He, ik heb nu sinds paar dagen JSRF, maar hoe kom ik als ik bv. tegen een paar cops heb gevochten weer het spel opslaan en liever nog het spel verlaten??? Help me!!
correct, of kan het ook met de start knop (ehm ik weet het niet zeker) maar dat met die garage werkt zeker.
En als je met die cops aan het vechten bent zit je ingesloten door een hek. Je moet ze eerst allemaal killen voordat je terug naar je hideout kan. Missschien was dat het probleem ?
ja, bedoel ik, maar daar boven staat een zwart-rondje. Trouwes, welke wagen heb jij gekozen bij Sega GT 2002 aan het begin?
Peugeot 206 en jij ? PS: ik ben een NBA freak dus ik speel meer NBA dan JSRF/Sega GT 2002...maar k ga vanavond voor een langere tijd spelen..heb maar 1 uur gespeeld...ik heb dus alleen een C license..
je hoeft niet naar de garage, in elke plek moet je zo'n tag op de gronden spuiten, daar kun je ook saven, en om af te sluiten moet je op het onderste knopje van je xbox drukken
Ja, ik ben er nu zelf ook uit hoor btw. ik ben begonnen met de Punto, maar het wil nog niet echt lukken, heb wel met Quick Mode al heel veel wagens in de wacht gesleept