Hoezo, is het verplicht om gta3 VC goed te vinden dan, jij mag het wel een superspel vinden maar dat betekent niet dat iedereen dat moet!
.::: Vice City heeft precies hetzelfde probleem als GTA3; het kloten is leuker dan de missies en zelfs dat gaat na een half uurtje vervelen. Leuke game maar niet voor mij (heb uiteindelijk GTA3 maar ingeruild... het spel lag al stof te happen sinds een week na aankoop vorig jaar). Geen mij dan maar ICO of Rez op de PS2...
Wat Cywuhx zegt klopt.. EN het is echt heeel erg onrealistisch er rijd OVERAL een politie auto ik hoef maar 1 iemand neer te schieten gelijk politie das super nep mannn en ook niet leuk. en het spel grafisch vind ik ook niet echt super zie die wapens dan sjonge jonge..je hebt ook geen code voor unlim. ammo Dus voor het ontopic te houden.. GTA Vice City vinnik niet zo koel dus hoef hem niet op de xbox en als hij hioerheen komt word hij hopelijk beetje bewrkt met de xbox powerrr
weer zo'n GTA-discussie-thread:{ iig tuurlijk is het jammer dat ie niet komt, maar het is nu eenmaal zo...klaar
Mij maakt het niet zo zeer uit dat die op de PS2 is.. Het lijkt me een coole game zoals ik het allemaal hoor.. Maar als ik kijk naar wat ik bijvoorbeeld leuk vind. Ik vind Blinx een zeer goeie game.. Zou van mij een dikke 8++ krijgen.. Ken mensen die de game niet leuk vinden.. Ken ook mensen die Halo niet leuk vinden. Maar ja, helaas houdt niet iedereen van dezelfde games. Wat wel weer zo is, dat zijn de mensen die alles van de PS2 verafschuwen.. Of in ieder geval als het niet op de Xbox komt is het niets. Andersom ook. Mij lijkt de game wel wat.. Maar binnenkort huur ik een PS2.. En ga ik een aantal games erbij spelen.. Dus dan hoor je het wel..
Ik heb GTA3 op de PC. Ik vind het redelijk snel vervelen als je gewoon op alles gaat schieten en auto's stelen. De missies zijn wel leuk, zit veel verschil tussen al de missies.