Komt Lord of the rings nog uit op de xbox? en hoe gaat het dan heten, Lord of the rings of Fellowship of the rings?
fellowship of the ring is niet zo'n goed spel en is idd al uit op xbox the two towers gaat beter worden aan de reviews te zien ... (ps2)
Als ik me niet vergis is Fellowship van Vivendi. Die versie volgt het boek. De EA versie (die beter zijn qua gfx en gameplay) volgen de flims, en je ziet dus de personnages uit de film... Ik ga voor de versie van EA gaan...wel nog ff wachten
EA. Ik heb hem voor de PS2, erg leuk spel maar wel echt een hack&slash game. Je moet niet verwachten dat je een echte verhaallijn volgt, this gewoon missie na missies hakken, maar wel de beste game in zijn genre
Ik heb de beelden gezien en het ziet er echt zeeer versmakelijk uit. Ik ga em wel 2de hands aanschaffen dan
Ik snap het dan niet, ik zie nergens de game te koop liggen? heb het wel al gevraagd en ze vertelden me dat LoTR 8 november al te koop zou zijn, maar enige vertraging zou hebben opgelopen.
- LOTR:FOTR door Vivendi ligt in de winkel, deze aktie adventure word niet echt lovend ontvangen, maar is ook niet super slecht -LOTRL:TTT door EA, komt later uit, waarschijnlijk eind van het jaar, deze volgt de eerste 2 films, en is een hack&slash game, met veel overgangen van film naar game.. deze scoort echter wel hoger cijfers.
hmm.. beter kijken, of betere winken zoeken.. is een blauwe doos, met een gele ring in het midden dacht ik..
Nou ik zal je helpen op deze site staat LOTR:FoT in dat lijstje http://www.gcshop.nl/browse.php?pl=xbox
ik zag hem laatst bij bart smit liggen. maar als je deze week game kings had gekeken dan had je al vet veel van dat spel (TTT) kunnen zien. en hij is echt super gaaf! maar als je naar www.fileplanet.com gaat dan kan je daar tfotr downloaden voor de pc. maar ik vind hem best matig, maar ik ga de TTT voor XBOX zeker kopen want die zag er gruwelijk beter uit!