Stop het ombouwen!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door erik30, 13 nov 2002.

1. Paul

Paul Mame-X

Leuk Bevonden:
    0
    ps2 heeft gta vice city :9

2. masterape

masterape Guest

Ik zou mijn xbox nooit ombouwen, je weet maar nooit zodalijk is ie stuk en ik wil gewoon eerder gams vers uit de winkle als kopies

3. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar jij speelt toch alleen maar mame games.

4. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

PS2 Heeft DBZ Budokai..:D

5. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Wat een geneuks hier, als iemand zijn box laat ombouwen boeit dat toch niet.

Een vriend van mij heeft dat hele ding gemod (omdat het zijn hobby is niet omdat hij illegale spellen wilt spelen want hij speelt nooit op die xbox van hem).

Hij heeft het zo gemaakt dat je geen advanced scart nodig hebt voor dolby en een harde schijf van 80gb ingezet zodat alle spellen op zijn harde schijf staan en ze daarvan upboot. Hij heeft ook de achtergrond in het centraal menu veranderd enzo en ziet er super ruig uit.

Maarja ik wil ook nog er even op komen dat mensen blijkbaar bij gekopieerde spellen het spel minder spelen. Dit is misschien persoonlijk maar bij mij echt niet waar want ik speel een spel wat ik illegaal koop en goed vindt net zoveel als een spel wat ik in de winkel koop, ik speel bv. deathrow nu helemaal niet meer zoveel (2 dagen flink gespeeld en daarna nie meer) en dit spel is echt wel gekocht in de winkel (al mijn xbox spellen want mijne is nie omgebouwd)

6. macksplack

macksplack Guest

ik heb mijn xbox gemod maar omdat hier zoveel mensen er tegen zijn laat ik em unmodden(hahahahahah)

7. Perkele!

Perkele! Retro

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zeg je toch eens 1 keer de waarheid.

8. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    "Mein Kampf" (op z'n Duits met een 'k') is niet illegaal. Nederland kent geen 'verboden' titels want wij kennen geen censuur.

"Mein Kampf" mag in Nederland niet zonder (corrigerend) commentaar worden herdrukt of uitgegeven. Dat is dus heel wat anders.

9. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt helemaal gelijk. ]:-

10. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    MS blijkt toch wel te kunnen zien wie er een mod-chip in heeft klikkerdeklik

Mocht hij niet gelijk doorlinken, de laatste dagen op de site zijn er al meer van dit soort problemen.
    Gewoon later nog een keer proberen.

11. masterape

masterape Guest

Nou ik blijf erbij ik ben tegen ombouwen,ze verliezen al genoeg.

12. wenze

wenze Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan brengen ze gewoon weer een andere bios ofzo uit voor die modchips.

en jelzie om mp3tjes op je xbox te krijgen moet je gewoon een paar proggies downen en dan kan je ze zo via crooscable naar je xbox transferren

13. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom blijven mensen maar geloven dat je zomaar je ongemodde xbox met je pc kan verbinden en bestanden of zelfs programma's overladen?

14. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MS kan alleen detecteren als je mod daadwerkelijk aan staat, als
    dat niet zo is kun je gewoon op live is gebleken. Zijn afgelopen dagen tijdens launch ongelofelijk veel problemen met de live servers waardoor mensen dachten dat ze niet online konden vanwege hun modchip. Dit bleek dus ook bij mensen te zijn die geen mod haden.

Deel Deze Pagina