Nieuwe Lading 360's

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nice2beatyou, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mark_1987

    Mark_1987 Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Had dus bij Wehkamp 28 november bestelt. Nog niks binnen had gebeld vrouw wist het niet kon ook pas in Januari komen. Wel jammer want voor 359.95 bestelt en ook nog 10 % cadeaubon van de aankoopprijs. Maar zo lang ga ik niet wachten dus nu via dixons bestelt hopelijk dinsdag in huis :)
     
  2. Boefje

    Boefje Joost NL

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    er is nog een premium in de losse verkoop bij toys r us amsterdam-osdorp...
     
  3. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    jammer......dan ik er nu pas achter kom van dixons, maar ik hem hem gereserveerd, maar ik denk zelf weinig kans dat we hem dinsdag hebben, gelukkig onder rembours bestelt want dan boeit het niet zo!


    edit: maar ik zou wel superrrr blij zijn als ik hem dinsdag krijg! ben namelijk al bijna 3 weken op zoek elke dag naar zon lomp ding
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2005
  4. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand nog een core zoekt in Leiden V&D is er nog een. Ik heb er net de mijne opgehaald zonder reservering pfoe.... wat een geluk. dus als iemand zoekt /\ daar is er een
     
  5. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    whaaaat, daar was ik net ook, sprak ik met zon dik mannetje, hij zegt: nee alles is uitverkocht ook de core! toen zei ik van: die core boeit me niet
     
  6. sanny88

    sanny88 Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb heb eindelijkkkk.. was in amsterdam de alle winkels afgezocht.. en uiteindelijk naar intertoys gegaan en daar hadden ze nog 2 liggen gelijk cod 2 bij gehaald_O_ :D *) :+
     
  7. Koert

    Koert Kubus-Biets

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Media Markt Leeuwarden heeft een hele stapel Core's staan.
     
  8. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah mensen, allemaal annuleren bij bol.com. Zo stijg ik tenminste lekker in de lijst :+ natuurlijk wil ik hem graag, maar ik ga niet zitten miepen bij een paar dagen vertraging. Dixons kan wel vanalles zeggen. Eerst zien, dan geloven.
     
  9. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    YES ik heb hem!!!!
     
  10. Edje

    Edje Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom net bij MM Amsterdam Arena vandaan en daar stond een hele stapel premiums, ik neem aan dat ze niet reserveerd zijn omdat ze midden in de winkel stonden maar dat weet ik niet zeker.
     
  11. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3

    Ik ga morgen voordat hij opent daar naartoe. Kijken of ze er nog staan, dan heb ik misschien nog wel eens mazzel.
     
  12. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    mm ik heb er zojuist een besteld bij de dixons.. we zullen zien of ie er dinsdag is..
     
  13. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb er eindelijk één!!!! kwam woensdag binnen:)
     
  14. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Waar?
     
  15. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    MediaMarkt R'dam Centrum had vandaag 15 nieuwe Premiums binnen!
    Samen met mijn buurjongen er ff eentje voor hem opgepikt :)
     
  16. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu ook te bestellen op dixons.nl! hij is weer leverbaar
     
  17. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je nu een Xbox 360 Premium koopt, krijg je dan ook nog z'n micro-remote?
     
  18. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    jah ik heb een vadaag gekocht en ik kreeg hem erbij
     
  19. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    op dixons.nl zie je 'm idd niet meer bij staan volgens mij
     
  20. hemp

    hemp The world is yours!

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    We got him!

    Yes yes ik heb hem eindelijk (premium) na een lange speurtocht.
    Ik heb vanochtend alle frs, mediamarkten, dixons en bartsmit afgebeld niemand had een premium tot ik na ongeveer de 50e keer bellen bij bart smit in Baarn uitkwam toen ik voor de 50e keer vroeg of ze een premium hadden zeiden ze gelijk volmondig ja! die hebben we! dus ik met de slaap nog in mn ogen keihard naar Baarn gescheurd. Ik kom daar aan ik zei niks anders dan 360! 360! 360! dus de verkoopmuts loopt naar het magazijn en komt terug met een groene doos dus ik kreeg het al benauwd, en ik zei neej die wil ik niet, waarop ze zei ''OKE!" ik zou die andere even pakken! dus ik yes yes yes! en ja hoor daar kwam ze aan met mn premium pakketje met remote en xbox live GOLD voor een maand.
    Ze hadden hem vandaag binnen gekregen en ik heb niets gehoord over een reserveringslijst (die ze waarschijnlijk wel hadden) ik denk dat die verkoop mutsen er weinig vanaf wisten.
    dus eindelijk heb ik hem als je snel bent hebben ze er misschien nog wel een in Baarn (bart smit).
    heil 360!!_O_ _O_ Het is echt prachtig op mijn gewone breedbeeld tv echt super mooi!
    Ik ga er nu weer snel mee aan de slag mazzels and good luck in the searching!
    (En mn bol bestelling heb ik geanuleerd aangezien dat een tienjarenplan wordt.)*)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina