Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

?

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

  1. Mijn Xbox360 werkt prima!

    70,5%
  2. Mijn Xbox360 was inderdaad 'Dead on Arrival'.

    3,7%
  3. Mijn Xbox360 deed het eerst wel, maar nu is hij ook overleden.

    8,4%
  4. Mijn Xbox360 doet het wel, maar heeft wel wat mankementen.

    17,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het zelfde probleem alleen bij mij geeft hij ook regelmatig de E74 aan, is dus wel iets aan de hand met jou 360... Wel raar dat hij bij mij een E74 aan geeft (ook met rode lampjes), en bij jou niets aan geeft.
     
  2. Thechosenone

    Thechosenone Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zou ik doen?

    Ik heb mijn xbox360 ook gekocht op de launchdag en hij is gemaakt op 17 oktober. Hij werkt goed, maar soms loopt hij toch eens vast bij need for speed en gun. Ik ben ook van mening dat dit niet zou mogen bij een nieuwe console, maar ik twijfel of ik hiervoor microsoft zou bellen en zou ik dan wel een nieuwe krijgen? Wat denken jullie

    Ook dit nog, als je xbox360 nu opstuurt wat gebeurt er dan met xbox live abonnement, ik heb net een prepaid abonnement geactiveerd voor 12 maanden, staat deze informatie opgeslagen op de harde schijf of online?

    Greetings
     
  3. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Misschien kun jij hier als moderator een tread openen alléén bestemd voor members met een kapotte en of slecht werkende xbox360 en hun telkens de produktiedatum erbij te laten posten en een andere tread bestemd voor members met een goed werkende xbox 360 en die ook hun produktiedatum laten vermelden , misschien krijgen we zo een beter beeld over de probleemgevallen en hun produktiedatum.
    Het zou best kunnen dat de slecht werkende xbox 360 ers uit één en hetzelfde lot komen , en indien dit zo is zou het best kunnen dat de nog goed werkende xbox 360 ers uit dat probleemlot tussen nu en enkele maanden ook kuren kunnen beginnen te vertonen.
    Indien dit het geval is kun je de klachten bundelen en contact met microsoft opnemen zodat die het hele probleemlot kunnen vervangen door goede xbox 360 ers.
     
  4. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Svennies ik zou zeggen ga je gang ik vind het een goed idee .
     
  5. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb inderdaad een nieuwe gekocht. Degene die nu vervangen wordt neemt m`n broertje over ;). Die wilde er sowieso nog eentje kopen. Nu is hij er in ieder geval zeker van dat hij er eentje krijgt.
     
  6. matrixjunk

    matrixjunk Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou toch maar even bellen !!!!!
    Ik heb ook mijn xbox sedert de launchdag.In het begin geen probleem !! maar na een week goed door te spelen met need for speed,Gun en king Kong ging mij console regelmatig vastlopen.De enigste oplossing was dan het opnieuw opstarten van de xbox.Toen ik gisteren morgen mij xbox wou opstarten kreeg ik de bekenden 3 rode lampjes te zien :confused: . Heb dan eerst nog even geprobeerd op te starten zonder HD maar dat lukte ook niet.Hij is dus wel naar de klo....:mad: Hij vertrekt vandaag naar microsoft en donderdag krijg ik een nieuwe*)
     
  7. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Dag,

    Maar weer eens een update. Sinds afgelopen dinsdag heb ik hem 'weer' binnen mijn Xbox360. Op 2 december eentje aangeschaft maar helaas bleek dit een DOA. Na veel op en neer gebel omdat er tevens problemen bleken te zijn met het seriennummer van mijn Xbox360 en hij hierdoor niet aangemeld kon worden werd hij dan toch uiteindelijk opgehaald en omgeruild.

    En nu sinds dinsdag geen problemen meer, ja wel wat maar dan kan Microsoft niets aan doen, blaren op mijn handen, van het gamen wel te verstaan! PGR3 draait als een zonnetje en het is zeer verslavend om alles op GOUD te halen. COD2 speel ik zo af en toe tussendoor op 'veteran'. wat een uitstekende AI.

    Dit zal dus tevens wel de laatste update zijn die jullie van mij kunnen verwachten, of het moet zijn dat deze Xbox360 ook de brui er aan geeft.

    Allemaal zeer veel succes toegewenst met het omruilen/opsturen en natuurlijk nadien veel game-plezier!

    Groeten,

    Bart.
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2005
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Mijn Xbox doet het redelijk goed, maar zeker niet naar behoren:
    - Vastlopers tijdens PGR3
    - Framedrops tijdens het kijken van een DVD
    - Het beschadigen van één CD tijdens het rippen (enorme kras rondom het midden) en dat zonder dat ik hem van horizontaal naar verticaal (of andersom) zetten.
    - Het niet willen werken in een bepaalde stekkerdoos.

    Vind het belachelijk. En dit alles om de console een stuk eerder uit te brengen dan de PS3. Want dit zijn echt duidelijk gevallen van gebrekkig testen.
     
  9. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou het systeem dan toch te snel zijn uitgebracht wereldwijd. Vindt het echt vreemd dat dit zoveel voorkomt. Bij de helpdesk zeggen ze dat het een moederboard probleem is (maar die hebben makkelijk praten daar).
    Hoop in ieder geval dat ik eind deze week/ begin volgende week een nieuwe heb. Als die ook weer crasht eis ik mijn geld terug en wacht ik wel totdat de bugs zijn gefixed.
     
  10. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    het aantal dat er stuk is klopt wel in de poll, het aantal dat werkt bij lange na niet, mensen die problemen hebben met hun xbox zoeken fora op om hun probleem te bespreken, mensen zonder problemen die nooit op een forum hebben gezeten zoeken het niet op...

    volgens mij valt het nog heel erg mee met het aantal dat stuk is gegaan...

    hoezo zouden jou problemen eigenlijk aan de 360 liggen JP, Zou PGR3, misschien gewoon niet goed af gemaakt zijn....

    Doen andere apparaten het wel in die stekkerdoos?

    (is de kabel van de 360 eigenlijk geaard? ik weet het ff niet meer)

    Die krassen vindt ik ook maar raar hoor, ze hadden er echt gewoon zo Laptop cd lade in moeten plaatsen, dit is onzin.... het ophangen van je cd... het is inderdaad vragen om problemen..
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2005
  11. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja daar zit wat in ja. Misschien is er een fatale bug in PGR3 geslopen die de Xbox360 vanbinnen overstuur maakt en een fatale error veroorzaakt.
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Ja, dat zeg ik. Nadat Ghost Recon 3 als release titel uitgesteld was, MOEST PGR3 wel een release game worden. Omdat de 360 zo vroeg (te vroeg) uitkwam is PGR3 dus niet helemaal af.

    Ja

    Die van mij ligt gewoon horizontaal hoor...
     
  13. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat geen goede beredenering :+

    Een beter argument zou zijn dat Microsoft de 360 persé zo snel wou releasen is, i.v.m. de feestdagen ;)
     
  14. berrens

    berrens Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 doet het goed (alleen dat lawaai van die drive). Echter, met PG3 in combinatie met de Guide button levert af en toe een vastloper op. Persoonlijk denk ik dat dit aan de code ligt van PG3. Een probleem met COD2 dat de behaalde missies niet worden opgeslagen, dus je begint iedere keer opnieuw met de trainingsmissie. |:- Activision heeft dit erkend en is in disucssie met Microsoft. Ligt dit aan de 360? Nee, puur fouten in de game wat mij betreft. De framedrops heb ik niet bij iedere dvd. Een hele enkele dvd heeft hier last van, maar zeker niet iedere. Kwestie van een 360 sw upgrade en klaar.
    En stekkerdozen, geen probleem. Hij doet het gewoon in een simpel niet geaard rechttoe rechtaan stekkerdoos, tesamen met 3 lampen en een mijn electrisch bediend zonnenscherm. 8)

    Cees

    PS: de mijne is van 23/11/05
     
  15. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb mijn 360 vanaf de launchdag en nog altijd niks geen vastlopers of wat dan ook. alles doet het perfect. ik ben zeer tevreden uiteraard
     
  16. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het is een fout in het spel. Vrijwel iedereen heeft daar last van. Dat vertelden mensen op het Xbox.com en het Bizarre forum. Bizarre heeft trouwens nog niet gereageerd, en verwijst ons door naar Microsoft, terwijl zij ook niks weten.

    Zo reageerde Bizarre op hun forum:

     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2005
  17. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    druk zo vaak op de guide button in pgr3 om muziek te veranderen maar nog nooit vastloper gehad
     
  18. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand een probleem met de xbox 360 uit de december lijn??

    Thx;)
     
  19. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog meer mensen die het Core systeem hebben en daarmee problemen ondervinden zoals mij. Op de IGN forums staan zelfs mensen die beweren dat je voor een kapotte Core een Premium terug krijgt met een HD. Hopelijk wordt mijne morgen opgehaald, en zo niet hang ik morgen weer bij Xbox aan de lijn.

    Oh, mijne is trouwens van de oktober-lijn
     
  20. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar je hebt het niet overal he. In het hoofdmenu heb ik nog nooit probs gehad, alhoewel, toen ik een keertje een invite wilde accepteren, bevroor m'n beeld ook. Je hebt grote kans dat als je Gotham TV kijkt, als je dan op "View Gamer Card" klikt dat je Xdoos vastloopt. Dat is vrijwel bij iedereen het geval. Het gebeurt niet elke dag, maar wel té vaak.
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina