ik word gek van die vriendelist.. want alle gasten die online zijn staan helemaal door mekaar dat is echt dom moet je helemaal zoeke
_0/ Zijn er nog mensen die in een BF2MC clan willen?_0/ wij zoeken namelijk members, maakt niet uit hoe goed of slecht je bent. type je gamertag en ik voeg je wel toe. Clan naam : Dutch Dictators
Stuur mij dan ook maar een invite!! *) Gamertag: SpArtAcuzz En ben nou 1e luitenant! Dan weet je dat ook
kben nog steeds private first class, snap niet echt hoe ik medals kan verdienen...bij het singleplayer gedeelte snap ik ut wel, maar bij het online...
Heal medal bijvoorbeeld is 4 medespelers healen zonder dood te gaan alleen moet je wel minstens 1/3 van het balkje healen zeg maar. en zo heb je meerdere. ik vind het trouwens wel iritant dat ik niet offline (van xbox live) ergens kan zien wat de medals inhouden.
Je kan mij wel toevoegen in je friendlist als je dat wil. Trouwens je kan ook in de levels op sommige plekken muren of bruggen kapot maken... Ik weet er al 1 in Bridge Too Far als je Chinese team begint en naar links loopt van je basis zie je een loop brug.. Raketje bij de pilaar boven aan en brug is kapot.. Btw ik praat NIET of de grote brug
Volgens mij is hij op de 360 altijd mooier Maar als je daar 5 euro extra voor over hebt moet jij dat weten.
Moet eerst even wat meer man regelen voor de clan, en kijken wanneer iedereen kan. als we rond de 10 members zitten zal ik wel een clanmatch regelen.
hoe werkt het voten? waar kan ik het vinden? je hebt soms van die irritante teamkillers die je schijnt weg te kunnen stemmen. Of als iemand anders stemt, kun je meestemmen? andere vraag: als je in radarbereik van de vijand bent en op de grond gaat liggen, kunnen ze je dan opmerken door een rondje boven je hoofd? en bij kruipen?
ik gebruik een hele oude TV, waar je af en toe op moet slaan als ie geen zin heeft. Eigenlijk is het een wonder dat ie het nog doet na al die jaren. Het geluid is bagger, maar de game is online zo supercool dat het niet boeit. _0/