Nieuwe Lading 360's

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nice2beatyou, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hankie123

    hankie123 Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er zojuist 1 premium opgehaald bij dixons enschede,
    was eigenlijk niet van plan want stond nog te twijfelen of ik er wel eentje wou hebben.

    maar omdat er meer mee mogelijk is dan alleen gamen heb ik er toch maar 1 meegenomen {zonder reservering}
    en heb er ook nog een gratis play/charge kitje bij gekregen!!

    waarschijnlijk is de vraag ernaar nu toch wat afgenomen want er waren er wel meerdere die ze nog hadden.

    ik ga het straks maar eens even proberen hoe het allemaal werkt
     
  2. flyswatter

    flyswatter Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Dixons Rotterdam lijnbaan had vandaag 4 premiums binnen gekregen en nog wat cores.
    Waarvan ééntje nu bij mij staat te snorren.
    Had even navraag gedaan, de rest is gereserveerd. Misschien dat ze morgen vrijkomen als ze nog niet opgehaald zijn.
    De cores waren nog beschikbaar, dus voor de liefhebber van core systemen, je weet ze te vinden.
     
  3. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er toevallig mensen die al informatie hebben over leveringen bij Dixons, Free record Shop en vooral Dynabyte in Den Haag??
     
  4. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    you lucky bastard, zomaar een play and charge kit gekregen?? helemaal gratis en voor niets??:D
     
  5. hankie123

    hankie123 Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    jep toch wel netjes,maar ze wouden me wel even een extra garantie termijn aansmeren voor 3 jaar, wat ik uiteraard niet gedaan heb.

    verder prima ding sofar
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Weet iemand nog ergens in friesland (omgeving leeuwarden / drachten) waar nog een full pack is... :)
     
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Whahaha, idd.
    Bij mij ook...... |:-

    Begint die kerel in een keer te vertellen dat ik 3 jaar extra garantie kan krijgen enz.
    Het kostte ECHT niet veel.

    Als ik dan vroeg, HOEVEEL, dan begon hij weer verder te zeveren.
    Uiteindelijk moest ik dus mijn Xbox 360 afrekenen en vertelde hij eindelijk wat dat koste.
    Kan je dus 70 euries ofzo extra gaan betalen.....

    Euhm, neej, meneer is niet nodig.

    Jah, maar stijl dat er water op komt ofzo iets.....

    Ik vertelde dat ik wel netjes met mijn spullen omga, en dit niet zal gebeuren :p.
    Echt onzin.
     
  8. Morture

    Morture Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem bij bol.com besteld en de status staat nog steeds op wordt verwerkt. maar ik had een emailtje gestuurd waarin stond dat ik hem op 15 dec zou ontvangen... iemand een idee of wordt die bestel status daar niet geupdate. ik kan namelijk niet meer w88 |:-
     
  9. Jelex

    Jelex Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    De mensen die bij bol.com hebben besteld hebben inmiddels hun 360 al gehad dus waarschijnlijk moet je wachten tot de volgende lading. Maar vandaag krijg je als het goed is een mailtje waarin duidelijkheid staat wanneer je hem nou precies krijgt dus het is even afwachten. Wel vet lullig voor je.
     
  10. Hanzzz

    Hanzzz Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag dit mailtje gekregen.
    Onze leverancier heeft laten weten dat het artikel in bestelling is bij de fabrikant. Helaas kan deze niet aangeven wanneer hij het artikel verwacht te kunnen leveren. Zodra we uw artikel(en) binnen hebben, zullen we u deze direct toesturen. U zult hier per e-mail bericht van ontvangen.

    Als u uw bestelling wilt annuleren, kunt u ons dit laten weten via een reply op deze e-mail.

    Nogmaals onze oprechte excuses voor de vertraging.

    Met vriendelijke groet,

    Ben van Asten (Bol.com)
     
  11. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    De grens dat je hem kreeg lag volgens mij op 2 december. De mensen die hem toen besteld hadden, kregen hem wel gister. Ik had mijn bestelling op de 4e geplaatst en in mijn mail stond ook gewoon 15 december. Helaas moet ik, ben zeker niet de enige hier, wachten op de volgende lading. Gister zei iemand hier dat voor de 23e een lading kwam. Net voor de kerst dus. Wanneer had jij je bestelling geplaatst dan??
     
  12. Jelex

    Jelex Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer heb jij besteld bij Bol.com? Want dan weet ik ook dat ik voorlopig nog ff moet wachten en dan ga ik hem wel annuleren.
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2005
  13. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Al iets bekend over leveringen bij de Free Record Shop??? _0/
     
  14. Hanzzz

    Hanzzz Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had de bestelling op 2 december gedaan. Toen stond er nog levertijd 2-4 dagen. Ik wist dat in ieder geval dat dat niet waar was. Ik dacht 15-12 komt de volgende lading, hopelijk heb ik er eentje daarvan. 14-12 maar even gebeld met bol. Zegt die gozer ook, wanneer heb je betaald? 2 december? Levertijd was 2-4 dagen, je had hem al moeten hebben? Ik zorg wel dat de leverancier je e-mailt, dan weet je wanneer je de xbox krijgt. En toen kreeg ik deze e-mail vanochtend.
     
  15. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook lekkere service dan
     
  16. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar jah, als dit bericht waar is, ga ik mn bestelling niet annuleren
     
  17. Jelex

    Jelex Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar geloof ik dan ook weinig meer van. Als Hans die hem op 2 december al besteld heeft hem nu nog niet gekregen heeft verwacht ik ook niet dat ik hem op de 23e wel krijg aangezien ik de 5e pas heb besteld ik probeer het wel gewoon in de winkels bij mij in de buurt.
     
  18. Hanzzz

    Hanzzz Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Welk pakket heeft die storm besteld? Misschien heeft het te maken met 360 of core pakket?
    Ik weet het in ieder geval even niet wat ik moet doen.
    Ik ben al een paar dagen ziek, dus kan niet even de stad in en hopen dat ik nog ergens een pakket kan vinden. Wanneer ik bol annuleer, moet ik dan ook weer twee weken wachten op mijn geld? Dan is het ook alweer januari en heeft het weer geen zin om nu nog te annuleren bij Bol.

    Wanneer komt die PS3 uit?
     
  19. koentje.k

    koentje.k Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn Xbox360 gisteren kunnen ophalen bij de Dixons in Dordrecht. Ik stond bovenaan de lijst. Ik weet niet hoeveel ze er hebben binnen gekregen. Denk dat ze nog wel een premium hebben. Gelijk even bellen als je in de buurt woont want ze zetten het zonder gezeur opzij voor je!_O_
     
  20. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier in Europa? Waarschijnlijk ergens in 2007, maar hier is nog niets officieel over bekend.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina