1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

?

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

  1. Mijn Xbox360 werkt prima!

    70,5%
  2. Mijn Xbox360 was inderdaad 'Dead on Arrival'.

    3,7%
  3. Mijn Xbox360 deed het eerst wel, maar nu is hij ook overleden.

    8,4%
  4. Mijn Xbox360 doet het wel, maar heeft wel wat mankementen.

    17,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michinho

    Michinho xßøX gÅm£® 300+er

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    echt ?? :D hahaha
     
  2. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Omg, die poll is inmiddels zelf onder de 80 % gezakt bij de prima functionerende xboxen.. :|

    Ik begin een beetje te twijfelen aan de waarde van deze poll. Volgens mij heeft dit ding inmiddels weinig meer met de realiteit te maken... ?
     
  3. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat er ook nog iets anders speelt: mensen kunnen nooit van te voren zeggen of hun Xbox goed werkt. Als je nu stemt voor: 'mijn Xbox 360 werkt prima' en daarna toch problemen krijgt, dan heeft deze poll geen waarde meer. Toch zou het percentage 360's met probs lager moeten zijn? :{
     
  4. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    tja niet alle mensen die een 360 hebben die stemmen op deze poll, en denk dat mensen eerder stemmen als ze een kapotte 360 hebben dan een goedwerkende.
     
  5. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar toch, veel Xbox'en hebben toch mankementen. Ik heb al wat mensen gesproken die last hadden van vastlopers. Ik heb er één gehad, misschien was het éénmalig, maar het was er wel één te veel. Voor de rest heb ik geen problemen. Hebben jullie eigenlijk ook vastlopers?
     
  6. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    sowieso wel een paar keer op een dag, minimaal eentje. Mijn 360 bevat ook E74 en heb maandag al opgebeld naar klantenservice, maar MS heeft nog niks van zich laten horen :{ Verder doet hij het goed enzo, maar toch, een error hoort hij niet te geven...
     
  7. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Ik heb mijn Xbox pas 3 dagen, en hij werkt nog steeds perfect, en ik hoop het dat iej t blijft doen.
     
  8. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Dat is in belgie verplichte kost , bij ieder nieuw gebouwd huis van sinds 1990 waaronder het mijne is die installatie van een overspanningsmeter in de electriciteitsmeterkast in kombinatie met aardlekinstallatie verplicht door de overheid .
    Het enige gevaarlijke dat je nog kan overkomen hier is dat je huis tijdens een onweer door de bliksem getroffen wordt zodat de leidingen dan overbelast worden zodat je apparatuur doorbrand door het hoge voltage dat het te verwerken krijgt, maar dit kun je dan weer voorkomen door of je apparaten tijdens een onweer van het electriciteitsnet af te koppelen of door een bliksemafleider op het dak te installeren.
     
  9. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    De hopelijk laatste update in deze thread ;)

    Vrijdag is mijn nieuwe (derde) 360 binnen gekomen en deze... drumroll... werkt tot nu toe perfect!!

    Bedank voor alle steun betuigingen!! eindelijk kan ik mee praten en belangrijker spelen ;)
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Inmiddels is mijn 360 overleden, ik heb 2 weken probleemloos kunnen spelen, maar nu is dat echt over.
    Ik had de afgelopen dagen al dat spellen vastliepen, maar het is nu flink erger geworden.
    Ik was vanochtend NFS MW aan het spelen, en opeens liep het scherm vast, en kreeg ik allemaal witte strepen over mijn scherm heen. Ik heb vanmiddag Call of Duty 2 gekocht, en ook deze loopt met dezelfde problemen constant vast, dit geld ook voor PDZ en Kameo. Als ik in het dashboard ben, dan is er niks aan de hand, maar zodra ik maar ingame kom, dan loopt het spel vast, kraken mijn speakers en komen er allemaal witte strepen door mijn scherm.
    Inmiddels, loopt de xbox alvast bij het launchscherm.
    Ik ben op het moment echt woest, het is gewoon schandalig dat zoveel 360's kapot zijn en niet werken.
     
  11. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    zwart wit beeld op tv

    heb net bij kennis van me zijn xbox360 aangesloten, maar krijg zwart-wit beeld. Iemand ook zoiets meegemaakt of weet iemand om dit te verhelpen?
    thnx. alle stekkers zitten goed!
     
  12. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij ook :)

    Heb je al je goodie pakket gekregen?
     
  13. Hansie

    Hansie Kanonnenvoer

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie in die andere thread dat het tot januari gaat duren Kameo? Tot nu toe lijkt het een stuk sneller te gaan, maar ze zullen wel lekker op vakantie gaan tussen kerst en nieuwjaar |:-
     
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, waarschijnlijk wel. Ze zouden hem ergens deze week ophalen. De nieuwe zal pas naar mij verstuurd worden als ze mijn oude binnen hebben. Daarom kan ik pas de eerste week januari 2006 een nieuwe xbox verwachten, daar baal ik best van, heb vanochtend COD2 gekocht en heb hem nog niet eens kunnen spelen. :{
     
  15. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Das idd wel heel erg klote voor je.
    Ik zat al te balen toen ik ipv van 2dec. pas 12dec. op mijn eigen console kon spelen....
    Hoop dat je misschien op die van een vriend kan spelen of zo.
    Heb ik ook gedaan :+

    Bij deze : ROBGEE bedankt voor al die goede dagen met JOUW console
     
  16. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah hier heb je groot gelijk in. Mensen die helemaal geen xbox 360 hebben. HEbben waarschijnlijk ook gestemd. EN mensen die andere gewoon bang willen maken voor de grap. Sorry or mr je kan mij niet vertellen dat r zoveel kapotte xboxen zijn. Jmmr dat mensen zoiets verpesten nou is het realistische beeld weg...:mad:
     
  17. RobGee

    RobGee Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Graag gedaan WeeGee!! Jij bedankt voor het testen van mijn console;)

    En nu jij zelf een goed werkende 360 hebt, maar gauw linken he!!!:D
     
  18. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jullie je Xbox 360's opsturen/als ze worden opgehaald, halen jullie er dan je harde schijf eruit (mocht je die hebben)?
     
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    De hardeschijf willen ze ook hebben ja.
     
  20. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    En als die dan is omgeruild, en er is niks mis met de harde schijf, stoppen ze hem daarna weer terug?

    Ik heb m'n tweede vastloper gehad, in PGR 3. Is dit een reden tot zorg?

    Heeft iemand met vastlopers dit weleens geprobeerd:

    http://games.fok.nl/news.php?newsid=7847 ?? Het ziet er belachelijk uit, dat wel, maar niet geschoten is altijd mis...
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina