Nieuwe Lading 360's

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nice2beatyou, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Is dat ding uitgesteld dan? Bij mijn weten staat het nog gewoon voor 2006 in de planning namelijk O-)
     
  2. II FTM II

    II FTM II Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, psx 3 komt half 2006
     
  3. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    In Japan wel te verstaan ;) Zover bekend houdt Sony geen world wide launch met hun PS3
     
  4. Jelex

    Jelex Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    In Japan ja. In europa moeten we sowieso nog even wachten en aangezien het om Sony gaat zal het inderdaad wel eind 2006 begin 2007 worden. Dit is overigens al bevestigd dat Amerika en Europa langer moeten wachten.
     
  5. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Mkay. Jammer ;)
    Toch zijn dat ook alleen maar voorspellingen. "Ik denk dit en ik verwacht dat" We zien het wel.. al klinkt eind '06 / begin '07 wel wat geloofwaardiger inderdaad.

    Dan gaan we nu maar weer terug naar de nieuwe ronde 360's.. :)
     
  7. Hanzzz

    Hanzzz Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net maar ff rond zitten bellen naar dixons e.d. en die hebben alleen maar core pakketten. Ik woon in Utrecht, denk niet dat ik een premium kan vinden. Ga zo weer even met bol bellen. Even navragen hoe het zit met wat Storm heeft gezegd. Ik vind het wel zuur wanneer hij een pakket bij bol besteld op 9-12 en er eentje krijgt voor 23-12. En ik bestel op 2-12 en krijg voorlopig niks. Maar eerst even k&*(tsen, ik haat ziek zijn.
     
  8. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Zo, net VT3K blij gemaakt: ik heb inmiddels zelf een 360 weten te vinden (maandag) en werd net gebeld door een andere winkel dat ik er eentje kon ophalen. VT3K gaat 'm straks ophalen ;)
     
  9. storm69

    storm69 Sephiroth X

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had de premium besteld op 9 december 2005.
    Dit was wat ik in de email van bol.com kreeg....hopelijk gaat dat door nu er ook andere mailtjes bekend zijn...

    -----------------------

    Hartelijk dank voor uw e-mail van 11 december 2005.

    In antwoord op uw e-mail kunnen wij u het volgende laten weten. Gezien de grote
    vraag naar dit artikel zal het waarschijnlijk langer duren dan de door ons
    aangegeven levertijd dat u de Xbox 360 zult ontvangen. We proberen de
    levertijden op onze site zo actueel en accuraat mogelijk weer te geven, maar
    zijn hierin afhankelijk van de informatie die onze leveranciers ons verstrekken.

    Gezien het artikel en de oorspronkelijke levertijd verwachten wij dat uw
    bestelling voor 23-12-2005 geleverd zal worden.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    --------------------------
     
  10. hemp

    hemp The world is yours!

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil hem ik wil hem ik wil hem

    Ik heb mijn premium op 7 december besteld, maar ik verwacht niet dat bol voor de 23e een zo,n grote lading binnenkrijgt dat ze alle bestellers kunnen leveren die besteld hebben vanaf de 3e tot nu. Ik had hem al kunnen kopen maar omdat ik hem al besteld had, had ik dat niet gedaan.
    Ik begin er ook aardig ziek van te worden.
    ik zie het somber in voor dit jaar, afwachten maar misschien krijgen we vandaag een verlossend mailtje alhoewel die zou toch wel weer zeggen: we kunnen niet garanderen....... blablabla:'-( :'-( :'-( |:- :'-(
     
  11. Hanzzz

    Hanzzz Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net nav je post heb ik weer even met bol gebeld. De medewerkster vond het ook nogal raar dat ik geen duidelijk antwoord kreeg wanneer ik mijn pakket zou krijgen. En dat jij wel de mededeling kreeg dat je het pakket voor 23-12 krijgt. Ik moest maar mijn vraag/klacht via een reply op de mail die ik heb gekregen maar duidelijk maken en ik reeg excuses voor het ongemak. Niet dat ik daar iets aan heb.
     
  12. Morture

    Morture Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    aan die fking klantenservice lijn van bol.com heb je ook niks. ik bel op, jah wat is uw probleem? nou ik had een email gekregen waarin stond dat ik hem op 15 dec zou krijgen, maar helaas is er een busje overvallen van hem en krijg ik hem dus waarschijnlijk niet vandaag omdat mijn status nu weer op nog niet verzonden staat oftewel "word verwerkt". Die kerel kon mij ook al niet vertellen of ik hem deze week nog krijg of wanneer hij een nieuwe lading binnen krijgt ik moest maar w88 nou bedankt:{ :mad:]


    ** edit ik had hem 4 dec. besteld **
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2005
  13. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan nergens een premium edition in den bosch vinden weet mischien iemand waar ik nog een premium kan kopen ????
     
  14. hemp

    hemp The world is yours!

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    waneer had jij hem besteld??:{
     
  15. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had vanochtend de Free Record Shop in Den Haag gebeld, en tot mijn grote geluk hadden ze er nog 1. En deze laatste had ik dus opzij laten leggen en heb ik hem daarnet opgehaald :D

    Samen met de game "Kameon" en een Play and Charge Kit. En nu zit ik dus op me stage en kan ik pas vanavond alles aansluiten 8)
    Maar het gaat erom dat ik er tenminste nog 1 heb kunnen bemachtigen! Echt beter!
     
  16. II FTM II

    II FTM II Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zullen op jou stage blij met je zijn ;) Op een forum zitten tijdens werktijd of je hebt late lunchpauze.

    Gister middag stonden er nog 3 core's bij mm in r'dam centrum
     
  17. Morture

    Morture Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    4 december maar ik heb 2 keer een email gestuurd met daarin de vraag wanneer ik hem zou krijgen en 2 keer zeiden ze 15 december dus ik vind het nu fked up dat ik hem vandaag niet krijg en waarschijnlijk deze hele week niet meer verdomme weer een week wachten of langer ik heb hier geen zin in |:-
     
  18. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0

    Haha, ja ik moet nu toch eff de ontwikkelingen van de Xbox360 bijhouden ;)
    En trouwens, normaal gesproken heb ik het druk zat. Dinsdag en woensdag van 7 tot 19.00 uur op pad geweest (voor me stage zelfs) :D

    Maar ik heb dus een Premium, WOEI! :D
     
  19. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe hier niet veel anders dan internetten op mijn stage. Hoe moet je anders je tijd doorkomen :)
     
  20. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, voor die minimale vergoeding mag ik best wel zo af en toe internetten op me stage toch :D
    Ik moet het zelf ook een beetje naar me zin maken! hehe

    Oke ontopic maar weer :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina