Kijk, van dat soort opmerkingen word ik gelukkig. Voor GR2 is meer content beschikbaar, maar persoonlijk vind iik Summit STrike gaver dan GR2.
Ik vind de multi-player varianten eigenlijk wel gelijk. Bij summit strike hebben ze geprobeerd om leuke afwisseling er in te zetten (helo-hunt etc), maar mijn ervaring is dat de gr2 spelers dat liever niet spelen. PS. je sig is niet echt up to date meer
en flats. even een flinkt aars kick! ik heb m nu onderhand (ja, veel later dan geplanned ) ook, en ik moet zeggen dat het net iest fijner speelt dan ghost recon2 moet ik zeggen. ook als je een vijand raakt dat er wat kleine bloedspatjes zijn vind ik net dat ene beetje perfectie dat GR2 miste. Niet dat ik zon bloeddorstig type ben, maar bij GR2 leek het net dat de koreanen een plotselinge hartaanval kregen, dit ziet er al een stukje beter uit. ben net begonnen aan de campagne (Operation Flashpoint Elite even opzij gelegt, dat komt later dan wel weer ) en zometeen eens een aantal leveltjes proberen te halen
als je GR2 totaal nix aan vond, zal je dit ook niet geweldig vinden. het is niet helemaal het zelfde, maar het principe wel. SS is net iest perfecter in mijn ogen, maar het principe zoals ik zei is ongeveer hetzelfde. ik zou zeggen, probeer het eens bij een vriend ofzo, en trek je conclusies
van gr2 kan ik eig. ook niets ben nog niet verder als de 1e level geraakt /Edit: weet je niet op welke knop je moet drukken voor camerapositie te veranderen? want heb het spel geruild en het boekje is half-kapot...
ok tnx nu zal het wel beter spele zeker ik post binnen een paar dagen eens terug voor te zeggen hoever ik zit
Nieuwe download content. Ik zeg: WOOOOHOOOO! Province ziet er leuk uit. Ideaal voor een potje sharpshooter!! Veel hoekjes, bochtjes en hoogte verschillen... Ik zeg: YES!
Ja vet man...ik was aan het rondsnoepen op gametrailers.com en zag ineens een filmpje van downloadable SS content...dus zodirect gelijk downloaden!!!!