Nieuwe Lading 360's

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nice2beatyou, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hemp

    hemp The world is yours!

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb door heel nederland af te bellen gister een premium gescoord dus je kan maar beter eerst bellen voor je voor niks ergens heen gaat.
     
  2. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    ze zullen hun best doen om je hem dinsdag te leveren.....ik krijg hem (hopelijk) ook dinsdag maar ik kijk voor de zekerheid steeds naar de orderstatus. Ik ga maandag wat spellen kopen, ik hoop dat ik dinsdag niet teleurgesteld word.

    ps. aan degene die de 360 al hebben, heb ik nog echt een accesoire nodig als ik de play charge kit er al bij hebt?
     
  3. XMSTXRDXM

    XMSTXRDXM AMSTERDAMMER

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Inmiddels kan je hem NIET meer bestellen op Dixons , iig ze hebben hem niet meer op voorraad . Ik krijg hem Woensdag , hopelijk .
     
  4. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Vandaag was ik om 9.00 uur aanwezig bij de MM Adam.

    Was heel rustig, heel anders dan ik had verwacht.

    Stond niemand bij de 360 afdeling. Maar er stonden wel 25 premiums!

    Gelijk eentje meegenomen *)
     
  5. *Boo*

    *Boo* Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken iemand die de premium pakket heeft besteld bij wehkamp had hem vorige week gekregen.
     
  6. Morture

    Morture Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik d8 dus dat ik hem vandaag zou krijgen want hij is gister opgestuurd door bol.com maar nee hoor moet ik weer tot maandag wachten :'-( kut post hier in de buurt :mad:

    *edit* op de tpg post site staat dat ze opzaterdag geen rembours pakketten bezorgen wtf dudes :mad: nog 2 dagen wachten...*edit*
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2005
  7. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    bij de orderstatus op dixons, hoe kun je zien of die in behandeling is of verzonden, want ik kan niets vinden of ze hem verzenden of wat dan ook
     
  8. XMSTXRDXM

    XMSTXRDXM AMSTERDAMMER

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vraag ik me ook af .
    Ik heb alleen maar een e-mailtje gehad met het ordernummer , verder stond er niks in het mailtje . Wacht wel gewoon af , als mensen hem hier Dinsdag binnen krijgen van de Dixons heb ik hoop :9
     
  9. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Er is zijn nog 2 premiums~ en een paar cores bij de FRS in Culemborg GO GET IT
     
  10. voog

    voog Active Member

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook bij wehkamp besteld en krijg hem half januari:{ gelukkig net na mn tentamens*)
     
  11. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem donderdag al binnen gekregen*)
     
  12. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    voor diegen die hem bij dixons hebben bestelt.

    je hebt een email gekregen met daarop een link waar je de orderstatus kan volgen
     
  13. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Voor degene die er nog wanhopig 1 zoeken. Ik was gisteren in Amsterdam en bij de Free Record Shop (weet zo niet waar precies) naast de Xenos, met roltrap naar beneden, hadden ze nog ongeveer 10 Premium Packs en ongeveer 4 core packs liggen!!! De Amsterdammers zullen wel weten welke FRS dat is.


    *was volgens mijn Pa de Kalverstraat richting Munt...
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2005
  14. mark8925

    mark8925 Guest

    jah das het einde van de kalverstraat.. helemaal rechtsachterin ergens bij zown overdekt stuk toch??
     
  15. XMSTXRDXM

    XMSTXRDXM AMSTERDAMMER

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alleen een e-mail gehad met als onderwerp het ordernummer , maar in de e-mail zelf staat helemaal niks . Weet jij wat het probleem is ?
     
  16. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    YES!! Mijne komt aanstaande zaterdag :D was even bang dat ik in de kerstvakantie niet kon spelen
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik moet hem nog kopen/bestellen. Maar eerst moet ik ff 100 euro van me bankrekening afhalen morgen i.v.m dat ik me pasje kwijt bent moet ik eerst weer een nieuw pasje halen etc.. :eek: En dan pas kan ik hem kopen.
     
  18. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Klopt. Met roltrap naar beneden!
    Stonden er gister meeeeer dan genoeg!
     
  19. OMD

    OMD Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wanneer er de 3d elading komt? Want ik heb hem bij Bol.com besteld en weet niet wanneer ik hem kan verwachten, ( 3 december besteld ), dus iemand enig idee?
     
  20. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Zonde voor degene die al betaald hebben voor hun bestelling die nog niet komt... Hij ligt nu in veel winkels.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina