kga niks kopen leen em wel van een kameraad en dat ie erg cool is dat weet ik al want kheb em al wel gespeeld
ze hebben een overeenkomst met Sony... tot 2004 alleen op PS2 nou weet ik hoe al die PS2'ers zich voelen
haha , in 2004 hoef ik em al niet meer, dan zijn er al veel betere spellen uit dan gta vice city nu trouwens ook hoor
de gta versies zijn allemaal vanf het begin al uniek tenminste dat vindt ik je ziet niet veel van deze games :{
deathrow, morrowind, timesplitters 2 .... vind ik allemaal betere titels dan gta. gta 3 op de pc viel me zwaar tegen. was ik zo op uitgekeken
HAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAA, noem ze eens dan READ MY LIPS: er geen beter spel op wat voor console dan ook dan Vice City!! Ok ik ben een hardcore Xbox fan maar jongens wat = deze game vet zeg, beetje vliegen beetje landen op een dak, beetje sniperen vanaf een dak, wat kan het leven toch mooi zijn!!!
In 2004 zijn er waarschijnlijk betere games dan GTA: Vice City.. Weet wel zeker.. Nu ook al voor veel mensen.. Niet iedereen houdt van hetzelfde.. Daarnaast zou ik dus niet durven zeggen dat GTA: VC de beste is.. Iedereen zijn genre toch? GTA3 vond ik nou niet echt bepaald denderend.. Middelmatige graphics met niet echt een gameplay stijl waar ik direct verliefd op was.. Niet dat ik hem lang speelde.. Moet ik wel gaan doen.. Maybe vind ik GTA: VC wel cool.. Maar er zijn zat mensen die Halo boven GTA kiezen.. Net zoals veel mensen Metroid Prime en Splinter Cell boven die game kiezen. Of Final Fantasy... Dus zeggen dat GTA: VC beter is dan alles wat er nu uit is blijft je mening.. Meer niet..
Okee, da's waar. Maar ik vind Morrowind en Deathrow niet eens in de buurt komen van GTA Vice, ook als je puur op kwaliteit gaat beoordelen. Hoe GTA 3 op de PC is weet ik niet, maar op de PS2 kickt ie zwaar ass. Vond ik het beste spel wat er is. Die eer is nu toegedaan aan Vice City. Je moet het gewoon es zonder anti-PS2 vooroordelen spelen dan zie je dat het echt heel erg goed is. Het enige wat ik me kan voorstellen is als je niet van geweld houdt, dan vind je er niks an....
Ze moeten gewoon een GTA 5 maken en dan gewoon net als de eerste 2 delen. Van bovenaf .. lekker simpel en lekker kewl! GTA 4 is weer hetzelfde verhaaltje als 3 .. alleen met multiplayer .. ach jah .. wel geinig maar ik was GTA3 al heel snel beu.
Dag allemaal effe reageren op die Vice City. Ik vind hem niet echt boeiend. Ik bedoel wacht maar tot Midtown Madness 3 uitkomt, dat wordt pas een knaller van een spel. GTA VC heeft allemaal zelf bedachte auto's en steden maar MM3 zal Washington hebben en Parijs de echte steden dus geen bedachte steden!!!! Dit is zeker een spel om naar uit te kijken... Geloof mij maar. Crewmember van: www.xgwo.com8)
HAHA je maakt hoop ik een grapje met je midtown madness 3 he ??? omdat het ps2 is is het niet cool ?? Gta3 VC is echt een SUPERVETTE game. Midtown madness komt niet in de BUURT van Gta3 VC.. Maarja het zal wel een geintje zijn..
Midtown Madness is ook een compleet andere game. Kan je het zo goed vergelijken met F1 2002 .. kan je ook in een auto rijden. GTA3 en VC zijn wel goed maar niet super. VC is meer hetzelfde verhaaltje als GTA3. De echte topper wordt GTA4 met multiplayer.