Weet iemand een telefoonnummer van die gasten?? Ik zit al twee weken te wachten op COD (het Kameo en COD tegelijkertijd besteld, Kameo is wel gewoon binnen gekomen). Ze geven aan dat TPG heeft bezorgt en dat ik bij mn buren moet kijken..... Heb ik dus gedaan (links, rechts, onder en bovenburen.....) Wat is mijn recht nu want ik heb het gevoel dat ik straks naar mn game en geld kan fluiten! (overigens heb ik COD een week geleden gewoon in de stad gekocht aangezien ik niet langer kon wachten...........) Wat mij betreft boycot ik die handel van ze want dit gaat werkelijk waar helemaal nergens over!
Ik denk dat er dus, weer eens, bij de TPG iets verkeerd is gegaan. Ik denk dat ook dat je je 'schade' bij de TPG moet verhalen. Tevens zou ik even m'n verhaal doen naar GCShop.nl via email. (info@gcshop.nl) Succes ermee.
Thanks voor de tip maar het lijkt me niet meer dan logisch dat er hier ook wel eens wat gasten met dit bijltje hebben gehakt en me van wat tips kunnen voorzien. Thanks in iedergeval.
voor al uw telefoonnummers zoek op www.omgekeerdzoeken.nl Ik denk dat ik ze morgen eerst maar eens aan de telefoon ga krijgen voordat ik TPG ga lastig vallen.
Over het algemeen doet de TPG naar mijn weten niet veel met klachten anyway, helemaal niet in de drukke kerst periode.
Dreigen dat je voortaan wel bij play.com besteld omdat ze daar gewoon nogmaals verzenden als je iets niet ontvangt.
Ah, dat zou zomaar eens kunnen... Met de komst van de 360 ben ik eens goed door mn friendslist gaan spitten en heb er wat uitgedondert.... Misschien iets te fanatiek te werk gegaan Verwacht vanavond maar een friends request
Gc shop is bij de wet verplicht te zorgen dat jij je game krijgt. En als die met de post verloren is gegaan, is dat hun probleem en niet die van jou.. Succes ermee
Top jongen, vrees alleen dat ik nog ff kan fluiten naar m'n 360 hehe Heb hem namelijk bij de MediaMarkt besteld en het gaat daar niet helemaal zoals het zou moeten gaan! Maar vanaaf of morgen zou ik een telefoontje kunnen verwachten, tot snel dus
Misschien naar je schuin onder en schuin boven buren gaan . Ff serieus nu. Ik zou gewoon even een emailtje sturen naar GCshop, dan zal 't vast wel goed komen hoor.
Als hij bij de buren bezorgd is zou je ook een briefje gekregen moeten hebben. Maarja is dus de schuld van TPG maar die gaan er dus niks aan doen. GCShop gaat geen nieuwe sturen denk ik, kan ik opzich wel begrijpen maar erg net is het niet natuurlijk. Dus dan blijven er erg weinig opties over.
Ik kan hier nu meer dan 5 verschillende reply's op mn mailtjes gaan plaatsen maar ben ik niet van plan.... Trust me, we hebben al veelvuldig e-mail contact gehad (hieronder zijn laatste reply....... "Beste , Volgens de TPG is de zending gewoon bezorgt. Wat nog wel een optie was is dat het misschien bij de buren was bezorgt. Zou je dit even kunnen nagaan. Mail nog even terug als je het hebt gecontroleerd. Met vriendelijke groet, GCshop" Ik heb dit dus gedaan (zie start post). Reeds gisterenochtend gemaild met antwoord (zie startpost) maar nog geen reply. Ik heb nu ook het nummer van die dude (hij woont nog thuis want ik heb zn moeder al gesproken ). Maar hij heeft nog niet terug gebeld of gemaild! Ik ga het hier niet bij laten zitten in ieder geval!
Dus je gaat een medewerker van GC Shop thuis lastigvallen? Maar wat wil je nu doen, GCShop de schuld geven of TPG?
ik had dit probleem ook, gelukkig alsnog bezorgd gekregen door een extreme vertraging van tpg... ik zou niet weten wat je moet doen, maar wat ik wel weet is dat al die moeite die je nu moet doen gcshop net zo goed had kunnen doen... laat zij maar tpg bellen zou ik zeggen.
eej.. ik had ook mijn spellen besteld bij gcshop, en die had ik eind november in huis zodat ik 2 december kon gamen. Gebeurt het wel vaker dat spellen niet of erg laat bezorgd worden door gcshop?
Als de TPG het paket aan je een van je buuren heeft gegeven zou er ook een briefje bij jou in de bus moeten liggen met hun adres erop. Althans zo doet de TPG het hier bij ons als iemand niet thuis is
nou ja zeg ik heb ook wel een s een pakketje wat later bezorgd gekregen toen hebben ze ook een onderzoek van uit gCshop gedaan precies toen ze het onder zoek wilde starten lag het pakketje op de deurmat ik zou eerst gewoon eens mailen?
Ik heb het zelfde Gcshop zegt Donderdag PDZ en PGR3 te hebben verzonden, maar ik heb nu nog niks binnen Moest ze mailen als ik vrijdag nog niks heb, en dan bellen ze tpg.