De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

  1. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb nu setting B geprobeerd (1 lap maar) en euh analog A geloof ik beide nog niet erg succesvol om het maar zachtjes uit te drukken.

    maar je bent wel duidelijk sneller, want ik was met een stel zweden aan het racen die beide manual gebruikten. Zij waren dik 15 sec sneller dan ik terwijl ik die baan waar we op reden goed kon en foutloos reed.

    edit//

    en hopelijk doen we nooit die conechallenges ;), ik vind dat verschrikkelijk.
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2005
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Add me maar toe. Heb al verscheiden cone challange gedaan. Wel maar 1 keer. Maar er staan wel scores bij van 62000 bij enzo...Maar goed. Nieuwe tijd...

    0.43.61

    Als hij zo goed is waarom rijdt hij dan zelf dan niet ff die baan. En zo hoog staat Alex V nou ook weer niet :confused: Ok hij is goed maar hij is ook geen nummer 1. Ben zelf zwaar gedaald in ranking door die stomme live shit. Opeens werd iedereen eruit ge-kickt en was ik alleen nog maar over. Ben toen 2 keer met 200+ plekken omhoog (Of hoe je dat ook zegt) gegaan. Stond eerst 299 en nu 714 :confused:.
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2005
  3. JeePee

    JeePee Guest

    Lol, heb dezelfde tijd als Stefan :p

    0:43.23

    Omdat hij eerder gereden had staat hij 2de en ik 3de :'-( :+
     
  4. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom moet er nou weer zo negatief over mij gedaan worden? Ik zeg alleen dat ik klasse E te makkelijk vind:confused: . Edit: Trage auto's en een EASY circuit met zo ongeveer 3 bochten!
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2005
  5. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeh jongen toch, straks moet je een makkelijk circuit doen.. oh jeej, wat een ramp.. |:-
    Het gaat toch om de lol die je hebt om de tijden van je mede-Xbw'ers te verbeteren? Zal wel aan mij liggen.. :{
     
  6. kevinbabolat

    kevinbabolat KEV1N-NL

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan iets in competitie verband nou te makkelijk zijn. Er is 1 iemand die het zou mogen zeggen en dat is Fredkroket, maar ik denk dat hij het zelfs niet makkelijk vind. Hij is steeds bezig om zijn ronde elke net weer iets beter te rijden en verlopig sta jij niet in de top 5!!
     
  7. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    rustig rustig mensen. Laat Alex V gewoon zeggen wat hij ervan vindt. Als hij het te makkelijk vindt, dat mag toch. Maar voorlopig staat we wel met zijn allen in de top 15 zo'n beetje, maar dit hoeft niet perse het geval te zijn bij de andere klasses en andere circuits.

    Verder gaat dit eigenlijk meer om de competitie op XBW en niet op Live... dus al gaan we ons gewoon op de competitie focussen. Misschien gaat Alex V wel meedoen als we een ander circuit en een andere klasse nemen en misschien kickt hij dan wel onze ass. Who knows. Laten we gewoon lekker racen en hierover ophouden, want dit dreigt uit te lopen op een eindeloze discussie
     
  8. PGR3 Comp.

    PGR3 Comp. New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed gesproken_O_

    En over andere baan+klasse gesproken....aangezien de huidige challenge morgen avond om 18 uur afloopt, wordt er uiteraard een nieuwe challenge gepost voor volgende week. Maar we zouden graag jullie ideen willen weten over welke Stad+baan+autoklasse. Jullie hebben het voor het uitkiezen...dus posten maarO-)
     
  9. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Edit:42.75. Tuur had em trouwens al na een half uur een honderdste sneller, ik heb er een stukkie langer op gereden... Deze auto is gewoon 2 versnellingen de 3 en de 4, 3 bochten, geen pk's... Sorry hoor maar hier kan je gewoon geen verschil maken, dat ding breekt nooit uit...
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2005
  10. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Je vindt jezelf heel wat of niet?
     
  11. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee JULLIE vinden jezelf heel wat... Dat is ook de enige reden dat ik die tijd ben gaan rijden.
     
  12. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat jij wil. Ik doe het voor de fun, bij jouw lijkt het wel een obsessie.
     
  13. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, die mensen die zich helemaal geweldig vinden omdat ze met een rollator 3 bochten kunnen nemen. Er zit ook helemaal geen uitdaging in die auto. Iedereen kan die handlen. Waarom rijden jullie niet met een snellere auto? Is veel leuker en moeilijker waardoor je meer uitdaging houdt. Sowieso als je snel bent wil je toch eigenlijk niet met zon brak gaan rijden, terwijl je weet dat je die snellere auto's ook onder controle kan houden. Maar ja veel plezier er mee. Ik had hem net ook ff gereden en had snel een honderdste sneller. Ook het feit dat ik zo constant bij het snelste rondje kon rijden zegt genoeg... bij de f50 gt zal dit niet zo snel het geval zijn. Hopelijk pakken jullie met die nieuwe challenge een wat snellere auto.
     
  14. FREEWILLY

    FREEWILLY Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom nou zo moeilijk doen allemaal. Gewoon een nette tijd dit, misschien een beetje overdreven reactie. We staan nu met zijn zevenen in de top zeven. Gewoon lekker van genieten en we zien de volgende ronde wel of de verschillen groter worden.

    Lijkt mij wel mooi om nu D klasse te rijden, is de overgang niet te groot en dan een circuit in Londen, maakt niet uit welke.
     
  15. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ik hier in 2 pages allemaal dingen naar mn hoofd geslingerd krijg, mag ik me toch verdedigen? Als dat dan lukt, dan ga je me persoonlijk aanvallen. Beetje onsportief. Ik heb ook echt geen zin meer om mee te doen nu ik dit gezien heb, de sfeer is wéér slecht. Ik wilde alleen een statement maken.

    Tja als ik alleen post dat ik klasse E te makkelijk vind, en dat blijkbaar genoeg aanleiding is voor mensen om negatief te gaan doen en van alles over mij te zeggen, dan heb ik zoiets van moet dat nou? Ik post waarom klasse E om jullie een tip te geven om een competitie te laten rijden waarbij je onderling wat verschil kan maken, dan wordt dat meteen weer uitgelegd alsof ik mezelf goed vind terwijl ik daar alleen maar mee aan wil geven dat je met een A class car meer verschil kan maken. Dat geldt dus ook voor alle andere deelnemers.
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2005
  16. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    0.44.74 volgens mij had ik dat al een keer gezegd maar aangezien het nog niet aangepast was..
     
  17. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    mijn tijd is: 46:24
    automatic
     
  18. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat maakt het uit? Niets toch. Het gaat hier om een game, meer niet. Dat hier mensen zijn die zichzelf heel wat vinden weet ik niet, zou best kunnen maar wat dan nog.... Dit is de eerste keer dat ik meedoe met zoiets en ik vind het wel lache.
     
  19. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja het is ook wel leuk, als iedereen gewoon goed met elkaar omgaat.
     
  20. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Yep, daar heb je helemaal gelijk in, maar dat doen ze hier toch ook. of zie ik iets over het hoofd?
     

Deel Deze Pagina