Kingdom under Fire: Heroes Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 12 okt 2005.

  1. Ralph

    Ralph Dragonball Z RULEZZZ

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    deze missie lukt me egt niet.. ik kom tot die uitgang.. en dan zeg jij gewoon ff beuken.. maar die dark elfs voor de uitgang, die schieten met ijs enzo.. en zo word ik keer op keer in de pan gehakt..
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je kan verschillende dingen doen:

    1. Als je eenmaal bij de uitgang bent er voor zorgen dat jij niet gepakt wordt en dat alle vijandige troepen in de buurt van de uitgang achter je andere troepen aangaan. Je laat hun vervolgens terug rennen tot ze gepakt worden. Dan is de uitgang vrij voor Ellen en kan je eruit.

    2. Als je de spreuk Heal/Bless & Heal hebt, dan kan je als volgt te werk gaan. Zorg er voor dat steeds één van je troepen buiten de gevechten blijft en jouw troepen constant kan helen als het nodig is. Als je eenmaal bij de Dark Elves bij de uitgang bent, val jij ze massaal aan en laat je de 'Heal' troepen zo ver mogelijk van de vijand weg staan. Zij kunnen je, als je zelf genoeg SP verdient steeds Healen tot je alle vijanden verslagen hebt.
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik zit na tientallen keren deze missie te herhalen nog altijd vast.
    De Campaign van Leinhart waarin je samen met een Ogre leider een grot in gaat en alle 5 de Orc Tribe leiders moet verslaan. Daar heb ik geen groot probleem mee, alleen de vijandige Wyverns vormen zo'n groot probleem. Ik raak ze bijna niet met mijn archers, en ze gaan bijna niet dood maar raken mij heel veel.
     
  4. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij die missie zit ik dus ook vast. Ik kan de twee tribes zonder Wyverns wel verslaan maar daarna is het snel gedaan. Die stink trol doet ook niet heel veel in het midden van het veld. Helaas zoals zovaak bij KuF; proberen totdat het lukt.
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Geen tips?
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Heeft er iemand tips voor de Missie van Leinhart waarin je 5 Orc Tribes moet doden?
    Ik vind de missie niet moeilijk, alleen de Wyverns zijn zo sterk. In The Crusaders niet, nu wel.
    Tips?


    En heeft er iemand tips voor de missie van Cirith waarin het de bedoeling was de Patriach te vangen, maar je te laat komt?
    Ik heb niet geneog troepen om 5 troepen van constant vurende Mortars en Archers te bevechten.
    Tips?
     
  7. n_u

    n_u Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    k heb ellen al af gespeeld ben begonne met die ene man naast ellen k ben die naam kwijt....
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat is Walter.
    Heb je soms hulp nodig?
     
  9. Temptation

    Temptation Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat je nu inmiddels door deze level heen bent? Zo niet, hier is hoe ik het gedaan heb: met mijn cavalerie heb ik die Wyverns simpelweg gelokt naar het slagveld. Daar hebben de bevriende boogschutters meegeholpen ze af te schieten ;).
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nou, ik ben er nog steeds niet voorbij.
    Maar met deze hulp lukt het misschien! Dat hoop ik in ieder geval.
     
  11. Temptation

    Temptation Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Lukt je vast wel :). Dat lokken is heel eenvoudig: rush met je cavalerie door zo'n Tribe leader en die Wyverns vallen je direkt aan. Trek je dan snel terug achter de linies waar Jubai voornamelijk aan het vechten is. Zorg ervoor dat minstens 1 van je troepen (bijv. Leinhart) niet aan het vechten is zodat deze je constant kan healen.

    Mooiste van deze missie vind ik dat je met je cavalerie gigantisch veel Gold kan verdienen en (als je het niet te langdradig vindt) elke troop de max. 7000 EXP kan verdienen :cool:.
     

Deel Deze Pagina