Ninja Gaiden Black werkt (nog) niet op X360?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zifnap, 16 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.494
    Hallo guys&girls,

Ik heb vandaag een Xbox 360 gekocht (joepieee!:)) met daarbij NFS:MW (werkt prima offline en online) en Ninja Gaiden Black. I know, een Xbox spel, maar ik vond het origineel op de Xbox zo gaaf (mijn favoriete spel op die machine eigenlijk) en had zoiets van: haal ik die Black gewoon voor de 360. In ieder geval, de eerste keer dat ik het spel opstart geeft de X360 aan dat het om een origineel Xbox spel gaat. De xbox wil online gaan om een update te downloaden. Zo gezegd zo gedaan. Ik had echter nog geen profile aangemaakt dus dat ga ik eerst doen. Daarna start ik het spel weer op, krijg die melding en laat hem iets downloaden. De X360 restart uit zichzelf en ik zie het Xbox opstart scherm verschijnen. Ik zie een korte flikker (net oftie omswitched ofzo) en daarna gebeurd er niets meer... heb 5 minuten gewacht en toen opgegeven. Hij zoekt ook niet meer naar de DVD.

So what's up? Werkt deze titel nog niet op de X360? Of is mijn download fucked up of is er iets anders mis? Zo ja, is het mogelijk om "updates" van de HDD te verwijderen? Ik heb de Ninja Gaiden Black profile (hij had een klein bestandje aangemaakt) later nog verwijderd, maar ook dat mocht niet baten....

Anyway, wie kan mij helpen? Ik zou echt heel graag met Blackie willen beginnen! :)

Groetz,

Zifnap

2. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
  3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.494
    Dankje. Ik ben er inmiddels al uit. Bij de televisie opties moet je naar PAL-60 omschakelen. Dan draait het wel, maar de framerate is echt slecht op heeel veel plekken in het spel. Echt jammer, gezien NG zo ontzettend smooth liep op de originele Xbox. Microsoft heeft in de Compat. FAQ reactie gegeven dat ze aan verschillende issues in dit spel werken. Hopelijk gaat het weer draaien als vanouds! :mad:

Groetz,

Zifnap

4. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag dat het bij Nfsp Underground ook stotterde op bepaalde punten.
    De backwards compatibility werkt duidelijk nog niet optimaal.
    Ik hoop dat Microsoft te zijner tijd een goede update uitbrengt die wel goed werkt.

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Je moet wel de updates via live of via xbox.com op je xbox 360 zetten :)

6. Spinner

Spinner So it begins....

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies hetzelfde maar dan met de normale versie. Het is me nog niet gelukt om hem aan de praat te krijgen maar ik ga pal-60 eens proberen.

7. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Heb NG Black gewoon aan de praat gekregen. Heb hem alleen nog niet veel gespeeld op de 360, dus weet niet hoe het met haperingen zit. Heb hem alleen even getest of het ook allemaal werkte.
    Kan idd dat je de Pal instelling moet veranderen. Dit was bij Kameo ook het geval om de haperingen in de intro weg te krijgen.

8. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  9. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de gewone Ninja Gaiden, het spel draait wel maar met veel framedrops, soms tot aan slow-motion toe....

Beetje jammer, maar goed om te lezen dat Microsoft eraan werkt :)

10. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Hier kan wel een slotje op.

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm ik denk dat je dat beter aan de moderators over kan laten en in plaats daarvan nuttigere dingen kunt gaan posten :)

12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Mysterie opgelost --> thread op slot :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina