1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

?

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

  1. Mijn Xbox360 werkt prima!

    70,5%
  2. Mijn Xbox360 was inderdaad 'Dead on Arrival'.

    3,7%
  3. Mijn Xbox360 deed het eerst wel, maar nu is hij ook overleden.

    8,4%
  4. Mijn Xbox360 doet het wel, maar heeft wel wat mankementen.

    17,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Druk op de ''Guide'' en dan links boven in de hoek
     
  2. DeathPsyco

    DeathPsyco Stand your ground!

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn Xbox360 loopt in PDZ regelmatig vast in het level Urban (het beeld bevriest), hij is ook al een paar keer 'bevroren' in andere levels maar Urban spant tog wel de kroon.
    heeft iemand hier een oplossing voor...

    srry als dit al een keer gepost is maar 23 pagina's lezen is tog wel veel....
     
  3. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    omfg.. danet een E74 Error. Schrok me de pleures dus snel uit en aan gezet.. Nu doet de box het wel weer!!!. Wel ff gebeld en die jongen vertelde me dat het een hardware failure is ofzo... iemand meer info dan dat?

    Heb gezocht tot pagina 17 maar niks kunnen vidnen. Iemand meer info over een E74 error?
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2005
  4. perfectbas

    perfectbas Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    nou bij mij was die fout fataal, hij starte helemaal maar dan helemaal niet meer op, keer op keer e74. Het is inderdaad een hardware fout, maar meer dan dat weet ik niet...
     
  5. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm.. lucky me. Gelukkig heb je 2 jaar garantie. Anders zou ik hem hebben op gestuurd..
     
  6. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook die E74 maar die van mij doet alleen gaar bij het opstarten en soms geeft hij dan E74 aan, heb microsoft al gebeld en die komen hem waarschijnlijk ophalen omdat er wel degelijk iets mis is als je E74 is. Heb jij ook dat als je die error krijgt dat je ring of light voor de helft rood en voor de helft groen gaat branden?
     
  7. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben vanacht mijn bed uitgeweest omdat de hond raar deed.
    Bleek dus dat de 360 aanstond,en zwaar aan het blazen was.
    Ik heb tot half 12 cod2 gedaan(probeer alles te unlocken,pittig klusje!) en voordat ik klaar was ging mijn ring op de controller knipperen.
    Normaal 1ste kwadraat alleen groen,maar nu om en om en 2 tegelijk.
    MMhh,was da?....ik mijn boekje zoeken van de draadloze en de play&charge kit,maar helaas..kan ze niet vinden(waarschijnlijk weg met sinterklaaspapier/dozen enz enz)
    Opeens vroeg de 360 of ik de controller wilde aansluiten?..batterij leeg dus,neem ik maar aan?!
    Maar nu!!...Ik hem aan de chargekabel gehangen,niks meer aan het handje.
    Half 12 zet ik hem dus uit,via de knop op de 360 zelf...rode lampje op de chargekit ging ook uit(zoals het ook hoort naar mijn mening)

    Vanacht dus (03.00) word mijn vrouw wakker van de hond,ik dus naar beneden(want vrouwen krijg je dan niet de trap af) en tot mijn grote verbazing is het dus de 360 die aanstaat.
    Ik heb hem wel rechtop,maar dan gewoon in een kastje onder de tv.
    Als ik speel staan de deurtjes open ne is er niks aan de hand met evt warmte dus.
    Maar als ik ermee stop gaan de deurtjes dicht ,dus nu heeft hij geruime tijd staan draaien in zijn eigen warme lucht wat ook goed te merken was.
    Hij was bloedheet geworden en maakte nog meer herrie(wat volgens mij alleen maar goed is,fan(s) doen hun werk dus goed )

    Maar ik heb hem dus uitgezet en hij is daarna/of direct door gegaan met opladen.
    Dat heb ik in het begin(dit is de 2de keer dat ik de batterij oplaadt) niet gehad?
    Is dit een bekend gegeven,een freak accident of heb ik gewoon wat verkeerd gedaan?
    Had ik bv de controller zelf ook uit moeten zetten?
    Dit laatste doe ik eigenlijk nooit,zet de 360 uit en dan gaat de rest ook toch?

    Verder niks mis met de 360,aanradertje!!
     
  8. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    De mijne is sinds 2 dec nu 4 keer vast gelopen..:'-( Maar niks geen error ofzo, gewoon het beeld blijft vast zitten en dan kan ik niks meer doen! Moet ik hem dus uit zetten.. Was vooral bij pg3, dat ie vast bleef zitten, bij kameo heb ik het niiet gehad.. Is nu al weer week geleden dat het gebeurd is..:cool:
     
  9. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Quete @ Opheodrys

    Als je de 360 uitzet en de play en charge kit nog op de controller hebt zitten laadt hij de controller nog op. Hierbij gaat de koeling van de 360 werken. Wanneer de play en charge kits gaan werken als de controller uitstaat snap ik ook niet helemaal. Als ik hem uitzet gaat de controller eerst ook uit. Als ik later terug kom is de controller aan het opladen. Ik denk dat dit ook bij jou het geval is geweest.
     
  10. perfectbas

    perfectbas Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn 360 is nu deliverd in duitsland :) hoe kom ik aan een nieuw trackingnummer zodat ik weet wanneer die bij mij thuis aankomt??
     
  11. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je de Xbox help-desk bellen, maar ik denk dat het nog te vroeg is, waardoor ze nog geen trackingnummer hebben.

    Normaal gesproken hoor je morgen in het begin van de ochtend je nieuwe Xbox te hebben.. (ja ja ervaringsdeskundige ;) )
     
  12. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    @opheodrys Wat Brandts zegt ;). Ik plug de play and charge in mijn computer, die blijft wel stil. Je kan het ding eigenlijk in alles stoppen met een usb port en de charge kit laadt op. Hoeft niet persé in je 360.
     
  13. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Je 360 moet in Frankfurt zijn,of niet? Want hij wordt in twee plaatsen in Duitsland bezorgd, met als laatste bestemming Frankfurt?
     
  14. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, hij gaat via Herne-Boerig naar Frankfurt.
     
  15. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kwam een UPS briefje tegen toen ik thuis kwam en er stond op dat ze morgen weer komen. Op het briefje stond dat ze om 09:40 bij mij waren. Moest het nou zo zijn dat ik pas om 10:30 op school moest zijn, maar ik had mentor gesprek om 9:30 Dus we zijn elkaar net misgelopen! Maar morgen heb ik hem!
     
  16. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    is dus normaal dat ie doorgaat met laden,alleen heb ik het nergens terug kunnen vinden.
    dat ie lawaai maakt is niet het punt,maar de warmte die hij niet kwijt kan.
    ik weet geneog,thx
     
  17. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals Cole Trickle al zei. Play en Charge op de pc aansluiten, dan laadt hij ook op en kan de 360 uitblijven en heeft de hond nergens last van ;) Als dit niet kan, dan gewoon alleen opladen als je aan het spelen bent, dan staat hij toch al aan.
     
  18. marco007

    marco007 Licence to kill

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    nou mijn xbox is toch gestorven, en dat al op jonge leeftijd (2 weken). bij mij begon er 3 rode lampjes te branden en hij werkt niet meer,hij werk na 1 half uur wel weer maar dan valt hij binne 5 min weer uit. ik had de klantenserves gebeld en ik krijg gewoon een nieuwe opgestuurd, heeft mijn vriendin ff geluk de komende 7 dagen
     
  19. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehehe zelfs de demo pod bij media markt is gecrashd! rode lampies in die ring! LOL
     
  20. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb dus zo'n switch stekkerdoos waar mijn 360 stekker in zit, maar nog nooit problemen gehad met mijn 360.
    Wat voor problemen kunnen er voorkomen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina