Hallo, Mijn xbox maakt sinds ik laatst een dvd'tje heb gekeken een enorme herrie bij het afspelen van Dvd's... bij het draaien van gewone games is er nix aan de hand.. wat kan ik doen om die herrie bij DVD's te verhelpen? ligt het aan de ventilatie? koeling? ik heb al een beete geblazen enzo.. kan iemand mij helpen!? dankjulliewel later Joris
Soms helpt het als je de lade opent en weer dicht doet. Succes! Iig niet meteen uit elkaar gaan halen
Maakt hi hj herrie bij alle dvd films die je erin stopt? Zijnet oude dvd's die je erin stopt of ze het pas nieuwe? Mischien dat er op die dvd's een paar krassen zitten zodat de dvd drive van de xbox wat meer moeite moet doen om de dvd's te kunnen lezen.Mischien kun je ook eens proberen een cleaning dvd/cd te draaien in je xbox dvd drive*)
Star Wars III is m'n eerste dvd die ook lawaai maakt. Soms zit er gewoon een dvd bij die de cheape cd speler van xbox niet lekker pakt. Doe je niets aan.
De 360 is sowieso een boeing qua geluid.. Als je een spel gaat spelen vanaf dvd dan kun je er heel wat dbs bij optellen. Jammer!
Geluid komt puur door de dvd drive. Tijdens spelen van demo's NFSMW en Quake4 hoor je bijna niets. Het lijkt dus niet nodig tijdens het gamen, al dat gezoem. Gezien het aantal reacties lijkt niet iedereen hier 'last' van te hebben. Weet iemand misschien wat MS hier over zegt? Of zijn er misschien mensen die dit euvel hebben laten verhelpen?
Even serieus, die gast zit echt met een probleem. En om daar even op terug te komen, staat je Xbox360 verticaal of horizontaal? De Xbox360 maakt minder lawaai als je hem horizantaal neerzet! !!! Leg hem alleen neer als hij niet aanstaat want als je de positie van je Xbox360 veranderd als hij aanstaat dan vernaggel je je DVD of je Game!!! Mocht dit niet helpen, dan zijn je dvd's niet goed uitgebalanceerd, (het gaatje zit dan niet precies in het midden) dan begint je dvd te zwiepen en maakt dus meer lawaai en kan zelfs je dvd drive beschadigen.