Zou ik hem van je mogen hebben? Ik geef er op zich wel de SC:CT demo voor als je die zou willen, mutantemile
deal... maar dan moet je wel betalen voor die verzendkosten he van die demo dan pm ik zo die code als ik een bevestiging heb
Ik heb er nog 3 liggen. Ze zijn wel over de datum, maar dat waren de andere 2 ook en die hebben het gewoon nog gedaan dus grote kans dat deze het ok nog doen. Nooit geschoten altijd mis
let wel op dat deze trial kaarten alleen maar geschikt zijn op de xbox ...je hebt dus een cc nodig om deze te kunnen registreren!
heb net geprobeerd of de oude ook op de 360 kunnen..niet dus,dus heb je een code nodig(2 months) ff melden..krijg je hem van me
Ik heb er hier nog 2....kan ik er iemand blij mee maken? Je kunt je huidige acc. hier toch niet mee verlengen? Dat kan toch alleen met 12month kaartjes? Ik heb overigens ook nog een trial die bij Mechassault 2 Lonewolf zit, maar die game is nog gesealed, dus als iemand die zou willen dan moeten daar wel wat euri's tegenover staan...
Hey. Ik heb ook zo'n code nodig Ik ben nu op live.. Heeft iemand er 1 voor me Zo niet.. waar vind ik mijn eigen dan