nu er al een beste muis topic is en beste webcam kan er een koptelefoon bij ik heb een Sharkoon cosmic 5.1 headset heel zacht aan de oren een speeld fijn luid en zuiver
de mijne, sennheiser pmx40, ik vind hem wel fijn en het geluid is goed(ik gebruik hem niet voor me pc maar voor me mp3 speler)
@geForce: Ik neem aan dat dit om PC "headsets" gaat, met microfoon dus. Ik heb zelf een Plantronics audio 90, ben er wel tevreden mee. Stukken beter dan mn vroegere audio 40.
en ik speel gewoon zonder een headset ofzo...(ik heb wel een maar vraag me niet welk merk etc... ) ben tevreden met gewone boxen, die staan bij mijn pc in een kast en het geluid gaat dus niet verloren. ook best goed...
Maar voor online pc gaming / LAN's moet je er wel een hebben. Single player speel ik ook liever gewoon met mn 5.1
Ik gebruik Plantronic Audio 90 best fijn ding maar Senheisers zijn over het algemeen fijner (maar ook duurder)
hey mensuh. Ik heb nog wat advies nog want ik wil een betere headset kopen (heb nu zon kut ding van een tientje ) ben wel reinstreseerd om nu zon Sharkoon cosmic 5.1 headset te kopen maar waar kan ik die halen? Als ik ga googlen krijg ik alleen maar kut duitse sites
of dit is nog beter ~EDIT/ ik heb da als geschenk gekregen van vrienden uit duitsland dus kweetniet waar je die kan halen :{
70 euro zonder de geluidskaart erbij inclusief BTW www.steelpad.nl Maar ze gaan jaren mee, +goede kwaliteit. Dus heb het er DIK voor over