Nieuwe Lading 360's

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nice2beatyou, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MarcelG

    MarcelG Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zojuist besteld bij Dixons... benieuwd of het klopt of dat ze per ongeluk de verkeerde "op voorraad" hebben gezet :'-(
     
  2. supremacy

    supremacy Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    dat kan bijna niet kloppen ik zou eerst even bellen als ik jou was
     
  3. Diamond_X

    Diamond_X diamonds are forever

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes, besteld bij Dixons Online! Eigenlijk koop ik nooit een console bij release (vanwege de latere aanbiedingen) maar ik hield het gewoon niet meer, zat iedere dag te kijken in deze thread :)
    Denk trouwens dat ze hem keurig op voorraad hebben gezien hun statements:
    "Wij hebben hem" en "Extreem schaars, maar bij ons op voorraad".
    Nu nog wachten tot dinsdag 8)

    Edit: het kan dus zeker...ook BS heeft ze online weer op voorraad, dus waarom Dixons niet?
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2005
  4. Morture

    Morture Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    iedereen heeft hem al, das mooi voor jullie maar ik nog lang niet kut bol.com:'-( ik liep net ff de lokale intertoys binnen wat zie ik daar een premium edition ik naartoe rennen dus maar nee hoor hij was gereserveerd. Waarom zetten ze hem dan in het rek? .... onze FRS heeft er 2 binnengekregen maar waren voor reserveringen :{ |:- zucht... bol.com had hem gewoon gisteren moeten afleveren
     
  5. MarcelG

    MarcelG Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon annuleren bij BOL en bij Dixons bestellen... snel wezen... krijg je nog airmiles ook...haha
     
  6. Diamond_X

    Diamond_X diamonds are forever

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, echt mooi 399 airmiles :)
     
  7. casje

    casje XBW PRO

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ondertussen wat klachtenbrieven geschreven naar bol.com betreft de leveringsdatum. Mischien dat ze nu eindelijk kunnen zeggen wanneer me xbox360 ongeveer verstuurd kan worden. Ze zeggen telkens van we hebben geen indicatie wanneer we u xbox360 kunnen versturen. Terwijl ze een paar dagen geleden hebben gezegd dat ze me een mail gaan versturen op donderdag 15 december wanneer ik me xbox360 WEL ontvang. Ze hebben voor als nog helemaal geen mail naar mij verstuurd:'-( ...... Ik bedoel maar het maakt mij helemaal niet uit dat het een weekje later wordt maar laat het dan teminste wel optijd wetenO-) Want nu vraag ik me nog steeds af wanneer ik hem binnen krijg:confused:
     
  8. Jelex

    Jelex Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad ik wil gewoon wat duidelijkheid. Ik heb geen probleem om even te wachten maar dat onduidelijke gedoe is zwaar frustrerend. Heb inmiddels ook maar weer is gemaild hoe lang het nog duurt.
     
  9. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    ik verheug me al op morgen :). ik ga vanaf 7 uur vanavond een Xbox 1 maraton houden en alle spelen spelen die ik heb op me oude xbox spelen. (ja ja.. ik weet dat ze ook op de 360 kunnen maar, toch wel leuk). dan ga ik morgen om 11:00 me Xbox 360 PE halen :D YEAH!!!!
     
  10. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    *heeft hem :cool:

    Zojuist opgehaald bij de FRS, was de enige Premium die binnen was gekomen. Verkoper had hem liever zelf gehouden geloof ik. :+
    *is nu heel erg blij. :D
     
  11. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    had je die gereserverd?
     
  12. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zie net dat pas van Dixons, maar zou het echt morgen leverbaar zijn?
     
  13. zillela

    zillela Active Member

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg hem ook dinsdag zeggen ze
     
  14. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil hem wel hebben voor de kerstvakantie eigenlijk.....ik bestel hem wel en als het te lang duurt anuleer ik hem weer, doe toch rembours

    er staat ook dinsdag 20 dec als je hem bestelt.
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2005
  15. Morture

    Morture Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu bij dixons en bol.com nog mijn bestelling staan onder rembours dus wie er het eerst is wie het eerst maalt:p van mij mogen ze beiden opschieten... kut bol.com geen goede communicatie met de consumenten moest er notabene zelf achterkomen dat mijne niet zou bezorgd worden op 15 december terwijl ze in een email een dag ervoor gezegd hebben dat dat wel zou zijn
     
  16. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem nu bestelt bij dixons (leuke kado voor mijn moeder die airmiles) alleen ben ik een beetje sceptisch over het feit dat ze afsluiten met "we zullen ons best doen om uw bestelling op dinsdag 20 december te leveren"
     
  17. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1

    Haha, ja dan weet je eigenlijk al bijna cker dat het niet zal lukken.:eek:
     
  18. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    je weet maar nooit
     
  19. Diamond_X

    Diamond_X diamonds are forever

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dat een standaard zin aangezien ze meer orders moeten afhandelen en ook afhankelijk zijn van de post.
     
  20. BandOfBrothers

    BandOfBrothers Wow,There's Internet

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister ff shoppen voor kerst en oud/nieuw(lekker vroeg beginnen met inkopen).
    Toch ff de dynabyte ingelopen en vragen over de premium.
    Sta ik 5 e met reservering (2 hhadden af gezegd) en 2 waren al gebeld.
    Dus niks voor mij maargoed sta nu 5e.
    En wat ik ook las op het scherm van dynabyte is dat ze nog 1106 consoles geleverd krijgen (landelijk denk ik wel).
    Dus bel ook de dynabyte etc.
    Heb hem besteld 7 dec. via de websie.:cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina