[PC] World of Warcraft [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    64 MB Ram 3D graphics card with Vertex and pixel shader capability such as an NVIDIA Geforce FX 5700 class card or above

Dit raden ze aan

2. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Zit met een probleempje,

Ik heb iets ingedrukt en nu zie ik geen 1 chatchannel meer. Nu heb ik wel weer General Trade LFG en Defence gejoined (mbv /join) Maar guildchat, Party en normaal /s kan ik niet zien. Weet iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt!

3. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Merk net dat mijn combat log het ook niet meer doen, oftewel helemaal niks meer:|

4. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ik zat net een beetje te kloten in de WoW map, kom ik al mijn accounts tegen. Ik klik er dus op eentje, zie ik zijn al zijn gear staan. Mij lijkt het dan dat ik, als ik de code van het beste wapen heb, gewoon dat kan invoeren.

Klinkt een beetje vaag, ik weet het :9.

5. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    en waar op je computer kan je zien of je dat wel hebt :+?

6. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Jouw pc heeft alleen maar de info zodat je snel alles kunt uploaden, je characer zelf echt wordt gewoon op hun servers bewaard.
    Veranderen zou je kunnen proberen maar met inloggen zou het niet werken.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik raad je minimaal 128mb aan maar het liefste 256mb. Tevens heb je 1024MB RAM nodig!

8. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Een 128MB 9800pro doet zijn taak perfect hoor. Alleen bij hi-end kaarten heeft meer geheugen ook daadwerkelijk effect op de framerate. Als je op een 9800pro 256mb hebt is hij zelfs langzamer dan de 128mb versie omdat er langzamer geheugen wordt gebruikt.

9. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    oke ik snap het helemaal:+
    maar waar kan je hoeveel GB je nog op je computer hebt staan..ben ik vergeten:eek:
    en welke 3D card enz.

10. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    oke jullie hebben al tijdje niet meer van me gehoord ( hoe zou het komen:cool: ) maar ben ondertussen een lvl17 Troll Warrior op bladefist... en het gaat echt hard het lvlen ben pas woensdag avond begonnen en dit is het resultaat al :eek:... en heb elke dag na 5en pas kunnen spelen ivb met werk. ook heb ik al 1 Honor kill:cool:.

11. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bezig met een orc warrior op vashj. Level 15 ben ik zoiets. Maar mijn vraag wat zijn de beste professions voor een warrior. Ik heb nu mining+blacksmitting.

12. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Daarnet voor het eerst Battleground gedaan; PWNED!!!

13. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Twee keer op Gehennas een wipe door adds, terwijl we hem vorige keer in 1x doodkregen, sucks.

Het is nu veel te laat.

14. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Herriner me ik niet dat je gestopt was? 8)

15. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, was ik ook. :+

16. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    :+

Wij vandaag afgemaakt waar we gisteren aan begonnen waren, gistern Luci - Shazz gedaan en vandaag Gol en Sulf neergehaald en onyxia. :+ Ja, zo gaan je dkp/bonuspunten snel omhoog. :cool:

Morgen Domo en Raggie. ^^

17. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Net sulf en gole neer gekregen. Luci->sulf gedaan. Morgen avond domo weer proberen.

Kerel leaved guild omdat ie geen mc invite kreeg (was blijkbaar al van plan om weg te gaan), komt weer terug, doet MC, bied al zijn DKP krijgt 2 profecy items and na de raid vertrekt ie en joined ie een andere guild :/

18. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Wij hebben in de 2e week MC Garr neer.
    Op Geddon gewiped omdat onze gear nog niet goed genoeg is ;)

Drillborer disk is voor MT, Flamewalker legplates voor mij.
    1e Epic voor mij dus.

Morgen wat trashmobs farmen voor onze 2e en 3e DI-helmen en dan heb ik 2 epics :+.

Ik vind het best netjes om al 4bosses neergehaald te hebben in 2 weken, allemaal op 2e try. We hebben wel een alt van een officer van Dies Irae (mensen van stromreaver kennen ze zeker) in onze guild die ons er compleet doorheen leidt. Werkt heel behoorlijk. :cool:

19. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Bij ons loopt het al zo vloeiend dat er zelf niks meer uitgelegd word, we gaan er heen, nemen posities en killen de dude. :cool:

Netjes hoor Pim, aankomend weekend is het weer heel luci-ragna en heb nu wat dkp dus moet 1e epic zit er ook aan te komen. :)

20. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Voor barron heb je geen gear nodig, alleen geen mensen die midden in de groep ontploffen :+.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina