deze is voor de xbox ,360 kan iedereen zelf wel gebruiken neem ik aan...die zul je dus gewoon in de gameshop moeten kopen,of online via de 360 aanschaffen
De 360 trials zijn ingebouwd in de xbox 360 zelf ... je moet zeggen dat je een silver account wilt en dan krijg je een gold account aangeboden ... 1 maand trial dus
Zou je er één van de twee alstjeblieft naar mij willen sturen via PM? Als je ze uberhaupt nog hebt tenminste. Alvast bedankt
Voor de normale xbox ja, dat zou heel veel zijn al zou je er eentje kunnen geven..!! GForce? Zeo?, zijn jullie er nog? Zou een van jullie 2 een code door willen geven via PM? Alvast bedankt.
Ik ben nou net op Live bezig en het bevalt me zeer goed, dus een paar extra maanden zou ik erg fijn vinden!! Groetjes Rob
De oude trial kaarten werken niet op een 360 en deze moet je dus registreren op de oude xbox met een credit card ... 2 maanden trial kaarten bestaan niet voor de 360
maar op je 360 zit wel een mogelijkheid om 3 silver accounts aan te maken, elk met 1 maand gratis gold uitproberen...
Ja, maar de oude xbox trial kaarten kan je niet activeren .. deze kan je alleen activeren op een oude xbox en je moet dan ook een nieuw account aanmaken
ik heb er zelf wel een paar maar moet je nou ook voor trial een creditcard hebben? Sommige mensen zeggen van wel en sommige niet