Naah, hij klopt voor me gevoel niet helemaal.. Als je net onder dat bruggetje in de schuin omhoog lopende weg uit bent, dan ga je (lijkt me) net iets eerder naar rechts, maar dat kan ook door de snelheid komen. Daarbuiten is het wel griezelig goed
49.03 met een nissan gt concept automaisch Ach ik schiet er niets mee op maar begin het een beetje door te krijgen.
Ja als we met nou gewoon steeds een wat snellere klasse pakken... dat is ook wel leuk. Het liefst wel een beetje een moeilijke en een wat langere baan. Die banen met 3 bochten zijn zo saai Ik ben wel voor de trafalgar tour in london (zo heet ie volgens mij).
Metal Mark, Superbol en ik hebben al een challenge voor vanavond gevonden. Welke het is zeg ik nog niet, maar hij is in elk geval in London. De baan bevat een technish gedeelte, met een aanal hele snelle bochten, die net niet, net wel volgas zijn Ik ga nu aan de slag met de tijden bijwerken
tijd challenge 44.91 nissan gt-r automatic gamertag: Ydo Ydo al bekend wat de nieuwe challenge wordt? groet ydo
Oeh hou ons niet in spanning *Geeft weer een alvast een voorproefje weg Het is een D-klasse auto Wow, de gebroeders Alex en Tuur zijn goed bezig...
Hij is open Nieuwe Challenge Open: 18 t/m 25 December Stad: London Circuitnaam: The Old City Loop Auto: Willekeurige auto uit klasse D Bij deze wensen wij iedereen succes, en laat de banden roken !
Hallo allemaal! De eerste week en daarmee ook de eerste challenge van de competitie is geeindigd! Het team en ik zijn blij om te zien dat er een gigantische deelname is, wel meer dan 30 members! En daarbij ook leuk om te zien dat de NLers nog steeds zo goed zijn Er waren hier en daar wat klachten dat de challenge te makkelijk zou zijn, maar dat was juist onze intentie. Voor de eerste keer moet je het gewoon wat toegankelijker maken voor iedereen! Nu is dus de 2e challenge gearriveerd. Een ietwat moeilijkere challenge met de D-klasse! We hopen dat iedereen weer mee doet! De uitslag van week 1 vind je hier!!!
Nee, hier Ik heb net 2 ronden gereden op dit circuit, en meteen rank 9 Dus jongens, verover die top 10!
Ik had al een vermoeden dat het de old city loop zou worden. Mijn begintijd is: 1:04.62 met de TVR Sagaris. Stelt nog niets voor, maar word hoop ik beter .
Het spijt me! Nét te laat We doen dit omdat anders iedereen nog "ff" hun tijden posten en we dit tegen willen gaan dus sorry Net al de laatste tijden nog ff bijgewerkt dus dit is de definitieve eindstand: http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=1682008&postcount=3 Mijn link was al dus goed (trots verdedigd ) Succes allemaal! met de Old City Loop B-Klasse!
Jaja, hier worden de mannen van de jongens al een beetje gescheiden. Edit: 1.07.80 Ferrari Challenge Stradale Automatic (nog wel, ff wennen aant circuit) 55e plaats op Live