleur. De single player vond ik echt hilarisch
    Kameo:Heb de demo gespeeld en was er niet weg van maar dat kan ook aan de demo liggen
    Perfect Dark Zero Vind ik een supergame.

Ik vond Conker echt niet slecht. Ja het live gedeelte stelde me teleur, maar dit werd lang en breed goed gemaakt door de single palyer. Ik heb me soms echt gewoon kapot gelachen en dat heb ik weinig bij spellen. Ik vond ook dat het veel originaliteit heeft dat spel.

Ik vind dat perfect dark veel originaliteit heeft. Kijk bijvoorbeeld naar de jatpack, ok je hebt maar 2 voertuigen, maar ik vind die jatpack echt origineel bedacht. Niet de jatpack zelf die bestond allang (james bond ;)) maar gewoon hoe het allemaal bewecht en loopt en werkt. Ook vind ik de wapens echt cool (was voor mij een hele verassing toen ik na een paar dagen spelen de 2e en soms 3e functie van elk wapen uitvond :9)

In het algemeen vind ik dat Rare gewoon goed bezig is en zijn ding doet. Het zijn alleen soms wat punten. Het is bij Rare de originaliteit die mij erg trekt, ze hebben altijd wel iets waarvan je denk verrek zo kan het ook :).

20. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de stelling Bull.

Behalve de eerste vind ik het allemaal topspellen.
    Zoals al vaker gezegd is hebben mensen hoge verwachtingen van sequels op goede spellen. Denk aan Halo, HOE erg werd Halo 2 niet gehyped...dan ga je er teveel van verwachten, terwijl je niet weet wat je moet verwachten.
    Nu kwam PDZ en men verwachte hetzelfde te gebeuren, overhyped, en dan tegenvallen, en dat gebeurde weer. Zoals ze in Gamekings zeiden: de mensen stonden al met de messen in hun handen klaar om deze game te bekritiseren voordat hij uit was. Er hing voor dat de game uit was al iets negatiefs omheen. Terwijl mensen die shit allemaal niet hebben gevolgd, of er doorheen kunnen kijken, het echt een topgame vinden.

Deel Deze Pagina