True Crime: New York City

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 17 jul 2005.

1. shaban85

shaban85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een slecht aftreksel van GTA SA. Wat een schrale touillie. 3...2...1... Daaaaaag

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hmm.. Enthousiast? :cool:

3. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    De grote van het spel, Hmmm... Het level van True Crime SOLA was veel en veel groter dan de staat San Andreas. Maar de mogelijkheden in San Andreas waren vele malen groter. En dat heb ik toch liever. Maar ik ben wel benieuwd naar het 2e deel. Mischien hebben ze van R* geleerd... :cool:

4. roedos

roedos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het (zwaaar) vervelende aan true crime was dat je elke shop in elke straat bijna weer zag, er was zo weinig afwisseling en zoals iedereen al melde was de sfeer totaal verkeerd in het spel, veel te grauw... ook de rook wolken bijvoorbeeld die van een auto kwamen waren echt te lelijk (heel erg voorgeprogrammeerd, zagen er altijd precies het zelfde uit)... heel apart was dat, maar alleen de mensen die het spel hebben gespeeld snappen dat 8)

maar het minst leuken vond ik nog het feit dat je niet de hoogte in kon. Je kon niet op daken klimmen, nergens waren ladders richting daken van huizen... je stond alleen maar alsmaar op de grond, terwijl je met gta alle kanten op kan. Daar kan je vliegen, varen parachute springen... alles zo'n beetje en dat miste ik, je kon alleen maar op straat lopen...

Wat wel een pluspunt aan true crime was, was dat het driveby shooting beter uitgewerkt was (vond ik persoonlijk), daarmee kon je echt mikken uit je auto, wat ik persoonlijk wel leuk vond...

5. Zed

Zed excuse my french

Leuk Bevonden:
    0
    het heette niet voor niet tc: STREETS of la mijn vrind roedos ;)

naja ik weet het niet hoor, ik vindt san andreas nu ook niet zo spannend meer, en het enige 'nieuwe' was dat je mensen kon fouileren en arresteren, dus, nàh, ik hoef m niet...

6. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Er is een online enquete geweest om te kijken wat er verbeterd moest worden in het volgende deel. Dus er is nog hoop.

7. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb in het XBM gelezen dat alleen Manhatten beschikbaar is. Hopelijk verbeterd dit de sfeer en zijn er meer dingen te doen op straat. Ik las ook dat je nu in veel meer winkels, restaurants, hotels etc. kan. Dat zit dus wel lekker. Hopelijk is de gameplay nu ook toppie!

8. SPiRiT

SPiRiT lekker scheuren

Leuk Bevonden:
    2
    wat ik wel zeer vet vond van True Crime SO L.A. was het schieten uit de auto in slowmo terwijl je aan het rijden was, dat kan je niet in welke GTA dan ook. Super leip omdat je supergoed kon richten, zodat je met volle snelheid de banden van de auto die je volgt kapot kan knalle, of het hoofd van de bestuurder.
    Dus ik denk dat True Crime best een leuke game kan zijn, GTA is gewoon de shit, alles wat er op lijkt is gewoon iets minder leuk, maar zeker nog wel leuk.

9. dutch-mercenary

dutch-mercenary Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet zeggen voor een gta ripoff ziet hij er wel goed uit

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wie heeft hem btw?

11. dutch-mercenary

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb hem gister gekocht daarom reagerde ik ook nog op dit topic

12. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    IK heb hem ook, en helaas zit het spel vol met glitches, damn wat jammer New York ziet er zo mooi uit, en het spel speelt zo lastig, echt enorm zonde......

13. dutch-mercenary

Leuk Bevonden:
    0

ja dat is erg jammer ja

14. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Ben gister echt ff begonnen, en ik moet zeggen dat het toch wel redelijk speelbaar is, de details van de stad zijn wel echt adembenemend, maar dit spel gaat absoluut geen winst maken, ik vrees dan ook dat dit het einde van de reeks is, dat er in 10 dagen niet in deze draad gereageerd is terwijl het spel net uit is zegt wat dat betreft al genoeg.....

15. roedos

roedos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik waag me er niet nog eens aan na true crime streets of la te hebben gekocht voor 60 euro 2 jaar geleden. En ik denk dat vele mij volgen en dat dit dus inderdaad niet al te best zal gaan verkopen...

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik weet het zeker :cool:

17. Victor

Victor Guest

Is het nou waar dat je in bijna elk gebouw naar binnen kan wandelen? Daarnaast, hoe lang doe je er ongeveer over?

18. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Een vriend van me heeft hem. Heb het gister even gespeeld, en weet het eigenlijk niet. Het is absoluut beter als de vorige, maar ook weer niet zo heel erg vet om er 60 € aan te geven. Typisch geval van een "net-niet-game".

Het ziet er bijvoorbeeld echt niet slecht uit, maar het speeld daarentegen erg slecht. Als ik het een cijfer zou moeten geven dan gaf ik het een 6(JE)

19. Michinho

Michinho xßøX gÅm£® 300+er

Leuk Bevonden:
    0
    het spel lijkt op gta denk ik ?!:{ :cool:

20. dutch-mercenary

Leuk Bevonden:
    0
    ja het spel lijkt op gta alleen is gta makkelijker te besturen

Deel Deze Pagina