Disc Repair Kit.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door woolyonline, 7 dec 2005.

1. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, hier mijn punt.
    Iedereen heeft vast al wat opgevangen van de xbox360 die niet heel erg goed samengaat met kantelen, er komen hierdoor krassen op de cd waardoor deze onleesbaar kan worden. Nu is mijn vraag, zou een cd repair kit uitkomst kunnen bieden, mijn PGR3 is namelijk beschadigd maar er zitten geen DIKKE krassen op, maar lichte, misschien word de data door deze behandeling wel weer leesbaar, en voor deze prijs zou ik het graag proberen. Dan is mijn vraag: Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik open deze topic zoals ik al zei, om misschien van mensen te horen of dit werkt, en natuurlijk om andere mensen van wie het zelfde is gebeurd op een idee te brengen. Ik ga waarschijnlijk, al zeggen mensen dat het niet werkt, het toch proberen, en als het werkt zou ik dat natuurlijk laten weten!

greetz wooly_0/

Laatst bewerkt: 7 dec 2005
  2. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Zou opzich wel een uitkomst bieden. Ik merkte dat zolang mijn xbox recht op stond, hij soms vasthing, ik groene flitsen zag en hij soms een raar schrapend geluid maakt. Toen ik de cd uit de drive haalde zaten er een paar krassen op, maar gelukkig speelt hij nog.
    Sinds ik hem hem neergelegd doet de xbox het beter, maar het is toch te gek dat hij krast als je hem rechtopzet.

Ik zou die kit dus wel proberen als hij werkt:)

3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, voorkomen is beter dan verhelpen zeg ik altijd maar. Gewoon je Xbox niet kantelen tijdens het afspelen van een game, kan ie ook niet beschadigd raken, hoef je dus ook dat probleem niet op te lossen....logica lijkt me :)

4. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
  5. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
  6. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En nogmaals, voorkomen is nog altijd beter dan genezen....toch ? :)

7. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dan als nog je bent wel een hele grote sukkel als je terwijl je aan het spelen bent je xbox 360 gaat draaien..

8. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Toch doen zoals je ziet, zat mensen het.

9. Forza M

Forza M Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer oook eens met tandpasta, daar zit ook polijstmiddel in (in mijn aldi tandpasta alleszins), blijft niet eeuwig duren, maar de levensduur van mijn PGR2 disc was toch met zo'n 3 maanden verlengd.

10. REDNAX

REDNAX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb ik geprobeerd, het werkte.

Ik had een repair kit van een ander merk maar het werkte wel. Mijn condemned was aan de buitenste rand gekrast door dat ik mij 360 bewoog. En nu doet ie het weer. Die van mij was van ALLsop, gekocht bij Hecke in Amserdam.
    Succes.

Deel Deze Pagina